نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
۲۷ |
۴
حسین عسگری: پنالتی دقیقه یک آلومینیوم پرید
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال ایران به تحلیل صحنه‌های مهم دیدار استقلال مقابل آلومینیوم اراک پرداخت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حسین عسگری در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی، بازی پربرخوردی بود و خطاهای متفاوتی در آن رخ داد. داور بازی فرصتی داشت که یک بازی مهم را سوت بزند اما داوران باید از ثانیه اول آمادگی لازم برای هر اتفاقی را داشته باشند.

وی ادامه داد: وقتی بازی شروع شد صحنه‌ای در محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد که داور علاوه بر اینکه زاویه مناسب برای دیدن نداشت، حدود ۲۵متر هم فاصله داشت. داوران باید بدانند از اول بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد و گرفتن پنالتی در ابتدای بازی نیاز به آمادگی ذهنی کافی دارد.

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به صحنه دقیقه یک این بازی که مهاجم آلومینیوم در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد، گفت: در این صحنه باید برای آلومینیوم پنالتی گرفته می شد. بازیکن استقلال می خواست توپ را بزند اما مهاجم آلومینیوم سریعتر به توپ ضربه زد بنابراین پای او جای توپ را گرفت و وقتی مدافع پای خودش را پرتاب کرده بود تا توپ را بزند دیگر کنترلی نداشت و درست به پای مهاجم ضربه زد.

عسگری ادامه داد: در صحنه دیگری هم باید برای استقلال (دقیقه۲۹) پنالتی گرفته می‌شد. وقتی او قصد تصاحب و کنترل توپ را داشت از پشت تنه خورد و شارژ شد.

کارشناس داوری فوتبال در مورد سرنگونی قائدی در دقیقه۷۸ مسابقه در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم گفت: در این صحنه اتفاقی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

وی با بیان اینکه دو صحنه برخورد توپ به دست در محوطه جریمه آلومینیوم در نیمه اول  این بازی رخ داده، اظهار داشت: یکبار توپ شوت شده به دست مدافع آلومینیوم برخورد کرد که حالت طبیعی داشت و هند نبود. در همین نیمه هم یکبار توپ به دست مهاجم استقلال د محوطه جریمه حریف خورد. اگرچه در این صحنه مدافع آلومینیوم توپ را دفع کرد اما داور باید به سود این تیم هند می‌گرفت.

عسگری در مورد برخورد توپ به دست شیخ دیاباته در اواخر نیمه دوم عنوان کرد:‌ در دقیقه ۸۵ هم روی ارسال کرنر، توپ در محوطه جریمه استقلال به دست دیاباته خورد که باید خطای هند اعلام می‌شد. قانون جدید می‌گوید زمانیکه توپ پس از برخورد به بازیکن نزدیک (چه خودی و چه غیر خودی) به دست مدافع برخورد کند هند نیست اما این قانون شامل این صحنه نمی‌شود چون دست دیاباته قبل از رسیدن توپ در حالت غیرطبیعی بود و بعد از اینکه توپ به سر بازیکن خودی خورد و به دست او برخورد کرد، داور باید برای آلومینیوم پنالتی می گرفت.

ویدیو| خلاصه بازی استقلال ۲-۰ آلومینیوم اراک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حقیر IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اگر تصمیم داوری درست اجرا می شد پنالتی دقیقه یک آلومینوم گرفته می شد آلومینوم اراک با یک بازی منطقی بازی می برد در کل ستاره میدان برای کیسه داوران بودند داوران خوب برای کیسه در گل گهر پنالتی می گیرند و پنالتی های آلومینوم اراک گرفته نمی شود در کل کیسه بدون داوری کبریت بی خطر هست مدیرات کیسه به جای اینکه پاداش به کیسه بدهند آن هدیه به داوران بدهند چون خوب بازی برای کیسه در آورند
    • لنگیون ذلیل بدون ستاره IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      تاجیا استقلال واقعا بازی به بازی داره عالیتر میشه. مخصوصا مهدیپور با ریگی هماهنگ شده و وسطمون رو راه انداختن
    • باحقارت شرم تا.. IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      سر تیم شهرم رو بریدن ی جام بدین بهشون و بفرستین اینارو دسته 3
    • مانی DE ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      قصه پنالتیهای اهدایی و داوریهای یکطرفه که از اواخر فصل گذشته برای سهمیه فساد تیم حکومتی شروع شده همچنان ادامه داره
    • فوتبال 90 IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      پس با حساب حسین عسگری سه چهارتا پنالتی باید گرفته میشد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حسین آقا بی خیال کارشناسی باش هرچند که برای خوشایند لنگیا این حرفها رو میزنی
  • Amir perspolisi RO ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اون صحنه بقرآن تابلو بود که پنالتیه، عجیب و غریبه از یه طرف طعنه var میزنن و از طرفی بیشترین سود رو از داوری میبرن!!! هوچی گری های اول فصل جواب داد، واگذار میکنیم بخدا فقط و بس!!!
    • شمسعلی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      پماد بزن ار.وم شی.تکلیف پنالتی های گم شده استقلال تو این بازی و بازی های دیگه چیه میشه خاله خان باجی؟؟؟
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      ای بابا یک بازی بدون حرف حدیث ببرید تا ببینیم چی تو چنته دارید!
    • علی IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      تو چرا همیشه قسم الکی میخوری؟؟ به جز عسکری همه کارشناسان داوری گفتن پنالتی نیست. قسم به قرآن خوردن شوخی نیست برو توبه کن
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    انقدری که داور های برای استقلال موثر بودن محمود فکری تو بردهای استقلال تاثیر نداشته
    • کامی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      دمت گرم واقعا حرفه حقو زدی اگه داوریا نبوذ الان فکریم نبود.اخه تا کی باداوری ببریم .من خودم استقلالیم ولی دوسدارم مقتدرانه و بدونه حرفو حدیث ببریم نه یک هیچ ،دوهیچ اونم باکمکه داور
  • محمدم IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    همه باهم وزیر پرسپوووووولیسی....#عدالت
  • شمسعلی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    یک پنالتی هم باید برای ما میگرفتن .خواهشا تو تیتر زدن هاتون شیطنت نکنیدددد .عسگری هم اذعان داشت به پنالت نگرفته تاج اسیا
    • مجهول الهویه IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      خب باشه هم دو تا پنالتی الومینیم را میگرفتند هم پنالتی استقلال ما که حرفی نداریم. هرچه زودتر var را بیاورید. طفلک الومینیم اراک زحمتکشهای بی ادعا.
  • لنگی حقیر IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    لنگی اهای لنگی .نیستی .بیا بابا دیر کردی .بیا منتظرت هستیم بگو که استقلال به لطف داوریها داره میبره .بگو عزیزم نترس
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    بازم داوری و بازم بنفع کیسه من جای داورها خجالت کشیدم
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    پارسال که از داوری بیشترین سود بردین ، امسال هم که گل سالم صنعت نفت رو نگرفتن ، پنالتی ذوب رو هم نگرفتن ، حالا هم دوتا پنالتی برای رقیب نگرفتن بعد هم خنده داره میگن پرسپولیس از داوری سود برده خدا رو شکر برنامه نود ، کارشناسان داوری و .... همه و همه اعلام کردن پرسپولیس معمولا از داوری ضربه دیده حالا هی اظهار فضل کن درباره VAR بازی فینال چرا بازی با پاختاکور و اخراج درست ماشاریپوف که به سود پرسپولیس شد حرفی نیست فقط تا یک اتفاقی به ضرر پرسپولیس می افته دهانشون باز میشه اینجا ایران نیست و اینجا آسیاییه و VAR داره و آسیا قهرمان نمی شید حالا بماند که تیم خودشون یک هشتم اوت شد و ما دوم آسیا -:-:)))))))))) ما دوست داریم VAR وارد فوتبال بشه تا کیسه از داوری سود نبره و جایگاه واقعی اش مشخص شه
  • علی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    چیه باز استقلال برد، دلواپسا شروع کردن. اصالت خریدنی نیست. حتی اگر ۴ سال با حمایت جام گرفته باشید باز هم با دو تا برد استقلال تا مرز جنون می رسید.
    • نادی الکیسه AT ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      علی کیسه کش! خوب گوش کن ببین چی میگم: اولا هر وقت قهرمان شدید؛ بیا و از دلواپسی! های ما بگو! اما در یک مورد حق با توست اصالت خریدنی نیست! خوب ما هم همینو میگیم که شما نمی تونید اصالت را بخرید!! ولی داور خریدنی است!! به جای اصالت تا می تونید داور بخرید!! راحت تره که!! این چه کاریه آدم از صبح تا شب دنبال تاکتیک و استراتژی و .. باشه!! اصالت هم که نمیشه خرید!! پس از همه راحت تر خرید همون داور است! لطفا سانسور نشود! چون حرف حق قابل سانسور نیست!
  • صامت IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    چرتکه بگیریددست وبشماریدکه چندامتیازبرای استقلال اهدایی داوراست
  • عابدینی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اقای وزیر به داد استقلال برسید....
  • 6 IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    کیسه با همین ناداوریها شده کیسه دیگه. 2 پنالتی تو یه بازی! کیسه کیسه ایرین پلاست....
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اگه پنالتی دقیقه ی اول رو داور میگرفت الان کیسه کشا ذوق مرگ نمیشدن!امسال به هر ترتیبی هست میخان یه جام هدیه کنند به کیسه کشا. کمیته داوران باید یه فکری بحال این مساله بکنه والا امسال لیگ به اخر نمیرسه.یعنی فقط مونده داورا خودشون برای کیسه کشا گل بزنند.
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    عسگری لنگی فوری خودتو رسوندی و اظهار فضل نمودی؟ لنگیها که الهه سود بردن از داوری اند و تاجر معروف امتیازات.. چرا اون وقتها لال میمونی؟؟ یارو از پشت اومده زده اصلا عارف دید نداشت... برو دنبال زندگیت عمو جون توبه کن استقلال باید 4 5 تا دیگه میزد امسال انشالله قهرمانیم حالا بسوزید لنگیهای حقیر.. هههههه
  • پرسپولیس کبیر IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    فعلا که همه چیز گل وبلبله استقلال دوبازی پشت سرهم برده تیم رقیب هم که دوبازی رو مساوی کرده .فکری هم خوشحال وخبری ازدرخواستش جهت ورود وزیربرای داوری نیست ولی وای از روزی که پرسپولیس مثلا بازی مقابل سپاهان ودربی رو ببره.باز دوباره فریاد وامصیبتا محمودآقا بلند میشه که پرسپولیس میخاد جای مارو تو صدر بگیره وزیر کجایی به دادمون برس.
  • shahin IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    به قول معروف اشتباهات داوری هم جزیی از فوتباله برید ببینید تو این 4 سال چند تا پنالتی واسه پرسپولیس گرفتن... واسه استقلال چند تا...اگه حافظتون ضعیفه یاداوری میکنم بازی پرسپولیس ملوان همون فصلی که قهرمان شدید وملوان سقوط کرد...کمال کامیابی نیا تو اون بازی به گفته اکثر کارشناسان داوری دو بار باید اخراج میشد.. ولی نشد اخر بازی هم گل زد ملوان بخت برگشته هم سقوط کرد...اه ملوان تو دوتا فینال اسیا شما رو گرفت...ممکنه شاید پنالتی بود...ولی جاروجنجال نداره اره الومینیوم دقیقه 1 به فرض هم پنالتی بود گل میزد استقلال با شیخ وقایدی ومطهری 89 دقیقه وایمیستادن و کاری نمیکردن...پیشگویی پرسپولیسیا حرف نداره اره بازی 1 برصفر میشد. مث سعید اقایی همه چی رو پیش بینی میکنید لک ضربه مغزی میشد حسینی میخواست فلان کارو کنه فقط های وهو دارید....
  • لنگی جام ندیده IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    هیچ کدوم از کارشناسان داوری به جز همین آقای عسگری پنالتی دقیقه یک رو قبول نداشتن چرا شما فقط نظر ایشون رو منتشر کردین؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی