نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
۰ |
۵
چه کسی حامی شماست آقای مربی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانک لمپارد می‌گوید برای حفظ جایگاهش در چلسی می‌جنگد، در حالی که به نظر می‌رسد هواداران هم از دست بی‌ثباتی‌های تیم او خسته شده‌اند.

خبرورزشی/ شهراد باغستانی؛ فرانکی مربی خوب است؟ فرانکی مربی خوبی نیست؟ هرکسی در این باره ایده‌ای دارد و با دلایلی آن را اثبات می‌کند.

بازی دادن به بازیکنان جوان از حُسن‌های لمپارد بوده. او به بازیکنانی اعتماد کرده که شاید کمتر مربی‌ای به آن‌ها در ترکیب اصلی چلسی بازی می‌داد. از طرفی چلسی از جنبه تاکتیکی تیم مسلط بر بازی نیست، به‌خصوص در بازی‌های بزرگ. او هنوز هم به طور مداوم سیستم تیمش را تغییر می‌دهد و به نوعی بازیکنان را دچار سردرگمی کرده است، در حالی که بهترین ترکیب تیمش با حضور اولیویه ژیرو در نوک پیکان خط حمله شکل گرفته بود. با این حال این ترکیب را دائمی نمی‌کند. در نیمه دوم دیدار مقابل سیتی، میسون مانت و بیلی گیلمور را به میدان فرستاد و تیمش را جنگنده‌تر کرد، در حالی که مشکل چلسی خلق موقعیت خطرناک بود، نه جنگندگی!

حالا لمپارد در چلسی حامی دارد؟ رومن آبراموویچ که خیلی صبر ندارد. او ۱۷ سالی می‌شود که مالک چلسی شده و این فصل با هدایت لمپارد بدترین شروع تاریخ حضورش در باشگاه لندنی را به چشم دیده. هواداران هم کمی بیشتر از دیگر مربیان، او را تحمل خواهند کرد.

در هر صورت فرانکی می‌گوید برای حفظ جایگاهش خواهد جنگید. آیا مالک روس اصلاً برای جنگیدن به او فرصت می‌دهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی