نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ذوب آهن، تیمی شایسته‌تر از بقا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان رحمان رضایی با توجه به حضور در نیمه پایین جدول تصور می‌شد تیم ضعیفی هستند اما در بازی با پرسپولیس نشان دادند به تیم جسوری تبدیل شده اند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ذوب آهن بعد از متوقف کردن استقلال این‌بار در تهران پرسپولیس را متوقف کرد؛ ذوب آهن با توجه به حضور در نیمه پایین جدول تصور می شد تیم ضعیفی است و باید برای ماندن در جدول بازی‌ها تلاش کند اما در بازی با پرسپولیس نشان داد به تیم جسوری تبدیل شده است. تیمی که می تواند هدفی بزرگ تر از ماندن در جدول بازی ها داشته باشد. 

مهمترین سیاستی که ذوب آهن در پیش گرفته  ارایه بازی تهاجمی است. این به تیم رحمان رضایی کمک خواهد کرد امتیازات لازم را برای صعود به رده های بالاتر جدول به دست بیاورد. البته ذوب آهن در هفته‌های پیش از بازی با پرسپولیس هم سعی می‌کرد خوب بازی کند اما اشتباهات داوری و غرق شدن ذوب آهن در این موضوع و در ادامه شیوع ویروس کرونا موجب شد این تیم امتیازات حساسی را از دست بدهد. 

نکته مهم بازی ذوب آهن در برابر پرسپولیس تنها کسب یک امتیاز از این بازی نبود؛ بازگشت به بازی و گلزنی در دقیقه ۹۰. این می تواند برای ذوب آهن الهام بخش باشد. آنها نشان دادند حتی می توانند در برابر تیم مدعی قهرمانی نتیجه بازی را تغییر دهند. البته آرامش باید چاشنی بازی ذوب آهن شود. ذوب آهن اگر بازی در برابر پرسپولیس را در بازی های آتی تکرار کند بدون شک تبدیل به یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهد شد. معمولا تیم ها در برابر استقلال و پرسپولیس بهترین بازی را به نمایش می گذارند اما در دیگر دیدارها انگیزه لازم را برای بازی ندارند. رحمان باید با این بحران مقابله کند در غیر اینصورت دوباره باید با چالش ماندن در جدول بازی ها مواجه خواهد شد. 

ذوب آهن بازی های سختی را پشت سر گذاشته. در بازی‌های پیش رو فرصت خوبی دارد از شخصیت خوبی که در بازی با پرسپولیس ساخته امتیازات لازم را برای صعود به رده های بالای جدول بدست بیاورد. مهم ارایه بازی‌های تهاجمی و بازی با همین انگیزه در بازی های پیش‌رو است. 

ذوب آهن تیمی شایسته‌تر از بقا است. شاگردان رحمان رضایی این موضوع را باور کنند کار سختی برای رسیدن به این مهم پیش رو نخواهند داشت چون نشان داد از نظر فنی تیم توانمندی هستند. ذوب آهن یک امتیازی که در بازی با پرسپولیس بدست آورد به سبب شایستگی در بازی ای که ارایه دادند بود نه شانس و اقبال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت US ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    رحمان رضایی باپشتوانه ای ازیابقه خوب فوتبالی اش تیم بسارخوبی ساخته است.تیمش بسیارجنگنده وسریع است.بااینکه بازیکن نامی چندانی ندارد.دربرابراستقلال اگرپنالتی دقیقه 30 این تیم گرفته می شدشایدبرنده هم می شد.جایگاه ذوب آنجای جدول نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی