نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
علیرضا اکبرپور: به فوتبال زیبا جام نمی‌دهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال اهمیت بازی با آلومینیوم را کمتر از دربی نمی‌داند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علیرضا اکبرپور درباره اتفاقات اخیر در تیم استقلال و نتایج این تیم با ما همکلام شد.

استقلال، گل‌گهر را شکست داد و راهی صدر جدول شد. وضعیت تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خب این خیلی خوب است که تیم در صدر به راهش ادامه دهد. همین اعتماد به ‌نفس و خروج از زیر فشار جدول رده‌بندی کمک می‌کند هم بازیکنان تیم و هم مربیان آن راحت‌تر برای دیدارهای بعدی برنامه‌ریزی کنند. 

این روزها گفته می‌شود استقلال زیبا بازی نمی‌کند. نظر شما چیست؟
بازی زیبا را باید از تیمی توقع داشت که لااقل یک نیم‌فصل کنار هم بازی کنند یا دو، سه فصل باشد که بازیکنانش با هم در یک تیم بوده‌اند و چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند و محل استقرار هم در زمین را به درستی می‌دانند. ولی تیمی که 10، 20 روزه جمع شده و نفرات جدیدش یا از تیم جوانان و امید به بزرگسالان رفته‌اند یا از تیم‌های دیگر و در دو بازی اول هم نمی‌توانستند تیم را همراهی کنند، همین نتایج هم برایش خیلی خوب است. 

اما برخی کارشناسان با شما هم‌عقیده نیستند!
اگر استقلال بتواند با همین روند خودش را در صدر جدول حفظ کند و بعد بتواند در نیم‌فصل دوم قهرمانی را هم برای هوادارانش به ارمغان بیاورد، کسی سراغ بازی زیبا را می‌گیرد؟ به خدا اگر بگیرد. فکر می‌کنم این روزها وقت این حرف‌ها نیست. استقلال زیبا بازی می‌کند اما وقتی که بازیکنانش مدتی کنار هم بازی کنند و از هم شناخت داشته باشند. 

بازی با آلومینیوم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
قطعاً بازی سختی است. تیم‌های رسول خطیبی را خوب می‌شناسم. او در دوران بازی‌اش هم فوتبالیست سرسختی بود و الان هم در قامت مربی تیم‌هایی به همان سرسختی را راهی میدان می‌کند. او فصل قبل هم با تیم ماشین، دو بار استقلال را شکست داد. 

فکر می‌کنید استقلال به خاطر دربی این مسابقه را جدی نگیرد؟
با شناختی که از محمود فکری دارم، معتقدم او با تمام قدرت به مصاف این تیم می‌رود. او در دوره بازی‌اش هم اعتقادی به این ملاحظه‌کاری‌ها نداشت. ضمن اینکه ممکن است کسب هر سه امتیاز این دیدار در آخر فصل نقش مهمی در رده استقلال در هفته آخر داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4-3-3 سیستم غولها IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    بستگی داره به چه فوتبالی بگیم فوتبال زیبا به فوتبال بارسلونا گواردیولا یا به فوتبال بارسلونا کومان
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    دوباره یه چند روزی اول فصل به لطف عقب افتادن بازیهای پرسپولیس با یه امتیاز اختلاف با تیم دوم تا پنجم رفتن صدر جدول رو دیدن .دیگه خدا رو بنده نیستند!!! اینها که الان با هفت تا بازی از لیگ از صدرنشینی میگن وخوشحالند همون هایی هستند که پارسال میگفتند قهرمانی ارزش نداره! پرسپولیس چهارسال قهرمان قطعی لیگ برتر شد اونم پشت سرهم ودوبارهم دراین سه سال قهرمان غرب اسیا اینقدر که شما از صدرنشینی چند روزه لیگ خوشحالید خوشحال نشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی