نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هفتادو پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته برگزار شد.

خبرورزشی/ مدیریت ورزش؛ هفتاد و پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته، اعضای هیئت اجرایی و نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد.

در ابتدای این نشست به بررسی آخرین وضعیت اردو های مختلف رشته‌های المپیکی و بازدید از تمرینات  و مسائل مربوط به آماده‌سازی ورزشکاران جهت حضور در رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه و بازی‌های المپیک توکیو پرداخته شد و در ادامه گزارش کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص شاخص های توزیع اعتبارت سال ۱۴۰۰ توسط سید عبدی افتخاری ارائه شد.

در این گزارش، کلیات و چارچوب این شاخص گذاری به تصویب رسید و مقرر شد پس از اخذ نظرات پیشنهادی و اصلاحی اعضای هیئت اجرایی، پیش‌نویس نهایی آن در نشست بعدی توسط آقای عبدی افتخاری رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه گردد به نحوی که تا پایان سال جاری ارقام نهایی با توجه به میزان بودجه مصوب سال آتی کمیته به تصویب برسد.

همچنین در ادامه نشست امروز در خصوص تامین هزینه‌های کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو و سایر رویدادهای ۲۰۲۱ مواردی مطرح و مقرر شد تا حداکثر مساعی لازم به منظور جذب منابع مالی مورد نیاز از طریق حامیان مالی توسط واحدهای ذیربط به عمل آید تا با مشارکت و نظرسنجی اعضای هیئت اجرایی در جلسات آتی گزارش آن ارائه و انتخاب شود.

قابل توجه آنکه در راستای سیاست حمایت حداکثری از فدراسیون‌هایی که در برنامه بازی‌های المپیکی و آسیایی قرار دارند و با توجه به ضرورت تهیه تجهیزات ورزشی مورد نیاز و ضروری  آنها، تصمیم بر آن شد پس از اخذ فهرست نیازمندی‌های مهم فدرسیون‌های المپیکی و آسیایی، اعتبار ویژه‌ای برای این موضوع منظور گردد.

در خاتمه در خواست تعدادی از فدراسیون‌های المپیکی که در حال آماده‌سازی تیم‌های ملی خود هستند مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا حمایت‌های مالی لازم برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک صورت پذیرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی