۴
سرمربی ماریتیمو: با حضور علی علیپور در بازپس‌گیری توپ موفق هستیم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر فوتبال کشورمان در لیگ برتر پرتغال با دوندگی بی‌امان در بازپس‌گیری توپ، مورد توجه سرمربی ماریتیمو قرار گرفته است.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ علی علیپور که در آخرین حضور در ترکیب ماریتیمو در برابر بلننسس ارائه‌گر بازی خوبی بود و موجب اخراج بازیکن حریف شد. دو هفته‌ای است که در ترکیب این تیم حضور ندارد؛ این موجب شده تا شایعه بازگشت وی به ایران و خروج از لیست ماریتیمو در مورد او مطرح شود در حالی که بیرون ماندن از ترکیب تیم به خاطر مصدومیت بوده و او در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی (اینجا بخوانید) تأیید کرد در تلاش برای رفع مصدومیت است و سرمربی تیم هم نسبت به بازگشت دوباره او به ترکیب تیم تأکید دارد. 

سرمربی ماریتیمو در کنفرانس خبری بعد از بازی از کیفیت بازی علی علیپور ابراز رضایت کرد و خطاب به خبرنگاران گفت: علی علیپور نیاز به زمان داشت تا شایستگی خود را به ما نشان دهد و من از این اتفاق خرسندم. حضور او در ترکیب ثابت تیم به خاطر تلاش‌هایی بود که در هفته‌های اخیر در تمرینات تیم داشت. با حضور او ما خوب در جلو پرس می‌کنیم و دوندگی بی‌امانش در بازپس‌گیری توپ به ما کمک می‌کند. ضمن اینکه به دلیل خستگی من او را تعویض کردم و خوشحالم این تعویض جواب داد و بازیکنی که به جای او وارد میدان شد ما را به سه امتیاز بازی رساند. 

اتفاق بد اما برای علی علیپور در جایی افتاد که بعد از این بازی در دیدار جام‌حذفی به میدان رفت. بعد از دیدار با بلننسس او و دیگر مهاجم اصلی ماریتیمو قرار نبود برای تیم به میدان بروند اما بعد از اینکه ماریتیمو در نیمه اول بازنده از میدان خارج شد سرمربی تیم ابتدا مهاجم اصلی تیمش را در بین دو نیمه وارد میدان کرد و در دقیقه ۶۸ بازی علی علیپور را هم به زمین فرستاد تا نتیجه بازی به سود تیم او تغییر کند که علی علیپور در دقیقه ۸۶ به دلیل مصدومیت تعویض شد. 

فرناندو، فیزیوتراپ باشگاه ماریتیمو تلاش می‌کند مهاجم ایرانی تیمش را به ترکیب تیم برگرداند. او در گزارش پزشکی که برای سرمربی تنظیم کرده به این نکته اشاره داشته این مهاجم از سه، چهار روز دیگر می‌تواند کار با توپ را آغاز و در تمرینات گروهی تیم شرکت کند. این روزها برنامه علی علیپور توأم با فیزیوتراپی دویدن دور زمین و کار با وزنه است. البته نه فقط در ماریتیمو بلکه در تیم‌های حرفه‌ای کادر پزشکی برای بازگرداندن بازیکن به ترکیب تیم عجله نمی‌کنند چون بر این عقیده‌اند بازگشت زودهنگام موجب تشدید مصدومیت می‌شود و کار را بدتر می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    جناب کیسه مافیا که می خواستی آینده لژیونرهامون خراب بشه منتظریم از غار بیای بیرون
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      چه غاری من هنوز هم میگم علی علیپور نیم فصل یا آخر فصل در پرسپولیس هست. این مربی خودش اخراج می شود
    • .،. IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      آخی پس به همین امید بمون! خبر بالا رو نخووندی پ؟
    • شیخ راسل IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      بی چاره ی متوهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی