نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
میلان – یوونتوس‌؛ پادشاه را مات کن!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

میلان می‌خواهد صدرنشین بماند و یوونتوس می‌خواهد به کورس قهرمانی برگردد، به همین دلایل نبرد امشب دو تیم در سن‌سیرو فوق‌العاده حساس است.

خبرورزشی/ سری آ ایتالیا؛ سرنوشت قهرمانی را این بازی رقم خواهد زد؟ قطعاً در این مسیر نتیجه‌اش خیلی مهم خواهد بود. از ساعت ۲۳:۱۵ در دیداری از هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، میلان در سن‌سیرو میزبان یوونتوس است و امید دارد یکی از رقبا را از میدان به‌در کند. 

میلان‌؛ تخت گاز
مصدومیت زلاتان ایبراهیموویچ برای میلان چندان هم بد شد. می‌گویید چرا؟ برای اینکه فرصتی به استفانو پیولی داد تا ثابت کند تیمش به زلاتان وابسته نیست و او هم هنرهایی در مربیگری دارد. در واقع پیولی این فصل بیش از همه دوران مربیگری‌اش برای خودش اعتبار کسب کرده است. با وجود اینکه هنوز میلان شکست‌ناپذیر است و بدون زلاتان هم نباخته، پیولی دوست داشت در این بازی حساس مرد کلیدی‌اش را در اختیار داشته باشد. اگرچه رقیب مثل قبل تیم قدرتمندی نیست و این بهترین فرصت است تا با متوقف کردنش، تخت گاز به سوی اسکودتو بروند. این بهترین فرصت برای میلانی‌هاست. 

یوونتوس‌؛ دوربرگردان
اگر از باخت سنگین مقابل فیورنتینا فاکتور بگیریم، یوونتوس با هدایت آندره‌آ پیرلو هم چندان تیم بدی نبوده است. با این حال تساوی‌های پرتعداد باعث شده تا از لحاظ امتیازی از صدر جدول عقب بمانند. آن برد اهدایی مقابل ناپولی هم که لغو شد و حالا یک بازی معوقه دارند. در هر صورت امشب در سن‌سیرو می‌توانند به رقابت برگردند و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرند. پیرلو خوب می‌داند اگر تیمی که ۹ فصل متوالی قهرمان بوده را برای دهمین فصل قهرمان نکند، شاید عذرش را بخواهند. در هر صورت یوونتوس تیم پرستاره‌ای است و توقع هم از او زیاد خواهد بود. نبرد با میلان فرصت خوبی برای پیرلو است تا خودش و تیمش را نجات دهد. 

آخرین جدال
میلان دیدار برگشت فصل قبل سری آ را از یوونتوس ۴ بر ۲ برد. ایبراهیموویچ، کسیه، لیائو و ربیچ برای روسونری و رابیو و رونالدو برای بیانکونری گل زدند. 

آمار بازی
۲۹۱) در طول تاریخ، میلان و یوونتوس ۲۹۱ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که ۹۵ برد برای روسونری و ۱۰۸ برد برای بیانکونری ثبت شده و ۸۸ بازی هم مساوی شده است. 
۱۷۰) در سری آ ایتالیا، ۱۷۰ نبرد بین میلان و یووه برگزار شده. میلانی‌ها برنده ۵۱ بازی بوده‌اند و یوونتوسی‌ها ۶۶ بازی را برده‌اند. ۵۳ بازی هم مساوی شده است. 
۱۲) یوونتوس پیش از دیدار برگشت فصل قبل مقابل میلان ۱۲ بازی مقابل این رقیب نباخته بود که شامل ۱۰ برد متوالی می‌شد. 
۵) در ۵ جدال آخر دو تیم در ورزشگاه سن‌سیرو در رقابت‌های سری آ، هر کدام ۲ برد داشته و یک بازی هم مساوی شده است. 
صفر) نکته جالب پیش از این نبرد حساس این است که میلان در خانه هنوز شکست نخورده و یوونتوس خارج‌ازخانه. در واقع اگر این بازی برنده داشته باشد عدد صفر هر دو تیم پاک خواهد شد. البته یوونتوس در این فصل یک شکست داشته که خانگی بوده. میلان هم هنوز شکست نخورده است. 
۱۴) مصدومیت زلاتان ایبراهیموویچ باعث شده کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد. کریس با ۱۴ گل صدرنشین گلزنان سری آ به شمار می‌آید. 
۶) هاکان چالهان‌اوغلو هافبک ترکیه‌ای میلان برترین گلساز این فصل بوده. البته او که ۶ پاس‌گل داده در کنار دریس مرتنس از ناپولی و هنریخ مخیتاریان از رم قرار دارد. 

مصدومان و محرومان
هر دو تیم بازیکنان مهمی را در اختیار نخواهند داشت. مهم‌ترین ستاره زلاتان ایبراهیموویچ است که هنوز از بند مصدومیت رها نشده. اسماعیل بن‌ناصر، متئو گابیا و الکسیس سائلمیکرس هم دیگر بازیکنان هستند که به این نبرد نخواهند رسید. آسیب‌دیدگی باعث دوری آلوارو موراتا از میادین شده و او هم نمی‌تواند در نوک حمله یوونتوس قرار بگیرد. الکس ساندرو و خوان کوادرادو هم کرونا گرفته‌اند. 

ترکیب احتمالی دو تیم
میلان:
دوناروما، کالابریا، کیائر، رومانیولی، تئو، کرونیچ، کسیه، کاستیخو، چالهان‌اوغلو، لیائو و ربیچ
یوونتوس: شچسنی، دانیلو، بونوچی، دی‌لیخت، دانیلو، مک‌کنی، بنتانکور، رمزی، کیزا، دیبالا و رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • SS آ ث میلان IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    به امید برد وقهرمانی تیم ریشه دار آث میلان
    • محمد IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      خخخخ ss اث میلان خوبیش این بازیکنان و هواداران میلان این شعار را نمیبین چون اگه ببینن از همین امروز نتایج بدشون شروع میشه دوستان مراعات کنید با این شعارها به تیم میلان توهین نکنید
  • Taj IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    امیدوارم میلان به روزای اوجش ادامه بده.. یووه مافیای ایتالیاهم بره دسته سه اینبار
    • Kaj IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      دسته سه معلوم خاطره داری ازش
    • Taj IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      من‌ که یادم‌ نمیاد تیمم رفته باشه دسته سه چون متولد ۷۰م ولی شما تیمت بخاطر تخلف سال ۲۰۰۶ رفت دسته دو و اگه عدالت توی فوتبال ماهم بود اون یکی تیم مورد علاقتم بخاطر این همه جعل و تخلف باید زور میزد با قشقایی و مس کرمان برای لیگ برتری شدن رقابت کنه :))
  • ققنوس IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    میلان بدموقع خورد ب یووه.... من از موقع دل پیرلو و ندود و ترزگه هوادار یووه بودم تا رونالدو رو گرفتن.... فک کنم جا همه طرفدارا رونالدو ک هوادارشون شدن منو از دست دادن.... بهرحال شانس یووه بیشتره بنظرم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی