نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خجالت بکش آقای گواردیولا!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک کاربر توئیتر خطاب به سرمربی سیتیزن‌ها نوشت: واقعاً چطور از یک موضوع غیر قابل توجیه، دفاع می‌کنی؟ شرم‌آور است!

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به شدت مورد انتقاد هواداران فوتبال و حتی غیرفوتبالی‌ها در انگلیس قرار گرفته است. دلیل این جنجال تازه این است که گواردیولا در صحبت‌های خود از بنژامن مندی بازیکن تیمش که قوانین مربوط به محدودیت‌های کرونا ویروس را که در انگلیس توسط دولت اعمال شده، شکسته است و یک مهمانی در منزل خود برای سال نو میلادی برگزار کرده است.

هواداران زیادی در فضای مجازی صحبت‌های گواردیولا را خجالت‌آور و فضاحت‌بار خطاب کرده‌اند، مربی‌ای که همیشه با احتیاط و با پرهیز از حاشیه‌سازی صحبت می‌کند.

مدافع فرانسوی سیتی یکی از جدیدترین موارد از فهرست بلندبالای بازیکنان سرشناسی است که قوانین مربوط به بیماری کووید ۱۹ در انگلیس را زیر پا گذاشته است. او دو نفر از دوستان و یک سرآشپز را به عمارت ۵ میلیون پوندی خود در شهر منچستر دعوت کرد تا جشن سال نو را در کنار آنها برگزار کند. منچسترسیتی در حال بررسی این موضوع است، موضوعی که درست سه روز بعد از لغو بازی هفته گذشته منچسترسیتی مقابل اورتون به دلیل ابتلای چند بازیکن سیتی به کرونا، منتشر شد.

با این وجود گواردیولا نام او را در فهرست بازی با چلسی که روز یک‌شنبه با برد سیتی همراه شد قرار داد و بعد از این بازی هم از بازیکن ۲۶ ساله تیمش با شور و حرارت خاصی دفاع کرد!

گواردیولا گفت: «مندی قبلاً به کووید ۱۹ مبتلا شده و هر روز مثل دیگر بازیکنان تست داده. او خودش می‌داند که چه کاری انجام داده و از آن برای آینده درس گرفته است. او بخشی از یک گروه است و عضو محبوبی هم در تیم ما به حساب می‌آید. او آدم خاصی برای ماست و قلب بزرگی دارد. نمی‌خواهم توجیه کنم، بله او قانون را شکست اما لطفاً در مقام درس دادن به دیگران نباشید.»

اما این حرف‌ها در فضای مجازی به‌ویژه در توئیتر با واکنش‌های تندی همراه شد: «واقعاً چطور از یک موضوع غیر قابل توجیه، دفاع می‌کنی؟ شرم‌آور است!» این را یکی از کاربران توئیتر نوشت و یک کاربر دیگر هم نوشت: «این حرف‌های عجیب چه پیغامی می‌تواند برای مردمی که آن را می‌شنوند، داشته باشد؟ مثل اینکه گواردیولا این جمله را نشنیده که توجیه کار غلط از خود آن کار بدتر است.»

بسیاری از کاربران هم حرف‌های سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی را خجالت‌آور و احمقانه خطاب کرده‌اند. حتی تعدادی از آنها خواستار کسر امتیاز از باشگاه‌هایی شده‌اند که بازیکنان‌شان قوانین مربوط به کووید ۱۹ را زیر پا می‌گذارند، مثل منچسرسیتی: «باید از این باشگاه امتیاز کم شود وقتی بازیکنش به وضوح قوانین را زیر پا می‌گذارد و مربی‌اش هم از او دفاع می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی