نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۴ |
۳
رونمایی از جام جدید لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به تغییر جام لیگ قهرمانان آسیا گرفته است و به زودی از این جام رونمایی خواهد شد که از سال ۲۰۲۱ به قهرمان رقابت‌ها اهدا می‌شود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قرار است پس از برگزاری ۱۸ دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شکل جام این رقابت‌ها را تغییر دهد و به زودی از این جام رونمایی خواهد شد.

جام جدید لیگ قهرمانان آسیا طراحی شده و قرار است از سال ۲۰۲۱ قهرمان لیگ قهرمانان آسیا جام جدید را بالای سر ببرد.

یکی از تغییرات لیگ قهرمانان آسیا نیز تعداد شرکت‌کنندگان و شکل برگزاری مسابقات است که از سال جاری میلادی با حضور ۴۰ تیم برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    با توجه به منطق لنگی ها پس دوتا فینال لنگ دیگه مهم حساب نمیشه چون با فرمت قدیم بوده
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      و البته می بالیم توی تورنومنتی به‌فینال آسیا رفتیم که قدرتهای بزرگ آسیا مثل السد و الدوحیل و الهلال و الشارجه ....و‌تیم های قدر در اون حاضر بودن نه محمدان بنگلادش و مدان اندونزی و‌ هاپوئل و..... دیگه دوران کوپا امجدیه به سر اومده خداروشکر ورژن قبلی مسابقات هم کنسل شد تا برای سومین بار کیسه در تهران میزبان نشه تا بخوان قهرمان آسیا کنن !!!!!!؛ آقای هاشمی طبا هم که علنا گفت من طرفدار تاجم و‌ یک دوره که‌اسنقلال در تهران میزبان شد در زمان ایشون بود البته که پرسپولیس حکومتیه خداروشکر که فهمیدیم تیم کیسه وقتی کوپا امجدیه نباشه یک هشتم اوت می شه و این پرسپولیسه که با دوبار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست و البته اونجایی مسئله جالب میشه که فیفا برای اولین بار توئیت زد پرسپولیس بعد از سپاهان و ذوب آهن سومین تیم ایرانی است که به فینال آسیا رسیده البته که بعدش بهتون برخورد و طرح زدین مقابل سپاهان که‌ما دوتا ستاره جعلی داریم فیفا ما رو ببین خخخخخخخخ
    • شمسعلی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      حداقل محمدان بنگلادش رو نگو خخخ وای خدا
  • martiz IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    عزیزم..گلم.. گاگولم ..نوشته جام قهرمانی تغییر پیدا میکنه .. نگفته ک مدل برگزاری جام باشگاهها تغییر پیدا میکنه .. این دوتا خیلی فرق دادن باهمدیگه ها .خخخخخخخخ ‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی