نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلخوری بازیکنان باتجربه پرسپولیس از رامین رضاییان: با لایو اینستاگرامی تیم ما را تحت فشار گذاشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان باتجربه پرسپولیس معتقدند رامین رضاییان نباید در صفحه شخصی خود لایو می‌رفت و آن صحبت‌ها را آن هم درآستانه بازی با ذوب آهن انجام می‌داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ برخی بازیکنان با تجربه و بزرگ‌تر پرسپولیس از رامین رضاییان شاکی شده‌اند. این بازیکنان معتقدند رامین رضاییان که می‌دانست قرار است از الدحیل به السیلیه قطر برود چرا آن لایو اینستاگرامی را راه انداخت تا در آستانه بازی با ذوب آهن، پرسپولیس را تحت فشاربگذارد؟!

پس از اشتباه مهدی شیری در فینال لیگ قهرمانان آسیا و دادن یک پنالتی مفت به تیم اولسان کره‌جنوبی، بار دیگر شایعات حضور رامین در پرسپولیس داغ شد. خلاصه اینکه الدحیل نیز به دنبال پایان همکاری مقطعی با این بازیکن به زعم رامین رضاییان قرار داشت. رضاییان در صفحه اینستاگرام خود لایو رفت و توضیحاتی در خصوص احتمال این انتقال داد که البته با کامنتی جالب از سوی بیرانوند نیز همراه شد!

در شرایطی که رامین مدعی بود با توجه به قراردادی که با الدحیل دارد تصمیم در خصوص آینده‌اش برعهده این باشگاه خواهد بود و در شرایط فعلی انتقال قرضی‌اش در دستور کار الدحیل قرار دارد، از کم بودن احتمال درخواست پرسپولیس خبر داد. رامین البته با اعلام اینکه با توجه به صحبت‌هایی که پیش از این با یحیی گل‌محمدی داشته نظر مربی کنونی پرسپولیس روی او مثبت است، مدعی شد هنوز پیشنهادی از این باشگاه به الدحیل نرسیده و در صورت ارسال این نامه نیز شاید به دلیل اینکه الدحیل خود را رقیب پرسپولیس در آسیا می‌داند مانع از این انتقال شود.

با این وجود رامین رضاییان به این صحبت‌ها ناخواسته تا حدودی باشگاه پرسپولیس را تحت فشار گذاشت که برای خرید قرضی به الدحیل قطر نامه بزند و درخواست رسمی بدهد! این در حالی است که باشگاه پرسپولیس قادربه جذب رامین رضاییان نیست؛ اول آن که با توجه به گرانی ارز و دلار در کشورمان و درخواست دلاری باشگاه الدحیل، در حال حاضر باشگاه پرسپولیس نمی تواند رامین رضاییان را خریداری کند ولو به صورت قرضی! به عبارت بهتر باشگاه پرسپولیس پول جذب رامین رضاییان را ندارد و برهمین اساس چنین برنامه‌ای در دستور کار خود ندارد.

دوم اینکه در حال حاضر پرسپولیس ۶ هفته از مسابقات خود را پشت سرگذاشته است و بنابراین طبق قوانین نقل و انتقالات نیز قادر به جذب رامین رضاییان یا هربازیکن دیگری نخواهد بود. بازیکنان باتجربه پرسپولیس هم معتقدند رامین رضاییان نباید در صفحه شخصی خود لایو می‌رفت و آن صحبت‌ها را آن هم درآستانه بازی با ذوب آهن اصفهان انجام می‌داد.

پیش از این نیز شنیده می‌شد برخی بازیکنان قدیمی و با تجربه پرسپولیس مخالف بازگشت رامین رضاییان به این تیم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    خود جنابعا لی نظرتون رو بفرما یید !! البته رو راست بفرمایید .
  • آنالیزور DE ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    رضائیان اگه برگرده چون شرایط کاپیتانی داره ، جای بعضیا رو تنگ میکنه و دوس ندارن بیاد ! نیاز باشگاه و تیم هم در الویت آخره واسه بازیکنای لنگ
  • مانی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    رامین که چیز خاصی نگفت ضمنا اگه قراره بازیکنی روح و روانش بخاطر استوری یک نفر دیگه در یک کشور دیگه بهم بریزه همون بهنره که در تیم نباشه
  • کسرا IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    خب حق دارن بازیکنان چون طارمی شجاع رامین علی پور تورابی تیم پرسپولیس در موقعیت فینال رها کردن رفتن
  • کابوي موج سوار IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    اين ها همه بهانه است براي توجيج نتيجه نگرفتن پرسپوليس مقابل ذوب آهن
  • بابا حسین دولابی لنگ IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    همش تقصیر بابا هدایتی هست ، عادت داد لنگیارو به پول مفت گرفتن ، اون افشین سوتی که فقط یک دقیقه براش کافی بود تا سرخط دروازه از امریکاییه لایی بخوره ، تیم ملی کیروشو کرده بود بنگاه بازیکن گرفتن برای لنگ ، رامین اولش فکر کرد همون کویت زمان باباحسین هست که لنگیا از پول جا دستمال کاغذی استفاده میکردن و مدیر دویستا دویستا سکه تو جیبش داشت تا پاداش بده اما وقتی فهمید اون لولو رو مهمه خورد گفت قرمز؟ جل الخالق من خونم آبی هست و رفت تیم آبی پوش
  • حسین US ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اون مهمه را لولو خورد نه برعکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی