ستاره‌هایی که کیفیت را فدای پول نکردند؛ بی‌خیال درآمد بیشتر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره‌های فوتبال پس از کسب اعتبار پیشنهادهای بزرگی دریافت می‌کنند که خیلی پولدارترشان خواهد کرد، اما همه اعتقادی به حضور در کشورهای عربی یا چین و آمریکا ندارند.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ بعضی‌وقت‌ها پیشنهادهای بزرگ و نجومی به ستاره‌های فوتبال می‌رسد که رد کردنش آسان نیست، با این حال برخی از بازیکن‌ها آنقدر برای موفقیت‌های‌شان در باشگاه‌های بزرگ‌تر عطش دارند که این پیشنهادهای معمولاً از آمریکا، چین یا کشورهای عربی را رد کنند تا با دستمزد کمتر به کارشان در اروپا ادامه دهند.

کریستیانو رونالدو

سال ۲۰۱۸ وقتی می‌خواست از رئال ‌مادرید به یوونتوس برود، از یکی از تیم‌های سوپرلیگ چین پیشنهاد عجیب و غریب هفتگی ۱٫۷ میلیون پوندی دریافت کرد. کریس اما چشمش را به روی این پیشنهاد بست و با یوونتوس در ازای هفته‌ای ۵۴۰ هزار پوند قرارداد امضا کرد. بعید نیست در سال‌های آینده این پیشنهاد برای فوق‌ستاره پرتغالی تکرار شود.

لیونل مسی

چینی‌ها به لیونل مسی هم پیشنهاد سنگین داده بودند. درست در همان سال ۲۰۱۸ و از سوی یکی از باشگاه‌های سوپرلیگ چین پیشنهاد کریس رونالدو روی میز بارسلونا گذاشته شد. آن زمان نه مسی ناراحت بود و نه بارسلونا بحرانی شده بود. اکنون با پایان یافتن قرارداد مسی، چینی‌ها می‌توانند مجدداً پیشنهاد خود را ارائه کنند. اگرچه لئو حتی اگر بخواهد بارسلونا را ترک کند، گزینه‌های بزرگ با حقوق بالا دارد. حتی خودش می‌گوید دوست دارد به آمریکا برود.

خوان ماتا

تابستان گذشته بود که خبری مبنی بر پیشنهاد یک باشگاه عربستانی به ماتا منتشر شد. این هافبک ۳۲ ساله اسپانیایی حتی با وجود نیمکت‌نشینی در منچستریونایتد ترجیح داد قید پیشنهاد هفته‌ای ۲۲۰ هزار پوندی باشگاه النصر عربستان را بزند تا به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد.

داوید لوئیس

در بهار ۲۰۱۹ داوید لوئیس بازیکن برزیلی از یک باشگاه قطری پیشنهاد دستمزد هفتگی ۲۲۰ هزار پوندی را دریافت کرد. پایتخت انگلیس اما انتخاب اول و آخر داوید بود و مثل این که او از حضور در شهر لندن خیلی راضی است، چرا که بعد از چلسی تصمیم گرفت تیم رقیب یعنی آرسنال را انتخاب کند. او در حال حاضر در آرسنال هفته‌ای ۱۳۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد. 

لوئیس سوارس

در ماه دسامبر سال گذشته بود که یک باشگاه چینی برای جذب سوآرس تلاش کرد. پیشنهاد هفتگی ۵۰۰ هزار پوندی از سوی این بازیکن رد شد. سوآرس تصمیم داشت در بارسلونا بماند اما در نهایت از نوکمپ هم مجبور شد برود تا در تابستان با اتلتیکومادرید قرارداد ببندد. گفته می‌شود سوآرس شاید در آینده با پیشنهادی بزرگ از سوی اینترمیامی آمریکا هم مواجه شود.

ژوزه مورینیو

این یک مورد بازیکن نیست و مربی است. باشگاه گوانگ‌ژو اورگراند در مقطعی قصد داشت با مورینیو قرارداد ببندد و حتی مذاکراتی هم با این مربی مطرح پرتغالی انجام شد. پیشنهاد دستمزد هفتگی ۵۴۰ هزار پوندی آقای خاص را وسوسه نکرد. او تابستان ۲۰۱۹ را بیکار ماند اما مدتی بعد نیمکت تاتنهام را تصاحب کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد رضا از خوزستان IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    قابل توجه بازیکنان ایرانی یک زمان بازیکنان ایرانی با تلاش بسیار به همه جا می‌رسیدند اما حالا فقط کشورهای عربی و روسیه و کمی هم چین کلبه آمال بازیکنان ایرانی شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی