نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اعتراض آلومینیوم به اشتباهات داوری در بازی استقلال: قربانی شدیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار ویدئویی به داوری بازی برابر استقلال اعتراض کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ روابط عمومی باشگاه ورزشی آلومینیوم اراک با انتشار ویدئویی اعتراض رسمی این باشگاه را نسبت به اشتباهات داوری در دیدار مقابل استقلال از هفته دهم لیگ برتر اعلام کرد.

در متن اعتراض باشگاه اراکی آمده است: دیدار امروز تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک در حالی به پایان رسید که تیم داوری این دیدار در دوصحنه مرتکب اشتباه شد. در دقایق ابتدایی بازی خطای مشکوک در محوطه جریمه بر روی حامد پاکدل رخ داد که تعدادی از کارشناسان آن را پنالتی تشخیص دادند و همچنین در دقایق پایانی بازی، لمس توپ توسط شیخ دیاباته در محوطه جریمه از دید داور وسط و داور پشت دروازه دور ماند و پنالتی مسلم اراکی ها گرفته نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تا... IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    تیم سوگولی با داوری برد تیم شهر ما سرش بردین تا کی اخه تعطیل کنید لیگ رو
    • محمدم IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      الومینویم اولیش نبود و آخریش هم نخواهد بود
    • اس اس IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      کاش اول ورزشکار باشیم و روح ورزش را درک کنیم بعد آماده مسابقه شویم تا بعد از باخت دنبال بهانه و گریه و زاری نباشیم این را نه برای آلمینیوم که برای همه تیمها چه استقلال چه پرسپولیس چه فولاد و ................ میگویم اینروزها باب شده که بعد از هر باختی فقط دهانمان را باز کنیم و شروع به ...............کنیم شکست را بپذیریم فوتبال یه سرش برد و سر دیگرش باخت است تا فردا صبح هم که در سایتها و رسانه ها داد و بیداد و گریه و زاری کنید چیزی عوض نمیشود بهتر است که رفتار خودمان را عوض کنیم بازی امروز هم از نظر برخی کارشناسان هم برای استقلال پنالتی داشت هم برای آلمینیوم
    • شادوماد IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      از کیفیت بازی استقلال بدجور ترسیدین.دسن به دامن داوری شدین؟
    • محمدم IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      از کیفیت بازی استقلالا به همراه تک روی ها و یک و دو های زیبای داور ترسیدیم
    • ستارگان سرخ اسیا Amir perspolisi IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      بچه تو رو خدادپماد بدین بمن. زوددددددد
    • مانی IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      چندهفته پیش فکری از وزیر خواست که در مورد داوریهای تیم استقلال دستور بده و ظاهرا دستور داده شده
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    لفظ تیم خاص طعنه آمیز برازنده کیسه است این تیم تا اینجا هم از این لیگ و هم فصل قبل بیشترین سود رو از داوری بردن البته پرسپولیس بدبخته که‌بهش اتهام می خوره یکی دیگه برنامه لیگ رو عوض می کنه پرسپولیس میشه تیم خاص زیبا نیست ؟!!!
  • کیسه حقیر IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    وقتی درخواست کمک فکری از وزیر به گوش وزیر می رسد و وزیر در جواب فکری می گوید با قدرت به کار خودت ادامه بده و یارفت وآمدهای مظلومی در فدراسیون نتیجه بخش بود داوران به راحتی در ظرف ۲۰ دقیقه بازی گل گهر ۲ پنالتی برای کیسه می گیرند و پنالتی های واضح آلومینوم با وجود داور پشت دروازه دیده نمی شود مشخص می خواهند کیسه را به هرطریق ممکن با ناپاکی خارج از زمین فوتبال قهرمان کنند
    • تاج IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      چهارسال لنگ رو خارج از زمین اونم ناپاکی قهرمان کردن یکسال هم ما
  • ممم IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    99 درصد داورهایی که اظهار نظر کردن صحنه اول رو پنالتی ندونستن ... در عوض یه پنالتی روی قایدی شد یه پنالتی هم دقیقه 85 برای آلومینیوم روی هند دیاباته .. در بدبیانه ترین حالت ممکن هم این بازی 3-1 میشد به نفع استقلال ... در ضمن بازی سراسر هجومی استقلال در نیمه دوم میگه که لنگی ها مواظب خودشون باشن... هوچیگری هم ممنوع
  • شمسعلی IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    خجالت بکشید بابا کارشناسان داوری مصاحبه کردن در مورد صحنه دقیقه یک، به جز یک داور همه گفتن باید کارت زرد میداد.صحنه روی قایدی رو متفق القول همه گفتن پنالتی بوده و صحنه دیاباته رو هم به جز دو داور همه گفتن پنالتی بود.در اصل یک پنالت مارو نگرفتن یک پنالتی شما.
    • کیسه حقیر IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      شمسعلی شما باید خجالت بکشید ۳ کارشناس داوری فوتبال برتر بعلاوه حسین عسگری گفتند داور ۲ پنالتی دفیقه یک خطای غلامی روی مهاجم آلومینوم و پنالتی هند دیاباته دقیقه ۸۵ برای آلومینوم اراک نگرفته هست و خطای دقیقه ۲۸ روی قایدی پنالتی نبود کیسه ۲ پنالتی به آلومینوم اراک بدهکار هست و هیچ پنالتی از آلومینوم اراک طلبکارنیست با این احتساب داوری ها ۳ تیم نفت آبادان ذوب آهن و آلومینوم اراک قربانی ناداوری به نفع کیسه شدند و کیسه در ۳ بازی حدود ۵ امتیاز سود داوری کرده هست
  • محمدطاها IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    شک نکنید اگر داور پنالتی آلومینیوم رو هم می گرفت با بازی خوبی که استقلال نیمه دوم کرد برنده بازی تیم ما می شد//شما قرمزها مثل اینکه از صدرنشینی سرورتون بدجوری سوختینااا..عیب نداره زود خوب میشید به قول مموتی آب رو بریز اونجا که میسوزه خخخخ..
  • زاگرس IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    من نمی‌دونم چه کاریه که این تیم های بدبخت این همه هزینه بازی با آل کیسه میکنن در حالی که از اول نتیجه بازی مشخصه!!!!بی خودی چرا خودتون رو خسته میکنین ؟؟
  • صامت IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    پیش ازشما ذوب آهن ونفت هم قربانی داوری دربرابر استقلال بوده اند.غصه نخورید
  • رسول IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    میدونید از کجا دارند میسوزند از اینکه استقلال یک دروازه بان تاپ دارد که به همین راحتی گل نمیخورد .من خودم صحنه را دیدم بازیکن الومینیوم اراک پایش را به پای دفاع استقلال گیر انداخت.
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    با توجه به تکرار اشتباهات سهوی داوران !!!!! به نفه تیم حکومتی ( اعلام آفساید گل آفساید گل سالم نفت،دو تا پنالتی سوخته باری آلمونیوم و .....) به نظر باید برای دربی داور خارجی بیاوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی