حسن روشن: اگر لِوِل فکری پایین است، خودش را بالا بیاورد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: تا اینجا برای فکری آرزوی موفقیت کرده و قصدمان هم حمایت بوده است ولی مادامی که بتواند هوادار را خوشحال نگه دارد از او حمایت می‌کنیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حسن روشن معتقد است محمود فکری باید بتواند سطح خودش را با استقلال و جایگاه این تیم بالا بیاورد. او در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره این روزهای استقلال حرف زد.

استقلال گل‌گهر را شکست داد و به صدر رفت. از وضعیت تیم رضایت دارید؟
اینکه هوادار از نتایج تیم و جایگاهش خوشحال است ما هم راضی هستیم. ما از روز اول گفتیم که این اکیپ (کادر فنی) را قبول داریم و تأییدشان کردیم چون از خودمان بودند ولی محمود فکری باید بداند که لِوِل کار در استقلال با نساجی و نفت مسجدسلیمان تفاوت دارد. ما تا اینجا برای فکری آرزوی موفقیت کرده و قصدمان هم حمایت بوده است ولی مادامی که بتواند هوادار را خوشحال نگه دارد از او حمایت می‌کنیم.

بیشتر توضیح می‌دهید؟
باید خودش را در بوته آزمایش‌های هفته به هفته لیگ برتر روبه‌روی تیم‌های دیگر بسنجد. اگر لولش پایین است خودش را بالا بیاورد و اگر حس می‌کند بالاست باید خودش را بالاتر ببرد. اگر بخواهد با این رویه ادامه بدهد تازه ۴ سال دیگر به امروز پرسپولیس می‌رسد و یک قهرمانی هم می‌آورد.

چطور این کار را بکند؟
باید با گرفتن مشاوره‌های علنی یا خصوصی سطح فنی‌اش را بالاتر ببرد. یک نمونه‌اش در تعویض‌هاست.

بله! خیلی از کارشناسان معتقدند او در تعویض‌هایش دقت کافی را ندارد؟
این خودش یک ضعف است. برخی مربیان مریض تعویض هستند. یک عده اصلاً تعویض نمی‌کنند و یک عده فکر می‌کنند باید هر سه تعویض و حالا که شده ۵ تا هر ۵ تعویض را انجام بدهند. در بازی با فولاد به محض اینکه تیمش جلو افتاد یک دفاع آورد و مهاجم را بیرون کشید در حالی که همیشه می‌گویند بهترین دفاع حمله است. در بازی با گل‌گهر هم که من بخش‌هایی از آن را دیدم با بیرون بردن ۲ هافبک تیمش خیلی عقب رفت.

اگر مظاهری نبود استقلال می‌برد؟
در ادامه حرف قبلی‌ام باید بگویم تیم ملی برزیل هیچ وقت دروازه‌بانان خوبی نداشته است. شاید تنها یک نفر باشد که اسمش فیلیکس بود. رایکوف، یوگسلاو بود ولی تفکراتش برزیلی بود و می‌گفت تیم برزیل با قرار دادن ۴ مدافع و ۲ هافبک خوب جلوی آنها دفاعش را قرص می‌کند بعد با هافبک‌های نفوذی و مهاجمان فوق‌العاده‌اش وارد میدانی می‌شد که مطمئن بود یک گل از حریف می‌خورد ولی در عوض تلاش می‌کرد سه گل به تیم روبه‌رو بزند.

به هر حال تأثیر محمدرشید مظاهری را نمی‌توان نادیده گرفت.
نه! اتفاقاً دیدم چند توپ خوب را گرفت. ولی فکر می‌کنم حضور او در استقلال بیشتر از اینکه به نفع استقلال باشد به سود سیدحسین حسینی است. او فصل قبل چون بدون رقیب مانده بود به شدت افت کرد. همیشه گلر بدون رقیب انگیزه‌هایش را از دست می‌دهد. منصور رشیدی و ناصر حجازی هم همین‌طور برای هم رقبای سرسختی بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CZ ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    یک پست به روشن بدید آرام میشه!
    • تاجی IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      به نظرم تنها کسی که میتونست بعد منصور خان و ناصر خان برسه به داد تیم تاج همین آقا هستش البته آقای فنونی زاده هم عالی هستن . ولی کو گوش شنوا
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    اقای روشن توحالی کیسه تنا کن که پرسپولیس سروره کیسه کشاست‌.
  • شجاعی GB ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    نتیجه علی پروین هم به دنیا اومد اما !!!!!!!! پرسپولیس هنوز قهرمان آسیا نشده وای خدا چقدر دردناکه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی