فاطمه آقازادگان: می‌خواهم لژیونر شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گارد شوتزن جوان قزوین گفت: من در بسکتبال دو هدف دارم یکی آنکه فیکس تیم ملی شوم و دیگری لژیونری. امیدوارم به دو هدفم برسم.

خبرورزشی/ بسکتبال؛ فاطمه آقازادگان، بازیکن تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین استعداد ویژه‌ای در نسل آخر نوجوانان و جوانان بود. او استعدادی است که در یکی، دو سال اخیر منتظر تماشای بازی‌اش در لیگ برتر بودیم. بالاخره فصل جدید از راه رسید و آقازادگان با تیم شهرداری قزوین پا به لیگ برتر گذاشت. مسابقه‌ای که برای خودش استرس‌زا بود: «اسم سوپرلیگ خیلی بزرگ است، اول استرس داشتم. وقتی داخل زمین رفتیم، دیگر بسکتبال بود و بازی کردیم.»

او در بازی اول تیمش مقابل مولتی کافه وقتی گرم شد ۳۳ امتیاز آورد و در آخرین بازی که هفته گذشته انجام شد، مقابل شهرگرگان ۴۰ دقیقه کامل در زمین بود تا با ۳۱ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۱ بهترین و امتیازآورترین بازیکن میدان باشد. 

آقازادگان درباره شروع بسکتبالش می‌گوید: «من سوم دبستان بودم که مینا شریفی بازیکن ملی در مدرسه تست استعدادیابی داد. من حتی دریبل زدن را بلد نبودم. بعد از آن انتخاب شدم و در بازی‌های لیگ نوجوانان توسط الهه دارستانی و پوران عباسی به تیم‌ جوانان و مدتی بعد به تیم ملی رسیدم.»

اما این بازیکن همه بسکتبالش را مدیون افسانه حسن‌نائبی می‌داند: «من و هم‌تیمی‌هایم در قزوین از رده نوجوانان با خانم نایبی بودیم و سعی کردیم پله‌پله خود را به لیگ برتر برسانیم. هفته‌ای ۱۲ جلسه تمرین داریم و هدف‌های بزرگی را دنبال می‌کنیم.»

گارد شوتزن جوان قزوین همچنین تأکید می‌کند: «تمرین کنار باتجربه‌ها واقعاً کیف می‌دهد. از تجربیات آنها استفاده کردم. دیدن حرکاتی که انجام می‌دهند، خیلی تأثیرگذار است. من حرکاتی که می‌بینم، تکرار می‌کنم.»
آقازادگان که این روزها علاقه‌مندان به بسکتبال را هم جلب کرده، امیدوار است: «من در بسکتبال دو هدف دارم یکی آنکه فیکس تیم ملی شوم و دیگری لژیونری. امیدوارم به دو هدفم برسم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی