دفاع مربیان استقلال از تصمیم فکری: میلیچ در تمرینات هم آماده نبود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تصمیم محمود فکری، هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفته و اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ هرویه میلیچ تا قبل از اتفاقی که چند روز قبل رخ داد، یکی از بی‌حاشیه ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شد ولی کنایه او به تصمیم سرمربی تیم پس از بازی با گل گهر موجب شد از شرکت در تمرینات گروهی محروم شده و در اختیار باشگاه قرار بگیرد.

در این میان دستیاران محمود فکری نیز مدافع تصمیم اتخاذ شده توسط سرمربی هستند و معتقدند جدا از بحث انضباطی و لزوم حفظ آرامش تیم توسط تک تک نفرات، میلیچ طی هفته‌های گذشته در تمرینات نیز چهره آماده‌ای از خود نشان نمی‌داد و اصلاً نمی‌شد روی این بازیکن به عنوان یک مهره 90 دقیقه‌ای حساب باز کرد ولی به خاطر گل زیبایی که مقابل ماشین سازی به ثمر رسانده بود، برخی از هواداران تصور می‌کردند در اوج آمادگی قرار دارد.

البته علیرغم اختلاف ایجاد شده، احتمال اخراج مدافع کروات از استقلال کم است و به احتمال زیاد قضیه با یک جریمه نقدی حل‌وفصل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عارف IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    آقای مربی چرا دلیل عدم تحرک ملیچ را نپرسیدی و مشکلش را پیدا نکردی که حالا میگی دل بکار نمیداد و محرومش میکنید و از تمرین محرومش میکنی که شرایطش بدتر شود اخه اسمشما را هم میزارن مربی تا کی باید با این مربی های بیسواد که فقط فوتبالی بازی کردند با رانت بیان مربی بشن برای همینه که تو اسیا هم هیچی نمیشیم
    • تاجی IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      بابا مسعودشون به شرطی مددی رو انتصاب کرده که یواش یواش بازیکنای خارجی رو فراری بدن و فکری هم از ترس اخراج نشدن داره همکاری میکنه . هوادارا به هوش باشید . آقایون اینبار این تو بمیری اون تو بمیری نیست . #اعتراض_میکنیم
  • شهرام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    اقای فکری نباید با بازیکنها لج کنه میلیچ و دیاباته هر چقدر بد بازی کنن با یه پاس سالم بازی رو برای تیمشون در میارن حتی اگه پاس گل یا گل هم نزنن از بازیکن هایی که داری استفاده میکنی خیلی خیلی بهتر هستن اونها وزنه تیم هستن تیمهایی که با تاج بازی میکنن از این بازیکنها خیلی ترس دارن سعی میکنن دفاعی باز کنن یا زیاد هجومی بازی نکنن فرشید باقری هر وقتاومد پشت هجده خطا میده یا گل به خودی میزنه ارسلان بازیکن نیمه دوم که از سرعتش استفاده کنیم انشاالاه به امید خدا یه طراح برای وسط بگیریم خیلی بهتر میشیم
  • اس اس IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    چرا حقیقت را نمیگین عین روز روشنه کسی که فکری رو آورده گفته بازیکنان خارجی یواش یواش جمع بشن استارت این کار هم خیلی وقت خورده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی