اراک، مقصدی آشنا برای استقلالی‌ها 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اراک برای استقلالی‌ها مقصدی آشنا محسوب می‌شود و طی سالیان اخیر شاهد حضور چهره‌های سرشناس آبی در فوتبال استان مرکزی بوده‌ایم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ آلومینیم اراک فصل گذشته در رقابت‌های لیگ آزادگان نمایش مطلوبی ارائه کرد و توانست به صورت کاملاً فوتبالی و بدون اینکه امتیاز تیم دیگری را بخرد، حضور در لیگ برتر را به فوتبالدوستان استان مرکزی هدیه کند. تیمی که در هفته جاری باید مهمان استقلال تهران شود و قطعاً مردان محمود فکری می‌خواهند مسابقه قبل از دربی را با یک پیروزی امیدوارکننده تمام‌کنند.

هدایت آلومینیوم برعهده رسول خطیبی است، مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز در کارنامه خود دارد. از طرف دیگر، حسین پورحمیدی سنگربان ذخیره فصل گذشته استقلال نیز در این فصل برای آلومینیوم به میدان رفته و اتفاقاً کارنامه کاملاً موفقی نیز از خود بر جای گذاشته است.البته علاوه بر این دو نفری که ذکر کردیم، اراک کلاً برای استقلالی‌ها مقصدی آشنا محسوب می‌شود و طی سالیان اخیر شاهد حضور چهره‌های سرشناس آبی در فوتبال استان مرکزی بوده‌ایم. منصور پورحیدری فقید در اوایل دهه ۸۰ برای مقطعی هدایت صنایع اراک را بر عهده داشت و اتفاقاً مجید نامجومطلق، سرمربی سابق استقلال دوران مربیگری خود را همان جا زیر نظر منصور خان در اراک آغاز کرد. سیروس دین‌محمدی هم برای مدتی کوتاه در صنایع اراک توپ زد و علاوه بر آنها، مهدی پاشازاده نیز سابقه مربیگری در استان مرکزی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    ماشالا تیم اراک متوقف کنید تیم کیسع رو
  • هادی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    تیمهای خطیبی جلو استقلال همیشه نتایج خوبی گرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی