نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دردسرهای شیرین فکری برای دربی: انتخاب سخت از بین دیاباته، قایدی و مطهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بعید به نظر می‌رسد فکری آن‌قدر اهل ریسک باشد که در بازی با پرسپولیس هر سه مهاجم اصلی‌اش را راهی میدان کند و باید از بین شیخ و قایدی و ارسلان ۲ نفر را انتخاب کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در آستانه دربی، محمود فکری دردسرهای شیرینی دارد. سرمربی استقلال در میان سه بازیکن زهردارش در خط حمله، احتمالا باید دو نفر را برای هجوم به دروازه پرسپولیس راهی زمین کند.

۱- محمود فکری برای دربی یک دروازه‌بان سر حال، ۳ مهاجم باانگیزه و البته دو دفاع چپ خوب دارد (میلیچ و نادری). فکری البته باید فکری برای مدافعان پراشتباه خود بکند. در همین ۲ بازی آخر مقابل گل‌گهر و آلومینیوم، مدافعان استقلال به اندازه یک نیم‌فصل اشتباه فردی داشتند ولی به هر حال استقلال به خاطر بازی خوب مظاهری، قایدی، وریا و... هر دو بازی را برد.

۲- ارسلان مطهری و مهدی قایدی هر دو سابقه گلزنی و درخشش در دربی تهران را دارند اما آیا فکری می‌تواند از کنار نام شیخ دیاباته برای این بازی بزرگ بگذرد؟ به‌ زعم کارشناسان زوج دیاباته- قایدی خیلی هماهنگ‌تر از زوج قایدی- مطهری است و همین مسئله شاید باعث شود که همه استقلالی‌ها از فکری انتظار داشته باشند از زوج معروف فیل و فنجان استفاده کند. ارسلان مطهری با گلی که دوشنبه به آلومینیوم اراک زد، کار فکری را سخت‌تر کرد ولی احتمال دارد او در دربی نقش یک ذخیره طلایی را بازی کند. هر چند که دیاباته تا حالا موفق به گلزنی به پرسپولیس نشده است.

۳- بعید به نظر می‌رسد فکری آن‌قدر اهل ریسک باشد که در بازی با پرسپولیس هر سه مهاجم اصلی‌اش را راهی میدان کند و باید از بین شیخ و قایدی و ارسلان ۲ نفر را انتخاب کند. از طرفی در جناح چپ و برای این بازی خاص محمد نادری خیلی انگیزه دارد و میلیچ هم می‌تواند گره‌گشا باشد اما اینجا هم بعید است فکری هر دو را همزمان راهی میدان کند و به نظر می‌رسد شانس نادری بیشتر از میلیچ باشد. فکری تیمش را ۱-۴-۴ ارنج می‌کند و ۴ هافبک اصلی استقلال احتمالاً وریا، ریگی، مهدی‌پور و فرشید اسماعیلی خواهند بود و نفر پنجمی که شانس دارد هم داریوش شجاعیان است مگر آنکه فکری بخواهد از آرش رضاوند- که معمولاً در بازی‌های بزرگ خوب نیست- استفاده کند.

۴- به نظر می‌رسد مشکل اصلی استقلال در دربی در ۲ منطقه باشد؛ یکی دفاع میانی که امثال مرادمند، دانشگر، عارف غلامی و... همچنان پراشتباه هستند و دیگری پست‌ هافبک نفوذی که فرشید اسماعیلی همچنان ناآماده به نظر می‌رسد و بقیه هم در حدی نیستند که فکری به خاطر آنها اسماعیلی باتجربه را نیمکت‌نشین کند. البته در آن سو یحیی هم مشکلاتی دارد و در یکی، دو پست (از جمله خط حمله) با کمبودهایی مواجه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    تیممون رو فارغ از نتایجش دوست داریم. به کادر فنی و بازیکنانمون مادام که برای تیممون زحمت خالصانه میکشن فارغ ار نتایجی که بدست میاد میکنن علاقه داریم. هوادار تیممون هستیم نه آدم افراد خاص.
    • تاجی IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      ما تاجی ها که خیالمون راحته . کاش هر سه تا رو بذره تو زمین تا جر بدن هرچی تور و توپه و...
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    چه دردسر شیرینی !!!! حالا ای کاش دوستان کامنت زن لطف می کردن ما عیسی آل کثیر رو در مقابل مثلث آتشین ارسلان ،قائدی ، دیاباته رو درخط حمله داشتیم اگه ای اف سی خودش محروم می کرد یک چیزی ولی وقتی کامنت ها رو دیدم نمی تونم قبول کنم ای اف سی خودش به تنهایی محروم کرده و دوستان رسانه ای ای اف سی قشنگ پیجشون رو رصد می کنن اونایی که می گن رصد نمی کنن فقط کافیست هر هفته نظرسنجی های ای اف سی رو نگاه کنن تا کیا بیشتر رای میدن آقای فردوسی پور در کدوم پیج فینال رو گزارش کرد و....!!!!!!
    • تاج کبیر IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      وقتی به الهلال و الدحیل گزارش میدادین که پاتوسی غیرقانونی ثبت کرده صحبتی از وطن و این قبیل نبود پس الان هم نباید به کسی ایراد بگیرین
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      آقای تاج کبیر اگه این موضوعی که میگی درست باشه خب قابل پذیرش نیست البته توی نود معلوم شد بازیکنتون یک بازی کمتر داره ولی خب نباید کامنت بزنیم قرارهم نیست اگه یک نفر کار بد انجام داد ما هم اون کار رو تکرار کنیم
  • ستارگان لنگ ایران و آسیا IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    استقلال هر سال سلاخی میشد ولی امسال فقط علی کریمی از دست داد که به اندازه تمام بازیکنانی که از لنگ رفتن ارزش داشت، در مورد آل کثیر مقصر خودشه باید حواسش جمع میکرد،ضمنا مقصر گل نزدن لنگ.،، یحیی میخواست چند تا مهاجم بخره ،کدوم آدم عاقلی فقط یه مهاجم برای لیگ و حذفی و آسیا میگیره که احتمال مصدومیت زیاده،البته اینم بگم از تیمی که از ۳هافبک دفاعی همزمان استفاده میکنه بیشتر نباید توقع داشت
  • تاج کبیر IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    ستارگان سرخ ایران و آسیا که برام قابل احترامی بعنوان یه رقیب دوست داشتنی منم میگم اصلا این کار درست نیست
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      دمت گرم کلا این کار اشتباهه چرا فقط سعی داریم رقیب رو زمین بزنیم مسائل استقلال ربطی به پرسپولیس نداره و پرسپولیس هم ربطی به استقلال نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی