نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیمان بابایی: الگوی فوتبالی‌ام سردار آزمون است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم جوان تیم ماشین سازی تبریز به خبرورزشی گفت: حضور در فوتبال آذربایجان تجربه خیلی خوبی بود و من اگر می‌ماندم می‌توانستم در لیگ اروپا بازی کنم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ دیدار عجیب و پرحادثه ماشین سازی و سپاهان فقط ٥ پنالتی داشت و در نهایت با حساب ٣-٣ به پایان رسید. ستاره این دیدار پیمان بابایی مهاجم ماشین سازی بود که توانست هر سه گل تیمش را به ثمر برساند و هت تریک کند. البته او ضربه دومش را در ریباند به تور رساند.

بازی عجیبی مقابل سپاهان پشت سر گذاشتید!
خب همان‌طور که می‌دانید سپاهان تیم بزرگ و قدرتمندی است و کلی بازیکن باکیفیت دارد. بازی جلوی این تیم همیشه سخت است ولی ما شدیداً به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و انصافاً هم مستحق برد بودیم ولی بدشانسی آوردیم و فقط یک امتیاز نصیبمان شد. در نیمه نخست غافلگیر شدیم و عقب افتادیم ولی نیمه دوم کاملاً برای ما بود و حتی می‌توانستیم گل برتری را هم به سپاهان بزنیم.

تو هم توانستی هت‌تریک کنی.
البته خب این هت‌تریک‌ پنالتی بود ولی باز هم خدا را شکر توانستم به تیمم کمک کنم و شرمنده نشدم. هدف من موفقیت تیم است و گلزنی من اهمییت کمتری دارد.

پنالتی آخر را چیپ زدی!
در آن لحظه حس کردم تیم به روحیه نیاز دارد و برای روحیه دادن به بچه‌ها تصمیم گرفتم پنالتی را چیپ بزنم و خدا را شکر گل شد. البته این را هم بگویم پیام نیازمند گلر بسیار خوبی است و کیفیت بالایی دارد. گل زدن به او کار مشکلی بود.

به آقای گلی فکر می‌کنی؟
صحبت در این مورد خیلی زود است ولی خب هر مهاجمی دوست دارد این عنوان را به دست بیاورد ولی همان‌طور که گفتم موفقیت ماشین‌سازی از گلزنی و آقای گلی مهم‌تر است.

تیم شما هنوز بردی کسب نکرده. فکر می‌کنی این روند تا چه زمانی ادامه داشته باشد؟
خب تیم ما بسیار جوان است و کمی زمان نیاز دارد تا به هماهنگی برسد. قطعاً با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم و تلاش بچه‌ها بردهای ما خیلی زود از راه می‌رسد و سعی می‌کنیم 3 امتیاز بازی‌های بعدی را کسب کنیم.

تو تجربه لژیونر شدن را داری، دوست نداری به فوتبال اروپا بروی یا بازی در یک تیم بزرگ‌تر را تجربه کنی؟
حضور در فوتبال آذربایجان تجربه خیلی خوبی بود و من اگر می‌ماندم می‌توانستم در لیگ اروپا بازی کنم ولی خب با ماشین‌سازی قرارداد داشتم و با وجود داشتن چند پیشنهاد خوب این فصل در خدمت ماشین هستم. حالا باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. اگر قسمت شد دوست دارم دوباره به فوتبال اروپا بروم ولی در حال حاضر همه تمرکزم روی موفقیت ماشین‌سازی است.

الگوی فوتبالی‌ات چه کسی است؟
خب در فوتبال خودمان سبک بازی سردار آزمون و مسیری که طی کرد را می‌پسندم چون سردار مهاجم بسیار باکیفیتی است. در فوتبال اروپا هم به کریستیانو رونالدو علاقه زیادی دارم.

ویدیو| خلاصه بازی ماشین سازی ۳-۳ سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش منفور US ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    فقط سعی کن الگوی اخلاقیت نباشد
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    به زودی تو بوندس لیگا می درخشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی