نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مونا خواجه‌کلایی: مربیان ملی دنبال رزومه‌شان بودند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دریافت‌کننده قدرتی تیم سایپا گفت: من فکر کردم عمر و جوانی‌ام را به هدر داده‌ام و به‌خاطر چنین جوی است که هرگز دلتنگ تیم ملی نمی‌شوم.

خبرورزشی/ والیبال؛ لیگ برتر والیبال متفاوت‌تر از فصل قبل برگزار می‌شود ولی همچنان تیم سایپا با جذب ملی‌پوشان مطرح خود را آماده مرحله نهایی می‌کند. مونا خواجه‌کلایی، دریافت‌کننده قدرتی تیم سایپا درباره تیمش می‌گوید: «بازیکنان خوبی در تیم ما حضور دارند و باشگاه هم بسیار حرفه‌ای است. خوشبختانه نتایج خوبی گرفته‌ایم و امیدوارم با قهرمانی کار را تمام کنیم.»

او چهار تیم را مدعی قهرمانی می‌داند: «فصل سختی داریم و اصلاً راحت نیست که بتوان از قهرمانی صحبت کرد. چراکه ذوب‌آهن، پیکان و حتی شهرداری قزوین تیم‌های خوبی هستند ولی همان‌طور که گفتم هدف ما مشخص است.»

خواجه‌کلایی که ۱۰ سال عضو ثابت تیم ملی بود، درباره کناره‌گیری‌اش از تیم ملی می‌گوید: «واقعیت این است که خودم دیگر کشش حضور در اردوها را نداشتم. چراکه مربیانی بالای سر تیم ملی قرار گرفتند که در حد بازیکنان نبوده و فقط دنبال رزومه خود بودند. جالب اینکه هر یک از آنها که می‌آمدند از صفر شروع می‌کردند. من فکر کردم که عمر و جوانی‌ام را به هدر داده‌ام و به‌خاطر چنین جوی است که هرگز دلتنگ تیم ملی نمی‌شوم. به اعتقادم تیم ملی مربی خوب خارجی می‌خواهد تا بتواند به تیم ملی کمک کند. نسل جدید والیبال ما پتانسیل بالایی دارند و از نظر قد و فیزیک شرایط خوبی دارند. بنابراین باید فردی باشد که بتواند از این توانمندی‌ها به‌نحواحسن استفاده کند. معتقدم که نسل جدید حتی از ما بهتر هم خواهند بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی