نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شاپور یاوری: آقای سرمربی، اصل مطلب را بگو!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرعامل سابق پتروشیمی در پاسخ به ادعای حاتمی درخصوص اینکه مابقی پول کجاست، می‌گوید: از مدیران بپرسند که چرا اعلام نمی‌کنند. شما که بعد از من ارتباط خوبی با باشگاه داشتید و با آنها همکاری کردید، قاطعانه بخواهید که پول کجا رفت؟

 خبرورزشیپریسا غفاری؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام (ره) سال قبل با قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، صاحب پاداش ۲۷۰ هزار دلاری شد. پاداشی که هنوز مهران حاتمی سرمربی وقت پتروشیمی و تعدادی از بازیکنان سهم‌شان از آن را می‌خواهند. هرچند از این باشگاه بعد از انحلال، تنها نامی مانده اما سهم‌خواهی سرمربی سابق پترو، صدای مدیرعامل سابق این باشگاه را هم درآورد. 

حاتمی: چرا سهم ما از پاداش ۱۵۰۰ دلار بود؟
مهران حاتمی در مصاحبه با رادیو ایران مدعی شده از پاداش قهرمانی آسیایی تیمش تنها ۱۵۰۰ دلار نصیبش شده است. او که از این قضیه شاکی است، گفته: «از پاداش ۲۷۰ هزار دلاری که باشگاه گرفته، کلاً ۱۵۰۰ دلار به من دادند و حتی سهم یک درصدی هم به من ندادند. اتفاقی که بازیکنان و کادر فنی را شاکی کرد. مگر وقتی پرسپولیس نایب‌قهرمان آسیا شد، بازیکنان و کادر فنی سهمی از پاداش فیفا نداشتند؟ ولی ما که قهرمان شدیم اصلاً نمی‌دانیم بقیه پول چه شد؟» 

او کادر سرپرستی باشگاه را مقصر این قضیه می‌داند: «اگر سهم یک نفر ۱۰۰۰ دلار تقسیم بر کل ۲۷۰ هزار دلار شود یک درصد آن ۲۷۰۰ دلار می‌شود که باید پرداخت شود ولی ما حتی یک درصد هم نگرفتیم. البته من اصلاً پولکی نیستم و این حقی است که از بازیکنان گرفته شده. من نمی‌دانم این پول کجا رفت و به من هم ربطی ندارد، بازیکنان به من شکایت کردند که تو چرا آدم ساکتی هستی، چون دنبال منافعت نیستی، همه ما بازنده می‌شویم. اگر به تاریخ پتروشیمی نگاه کنید این اتفاق‌ها فقط در زمان حاتمی می‌افتد. وقتی آخر شدند پاداش‌شان چقدر بوده است. مقصر کادر سرپرستی است. ما که نفهمیدیم و با تغییر مدیریت پول‌ها هاپولی شد.»

یاوری: شما که بعد از من با آن مدیران همکاری کردید!
شاپور یاوری، مدیرعامل سابق باشگاه پتروشیمی بندرامام(ره) در آن زمان که با هزار دردسر تیم را به جام باشگاهای آسیا فرستاد، به حرف‌های سرمربی سابق تیمش واکنش نشان می‌دهد. او در این باره به خبرورزشی می‌گوید: «من انتظار داشتم حاتمی که سال‌ها بازیکن، سرمربی تیم ملی بوده و با ما کار کرده، موضوع را یکطرفه مطرح نکند. اصل قرارداد او در باشگاه هست که با خط خودش نوشته بر این قرارداد هیچ مالیاتی تعلق نمی‌گیرد، ۷ درصد قرارداد متعلق به فدراسیون از جیب باشگاه داده می‌شود و به شرط قهرمانی آسیا ۵۰ میلیون می‌گیرد. کاش او بگوید من ۵۰ میلیون تومان را با ۱۵۰۰ دلار گرفته‌ام. اگر درصد بیشتری می‌خواست در قرارداد می‌آورد! این را بگویم که میزان پاداش‌ها را خودتان اعلام کردید. باید بدانید او تنها سرمربی است که قراردادی این چنین با ما بسته است.» او همچنین بیان می‌کند: «پتروشیمی ۲۰ سال در بسکتبال هزینه کرده و حالا بعد از این همه مدت برای یک‌بار ۲۶۶ هزار دلار پاداش گرفت. مگر یک باشگاه چقدر باید در سفر هزینه کند، هر نفر ۳۰۰ دلار کمک خرجی، ۱۰۰۰ دلار پاداش را با مبلغ نوشته شده در قراردادهای‌شان برای قهرمانی آسیا گرفته‌اند.» 

مدیرعامل سابق پتروشیمی در پاسخ به ادعای حاتمی درخصوص اینکه مابقی پول کجاست، می‌گوید: «از مدیران بپرسند که چرا اعلام نمی‌کنند. شما که بعد از من ارتباط خوبی با باشگاه داشتید و با آنها همکاری کردید، قاطعانه بخواهید که پول کجا رفت؟ چرا در این دو سال دنبال حق‌تان نبودید و حالا که بیکار شده‌اید دنبال آن هستید. شما مدعی‌ هستید من فقط زمان شما پاداش‌ها را این چنین پرداخت کرده‌ام. چرا نمی‌گویید مالیات نمی‌دادید در حالی که هنوز برگه‌های پرداختی مالیات مهران شاهین‌طبع در دستان من است. اگر شما می‌گویید پولکی نیستید و به فکر بازیکنان هستید نه خودتان، پس چرا در سال ۹۴-۹۳ وقتی به‌خاطر عدم نتیجه‌گیری جریمه شدید، ناحقی در حق صمد و جمشیدی کردید و دنبال احقاق حق آنها نبودید ولی پول خودتان را با شکایت به فدراسیون کامل دریافت کردید! این مطلبی است که قضاوت آن را باید برعهده دیگران گذاشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی