نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی پاشازاده: دربی برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که دربی هفته آینده برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس سرنوشت‌ساز خواهد بود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی پاشازاده درباره دربی هفته آینده گفت: دربی برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است، به خصوص برای استقلال که به نوعی مهر اعتباری برای صدرنشینی و در نهایت قهرمانی‌اش در این فصل خواهد بود. چه بخواهیم و چه نخواهیم دربی برای هواداران اهمیت زیادی دارد. 

وی درباره برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: وقتی تیم می‌بَرد و همچنان در صدر جدول است، یعنی شرایط خوب بوده است و نمی‌توان انتقادی کرد. اینکه چرا استقلال برخی مواقع راحت موقعیت می‌دهد، باید آنالیز شود که چرا این اتفاق می‌افتد. کادر فنی قطعاً بهتر می‌داند که شرایط تیم چطور است. بیشتر مشکلات بازیکنان روحی و روانی است و اگر حل شود، نقطه ضعف‌های تیم برطرف خواهد شد.

وی درباره کناره‌گیری‌اش از هدایت تیم فوتبال پاس همدان در لیگ دسته دوم هم گفت: یکسری مشکلات وجود داشت که تصمیم گرفتم ادامه همکاری ندهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    حالا اگر وی ای آر داشتیم و عدالت فوتبال بر قرار شده بود و دو پنالتی آلومینیم اعلام شده بود و بازی نتیجه ی دیگری داشت آیا باز هم همین نظر را داشتی
  • مصطفی6+6 IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    اگر وار بود چندان فرقی نداشت ، دوتا پنالتی برای استقلال نگرفتن دوتا برای آلمینیوم با توجه رشید مظاهری اونوقت نتیجه چهار صفر میشد ، اصلا وار بیاریم که چی ؟ فقط باعث میشه با هوچیگری دیگه تو ایران هم نتونیم قهرمان بشیم و مثل آسیا اینجا هم مسخره کنن مارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی