نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ناصر ابراهیمی: پرسپولیس بعد از فینال آسیا دچار افسردگی شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق پرسپولیس در خصوص بازی با سپاهان گفت: در میانه میدان هیچ تیمی ۱۰ پاس متوالی نمی‌داد و متاسفانه فوتبال ایران اینگونه شده و هیچ تیمی نیست که ۱۰-۱۵ پاس متوالی بدهد و بخواهد کار تیمی و تاکتیکی انجام بدهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ناصر ابراهیمی درباره تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: نیمه اول مسابقه اصلا جذابیت نداشت و شاید اگر خانم‌های خانه‌دار این بازی را نگاه می‌کردند ترجیح می‌دادند که کانال تلویزیون را عوض کنند و سریال ببیند چون سریال‌های تلویزیونی از نیمه اول مسابقه جذاب‌تر بود.

وی افزود: در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی سپاهان بهتر ظاهر شد اما بعد در ۱۵ دقیقه دوم بازی به تعادل رسید و در یک ربع آخر مسابقه موقعیت‌های گلزنی روی هر دو دروازه خلق شد به طوریکه دروازه‌بان‌ها ستاره شدند بخصوص حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس که در اواخر بازی چند توپ خوب را مهار کرد.

مربی اسبق سرخپوشان تاکید کرد: برخلاف پیش بینی‌ها مسابقه دو تیم از دربی زیباتر نشد. در میانه میدان هیچ تیمی ۱۰ پاس متوالی نمی‌داد و متاسفانه فوتبال ایران اینگونه شده و هیچ تیمی نیست که ۱۰-۱۵ پاس متوالی بدهد و بخواهد کار تیمی و تاکتیکی انجام بدهد. البته بازی استقلال و آلومینیوم اراک جذاب‌تر از پرسپولیس و سپاهان شد. بازی پرسپولیس و سپاهان اگرچه سه امتیاز داشت اما به اصطلاح ما مربیان این یک مسابقه ۶ امتیازی بود. 

ابراهیمی در مورد اینکه دلیل افت پرسپولیس و سه تساوی پیاپی بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ۹۰ درصد تصور می‌کردند که پرسپولیس در فینال قهرماناان آسیا پیروز شود و به مقام قهرمانی برسد اما اکنون که این اتفاق رخ نداده بازیکنان و کادرفنی تیم پرسپولیس دچار افسردگی شده‌اند این افسردگی را می‌توانید در چهره بازیکنان و مربیان تیم دید، آنها دیگر شادابی گذشته را ندارند.

مربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه امکان دارد این تیم به جمع مدعیان بازگردد گفت: پرسپولیس از بازی ۶ امتیازی سپاهان یک امتیاز گرفت و اکنون یک بازی معوقه و یک دربی را پیش رو دارد که باید هم مقابل استقلال و هم در دیدار معوقه پیروز شود تا به جمع مدعیان برگردد وگرنه کارش خیلی سخت خواهد شد و از کورس عقب می‌ماند. 

ابراهیمی در مورد دیدار دوشنبه آینده پرسپولیس با استقلال عنوان کرد: بازی دربی شرایط خاص خود را دارد اگرچه استقلال اکنون بهتر بازی می‌کند و در جدول لیگ هم شرایطش بهتر است اما هیچکس نمی‌تواند نتیجه این مسابقه حساس را پیش بینی کند. پرسپولیسی‌ها از نظر روحی و روانی تحت فشار هستند و همانطور که گفتم نوعی افسردگی در این تیم دیده می‌شود. بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا حتی از مهدی شیری کمتر در تیم استفاده می‌شود در حالیکه این بازیکن برای تیم مفید بوده است اما هیچ بازیکنی نمی خواهد که اینگونه مرتکب خطای پنالتی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    perspolis ghable az Asia aslan khoub bazy nemikard, kamy shance ham avard ke teamhayeh dighar natavaestant dorost bazy konand, perspolis modatha hast ke khoub bazy nemikonad, mardom ra gooel mizanand, Ghoel Mohamady migoyad ma khoub bazy kardim, koja khoub bazy kardy
    • ناشناس IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      لطفا کامنت هایی که با حروف فینگلیش تایپ می شه تایید نشه تا ماربر یاد بگیره فارسی تایپ کنه تا وقت مردم توی خوندن تلف نشه. لطفا کامنت حذف بشه تا کاربر مجبور بشه فارسی تایپ کنه
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    این حرف که پرسپولیس بعد از فینال بازی های آسیایی افسرده شده است کاملا باطل و بی اساس است پرسپولیس مهاجم و بازیساز ندارد یکی از قهرمانی های برانکو همین مشکل بوجود آمد اکثر بازیکنان تاثیر گذار از پرسپولیس رفتند و پنجره نقل و انتقالات نیز بسته شد اما برانکو با اعتماد به ذخیره ها و جوانان دوباره پرسپولیس را قهرمان کرد .گل محمدی هم باید ثابت کند چیزی از برانکو کم ندارد و دستیابی به آخرین قهرمانی پرسپولیس توسط او حاصل درایت خودش بوده است نه حاصل برنامه ریزی های از قبل برانکو بوده است
  • Retired IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    جناب ابراهيمى عزيز ، قربون شما برم افسردگى كدومه تيم بازيكن و بخصوص فوروارد گل زن نداره ، همه رفته اند . با يه نگاه به نيمكت ذخيره ها متوجه ميشيم كه پرسپوليس حتى بازيكن تعويضى هم نداره كه بتونه تأثير گذار باشه ، با اين حال هنوز خيلى زوده كه نگران باشيم چون با نقل و انتقالات و بازگشته الكثير شرايط بهتر ميشه البته اگه استقلال و گلگهر طبق معمول تمام بازيكنان حاضر را پارو نكنند . ❤️❤️❤️❤️ ❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی