چرا شستا ساختمان استقلال را مثل پرسپولیس توقیف نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: شاید اگر رقم مجموع این دو ساختمان به اندازه مطالبات شرکت شستا نبود، آنها ساختمان باشگاه استقلال را هم توقیف می‌کردند.

خبرورزشیمدیریت فوتبال؛ صفی‌الله فغان‌پور در خصوص اینکه چرا شرکت شستا ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس را با هم برای دریافت مطالباتش توقیف کرده است، اظهار داشت: این موضوع در اختیار ما نیست. این شرکت می‌توانست بابت طلبش اموال فدراسیون را توقیف کند و حتی اختیار داشت خود ساختمان فدراسیون را توقیف نکرده و اموال دیگری که متعلق به فدراسیون است را دراختیار بگیرد. 

وی افزود: ما به آنها نشان ندادیم چنین اموالی داریم و خود مسئولان آن شرکت با پیگیری‌ها و کارشناسی‌هایی که انجام دادند، خواستار توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شدند. 

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه خیلی‌ها سؤال می‌کنند چرا ساختمان پرسپولیس توقیف شده اما برای استقلال چنین اتفاقی رخ نداده است، گفت: آن زمان که این ساختمان‌ها از سوی فدراسیون فوتبال خریداری شد، مقرر گردید اسناد آن به اسم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صادر شود. در این بین جلسات مختلفی داشتیم و توافقاتی هم انجام شد. در ادامه حتی این اقدام در مسیر کارشناسی قرار گرفت که نحوه پرداخت و دریافت پول‌ها به چه شکل باشد، اما بعد از مدتی این جریان متوقف شد. ذکر این نکته ضروری است، فدراسیون مدعی ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست، اما اسناد این دو باشگاه به نام فدراسیون ثبت شده است. 

فغان‌پور خاطرنشان کرد:‌ از آنجایی که میزان طلب شرکت شستا و کارشناسی‌های صورت گرفته به اندازه قیمت ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس است، آن شرکت خواستار توقیف این دو ساختمان شده است. شاید اگر رقم مجموع این دو ساختمان به اندازه مطالبات شرکت شستا نبود، آنها ساختمان باشگاه استقلال را هم توقیف می‌کردند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چه اتفاق جدیدی طی روزهای اخیر از طرف فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل رخ داده، عنوان کرد: توافقات جدید صورت گرفته و ما امیدوار هستیم تا پایان سال بقیه مطالبات این شرکت را پرداخت کنیم. متأسفانه شستا به خاطر فضای ایجاد شده کمی عجله کرد، اما با هماهنگی مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و وزارت صمت توافقاتی به زودی شکل خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه دولتی . IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    ساختمان پرسپولیس چون یه تیم مردمیه توقیف میشه اما ساختمان کیسه چون حکومتی توقیف نمیشه!همیشه زورشون به مردم میرسه اما به سوگلیهای حکومتی نه!دنیا فوتبال ایران رو با پرسپولیس وبازیکنان بین المللی مثل دایی ومهدوی کیا وکریمی وهاشمیان وباقری وطارمی میشناسه اما توایران برعکس همه ی دنیا حکومت بیشتر از اون تیمی حمایت میکنه که مثل بچه ی عقب افتاده رو دست دولت مونده!
    • مانی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      مسخره ترین مصاحبه دنیا اینه که نماینده حقوقی فدراسیون از طرف شستا صحبت میکنه و سعی داره این مسئله رو عادی و شستا رو بیگناه جلوه بده همه دنیا میدونن الاستقلال حکومتیه و کسی جرات روبرو شدن باهاشو نداره
    • اسی ! IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      خداوند دو گوش و یک دهان یا زبان داده یعنی بیشتر و با دقت گوش کنیم کمتر حرف بزنیم شک نداشته باشید که ساختمان فدراسیون بفروش نمیرسد و وزارت با رایزنی !!! قضیه را فیصله میدهد و از این رهگذر پول خوبی هم نصیب پرسپولیس میشود !!! بی جهت نام پرسپولیس و ساختمانی بنام پرسپولیس به وسط کشیده نشده هرجا حرفی از جعل و تقلب و بدهی باشد نام پرسپولیس میدرخشد
  • ... IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    اینجا معلوم میشه حکومتی چه تیمی هست و مردمی چه تیمی خیلی چیزها واضح هست ولی متاسفانه گوشها و چشمها بسته شده
  • محسن IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    برای اینکه پرسپولیسه که جورکش کل فوتبال ایرانه تمام بدهی های فوتبال ایران رو باید پرداخت کنه چه بدهی ملی چه بدهی نادی الکیسه السعودی و برای پرداخت پول بازیکنای خودش باید ستاره بسازه و بفروشه و یا فراری بده چون توان پرداخت حقوقشونو نداره مثل بشار ، بازم بوی ۳ میلیون دلار پول اومد و بازم جنجالها شروع شد
  • صامت IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    بله دیگه .همیشه اینجوریه.چون استقلال پایین جدوله به اندازه یه پنالتی کمکش کنیم.چون پرسپولیس همه ش میبره کمک کنیم که استقلال هم ببره.استقلال چون مربی ش رفته بازی راعقب بیاندازیم.چون بازیکناش مصدومند بازی باپارس راکنسل کنیم .و..........
  • محسن IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    امکانات عجیب و غریب و دو مجموعه ای که پرسپولیس از وزارت ورزش و شهرداری گرفته و معاون وزیر ارزش 700 میلیاردی رو براش بیان کرده باعث شده که شستا دست رو بخش عمده بذاره! استقلال که سالهاست زمین تمرین نداره ساختمونشم میگرفتن دیگه چی میخواست بمونه! واقعا خنده داره که دوستان موفقیت های بی سابقه پرسپولیس رو مربوط به غیرت بازیکنا بدونن!!! مطمئنا امکانات و جانبداری های عجیب و غریبی که همه میگن و من بخوام لیست کنم چند صفحه میشه از این تیم یه تیم خاص ساخته وگرنه غیرت بازیکناشونم رو قبل از فینال آسیا دیدیم! پرسپولیسی ها اونقدر چپشون پره که توی آسیا هم از همه چیز مطمئن بودن و اسپکی که داور تو روز روشن پنالتی نگرفت و اخراج نکرد همه دیدن! به همین واضحی! صحنه های دیگه هم بماند! دقیقا مثل لیگ ایران! گویا بابا مسعود فکر var رو نکرده بود!
    • محسن IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      خطای هند یا هر خطای دیگری وقتی کارت قرمز مستقیم داره که از گل حتمی جلوگیری کته مثل خطای هند بازیکن الاهلی عربستان تیم وطنتون تو بازی پرسپولیس که از روی خط با دست توپ رو برگردوند ، خطای هند شیری یه خطای هند ساده بود و جریمش هم پنالتی که تاوانش رو هم دادیم ، تو زمان فدراسیون مصطفوی ماجرای ساعت رولکس به داور ازبکستانی چی بود ؟ غیرت بازیکنان دو تیم رو هم قبل اسیا دیدیم ، یه تیم بدون پرداخت پول و با چند ستاره جدا شده رفت ، یه تیم دیگه کلی پول بهشون پرداخت شد و باز هم سوار هواپیما نشدن و گفتن کم پول دادین بیشتر بدین تا بریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی