نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علی فتح‌الله‌زاده: چه اشکالی دارد کریمی کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شود؟
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بر این باور است آبی ها در دربی تهران می توانند به پیروزی برسند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران امیدوار است آبی پوشان برای بازی دربی به نتیجه پیروزی دست پیدا کنند. او همچنین اعلام کرد تصمیم دارد برای انتخابات فدراسیون فوتبال اقدام کند. مشروح گفت‌وگوی فتح‌الله‌زاده را می‌خوانید:

*در حال مشورت کردن با چند تن از دوستان هستیم و از قضا به احتمال فراوان برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید خواهم شد. به هر حال چند سال در فوتبال بودیم و از تجربه کافی برای حضور در ریاست برخوردار هستم.

*چه اشکالی دارد که علی کریمی کاندید شود او اسطوره قرمزها است و سال‌ ها در سطح اول فوتبال ایران و اروپا بازی کرده است به نظر من فوتبالی‌ها باید وارد عمل شوند جواد زرینچه، علی دایی، ستار همدانی، مهدی پاشازاده و خیلی‌های دیگر هم باید برای انتخابات ثبت‌نام کنند.

*استقلال مدعی اول قهرمانی است آنها نتایج بسیار خوبی گرفتند و در حال حاضر هم صدرنشین هستند همان طور که پیش از این گفته بودم اگر تیم همدل باشد می‌تواند به موفقیت برسد. 

*خیلی جالب است وقتی شیخ می‌آید موتور گلزنی قائدی هم روشن می‌شود و از این رو به آن رو می‌شود جاگیری‌های شیخ فوق العاده است و من مطمئن هستم امسال هم او یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی خواهد بود.

*دربی همیشه یک بازی خاص بوده است و هر تیمی که بتواند از لحظات استفاده بهینه‌ کند می‌تواند به موفقیت برسد. در حال حاضر استقلال شرایط بهتری دارد و می‌توان روی برد این تیم امیدوار بود.

*یک عده مغرضانه انتقاد می‌کنند. تیمی که صدر جدول است جای هیچ انتقادی را ندارد من فکر می‌کنم از تیم حمایت شود بهتر جواب می‌گیریم تا انتقاد.

*به شخصه دوست دارم فکری در استقلال موفق شود با تجربه‌ای که از سال‌ ها حضور در دربی دارد امیدوارم فاتح این بازی باشد.

*ما نباید به مسائلی که در حوزه اختیارات کادر فنی و سرمربی است ورود کنیم. سرمربی در این مورد بهترین تصمیم را می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    حا ج فتل اینقدر شکسته نفسی نفرمایید ! .... سیاهی لشگر نیاید بکار **** یکی چون« فتل» بهتر از بیست هزار .... تازه اگر قرار به بیان شا یستگی شما بطور احس و اکمل بود با ید هما ن« صد هزار » کذا نرخ گذاری می شد . اما خب شما با این صلابت و شکسته نفسی بیش از اینها می ارزید .« قندلی» را از یاد نبرید. ایشان فقط یک بار به «کره» با پنا لتی با خته اند و اجنبی پرست ها محا کمه اش کرده اند و خرد جمعی و کیومرث هاشمی و مشاوره با جناب مصطفوی و موارد دیگری هم از خوا صشان را اگر لازم بود بفرمایید در آرشیو همین سا یت محترم خبر ورزشی کمی کمتر از( ....صد هزار بار ) تکرار شده وجود دارد خدمتتان تقدیم می گردد یا مراجعه بفرمایید
  • ساسان IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    این حاج فتل کجا بود یهویی طرفدار کیسه دراومد . خدایا یعنی اون موقع هم اندروید و سیستم بود
  • امین IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    اشکالش اینه که تو می خوای حمایتش کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی