نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
۹ |
۳

نادری مؤدب است، نمی‌تواند یاغی خوبی باشد 

مجید یاسر: یحیی گل‌محمدی خوب است اما برانکو ایوانکویچ نمی‌شود 

از افاضلی که می‌گفت باید اسپانیا را می‌بردیم، بپرسید چطور عراق را ببریم؟
مجید یاسر: یحیی گل‌محمدی خوب است اما برانکو ایوانکویچ نمی‌شود 
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بازیگر سینما و تلویزیون به خبرورزشی گفت: عادل در کارش درجه یک و نابغه است و فقط مدیران ما هستند که به راحتی قید نامبروانی مثل عادل را می‌زنند و به درجه دوها بها و فضا می‌دهند.

خبرورزشی/ امید یوسفیان؛ مجید یاسر از آن دسته هنرمندانی است که همیشه مصاحبه‌های جالبی درخصوص فوتبال انجام می‌دهد. او به واسطه علاقه زیادی که به فوتبال و به خصوص پرسپولیس دارد، بازی‌ها و حواشی را مو به مو دنبال می‌کند حتی اگر از ایران دور باشد. با مجید که این روزها در ینگه دنیا حضور دارد، درخصوص فینال آسیا، افت پرسپولیس، جدایی ستاره‌ها، دربی پیش‌رو و البته حواشی مدیریتی فوتبال ایران گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. 

از بازی فینال شروع کنیم؛ خیلی‌ها امید داشتند امسال پرسپولیس قهرمان آسیا شود ولی این اتفاق نیفتاد. به نظرت دلیلش چه بود؟
به نظرم دلیل اصلی این موضوع فشار زیادی بود که روی خط دفاع ما وجود داشت و بازیکنان دفاعی ما تمرکز لازم را نداشتند. جدایی شجاع فشار را روی خط دفاعی چند برابر کرد چون خودش بعضی مواقع یک‌تنه بار دفاعی را به دوش می‌کشید. قبل از بازی می‌گفتند مهاجمان آنها سرعتی هستند و سیدجلال سنش زیاد است و نمی‌تواند دوام بیاورد، همه این مسائل باعث شد در روز بد خط دفاعی ما دو پنالتی واقعاً مفت به آنها بدهیم و به همین راحتی بهترین فرصت برای قهرمانی در آسیا از دست رفت. اگر بخواهم واقعیت را بگویم قبل از بازی می‌دانستم بازی را می‌بازیم ولی دلخوش به غیرت و تلاش فوق‌العاده بچه‌ها و البته اتفاقات بازی بودم چون به نظرم سطح توقع ما باید به واقعیت نزدیک باشد ولی متأسفانه این‌طور نیست. 

بیشتر توضیح بدهید؟
ببینید یک روزی هومن افاضلی گفت کی‌روش باید اسپانیا را می‌برد، من الان می‌خواهم بپرسم آقایی که ادعا می‌کردی، چرا الان نمی‌توانیم عراق و بحرین را ببریم؟ همین دوست پرادعا می‌گفت من تاکتیک‌های مدرن را آوردم و کلی افتخار دارم. به این دوست عزیز ما بگویید می‌خواهیم به جام جهانی برویم؛ لطفاً یک راهکار بدهد تا بتوانیم عراق و بحرین را شکست دهیم. یحیی گل‌محمدی مربی بسیار خوبی است و نتایج خوبی هم گرفته ولی برانکو نمی‌شود. اسکوچیچ، کی‌روش نمی‌شود و فکری استراماچونی. باید قبول کنیم سطح فوتبال ما بعد از رفتن این مربیان به شدت افت کرده که ما در لیگ به وضوح آن را می‌بینیم. به جرأت می‌گویم سطح تفکر مدیران فوتبال ما صفر است. باز هم تأکید می‌کنم رفتن برانکو، کی‌روش و استراماچونی بزرگترین اشتباه بود. در لیگ ما فاصله بین تیم‌ها کم شده. فکر نکنید به خاطر قدرت تیم‌هاست برعکس این موضوع به دلیل ضعیف شدن باشگاه‌ها و لیگ ماست. 

پرسپولیس بعد از فینال آسیا نتایج خوبی مقابل ذوب‌آهن و نساجی نگرفت. به نظرت این تیم باز هم می‌تواند قهرمان شود؟ 
از نظر من پرسپولیس طروات قبل را ندارد و این موضوع دلایل مختلفی دارد که بحث‌های طولانی کارشناسی می‌طلبد. با این حال یحیی نسبت به داشته‌هایمان بهترین گزینه برای پرسپولیس است. پرسپولیس ستاره‌های تاپ خودش که در بالاترین سطح بازی می‌کردند مثل ترابی، بیرانوند، علیپور، شجاع، نادری و بشار را از دست داد و باید قبول کنیم اکثر خریدهایمان سطح فنی پایین‌تری نسبت به آنها دارند. به قول معروف یک لِوِل پایین‌تر هستند ولی خب چاره‌ای هم نیست و ما عادت به غر زدن نداریم چون پرسپولیسیم و قطعاً امسال هم یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. 

فکرش را می‌کردی بازیکنی مثل نادری ناگهان به استقلال برود؟ 
پیش‌بینی‌اش سخت بود ولی خب زندگی و آینده هرکسی به خودش مربوط است. نادری بازیکنی بسیار خوب و مؤدب است و شخصیتش جوری است که نمی‌تواند یاغی خوبی باشد و به نظرم به مشکل بر خواهد خورد. 

هواداران پرسپولیس هم از دست رفیقت ناراحت هستند.
اگر منظورت مهدی ترابی است که باید بگویم واقعاً در تیم ما ستاره بود و خیلی از بازی‌ها را برای ما یک‌تنه درآورد. به نظرم او هم حق داشت به جایی برود که بتواند پول خوبی بگیرد. بعضی اوقات با مهدی حرف می‌زنم و در ارتباطیم. همان موقع که جدا شد هم به من گفت به خدا قصد ماندن داشتم ولی خیلی مدیریت اذیتم کرد. مهدی می‌گفت چند بار با مدیرعامل جلسه داشتم ولی مرا پیچاند و نیامد. اصلاً قصد دفاع کردن ندارم و این را هم قبول دارم که مهدی می‌توانست بهتر و شیک‌تر جدا شود و هواداران را ناراحت نکند ولی شما ببینید چقدر باشگاه باید چوب مدیریت بد را بخورد که به راحتی این همه ستاره بروند. راستی از تاج چه خبر؟ چرا او بعد از فاجعه قرارداد ویلموتس بازخواست و دادگاهی نمی‌شود؟ راستی از آن بندهای قرارداد ویلموتس که عالی بود چه خبر؟ واقعاً نمی‌شود انتظار داشت با این وضعیت و حضور چنین افرادی، فوتبال ما درست شود و پیشرفت کند. 

دربی نزدیک است، پیش‌بینی‌ات از این بازی چیست؟ 
اگر یک مهاجم خوب مثل آل‌کثیر داشتیم، می‌گفتم صددرصد استقلال را می‌بریم ولی ما واقعاً مشکل گلزنی داریم. البته بازی با سپاهان خیلی در نتیجه بازی تأثیرگذار است چون در صورت برد روحیه و انگیزه بازیکنان هزار برابر خواهد شد(‌این مصاحبه قبل از بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان گرفته شده است) به نظرم دربی حتماً برنده دارد و حدس می‌زنم اخراجی هم داشته باشد که امیدوارم تیم محبوبم برنده بازی شود. 

می‌گویند پرسپولیس خاص است و وزیر ورزش هم پرسپولیسی است؛ نظرت چیست؟ 
معلوم است که خاصیم، اگر نبودیم که این همه قهرمانی به دست نمی‌آوردیم. ضمن اینکه این دوستان باید بگویند وزیر پرسپولیسی است، اگر نمی‌گفتند جای تعجب داشت و ایرانی بودن‌شان زیر سؤال می‌رفت. متأسفانه ما ایرانی‌ها این اخلاق بد را داریم و برای پوشاندن ضعف خودمان دیگران را متهم می‌کنیم. می‌گویند کسی که پول دارد و مثلاً پورشه سوار می‌شود، حتماً دزد است در حالی که لزوماً هرکسی که زندگی خوبی دارد، دزد نیست. 

و سؤال آخر اینکه نظرت در مورد گزارش فردوسی‌پور در بازی فینال آسیا چیست؟ 
من خودم بازی را با صدای عادل نگاه کردم و کلی هم کیف کردم. عادل در کارش درجه یک و نابغه است و فقط مدیران ما هستند که به راحتی قید نامبروانی مثل عادل را می‌زنند و به درجه دوها بها و فضا می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    به شدت باهاش موافقم ترکیب مقابل سپاهان دفاعی بود ‌ ولی باید حمایت کنیم از یحیی
    • پرسپولیس IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      یحیی فقط با بازیکنه خوب میتونه نتیجه بگیره. کاش برانکو بودش
    • مانی IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      مربی ایرانی همینه. فقط در تیمهای گمنام و بدون تماشگر نتبجه میگیرن . اونم با اوتوبوس
  • عماد IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    یحیی اگه از هر بازیکنی تو پست تخصصی خودش استفاده کنه.دربی رو راحت میبریم.
    • مسعود IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      عماد درست میگی اما تیم کمبود بازیکن داره الان تیم هافبک بازیساز نداره شیری بعد از فینال کلا بهم ریخته و دفاع راست نداریم مهاجم هم فقط فعلا میتونیم روی عبدی حساب باز کنیم الان با این شرایط باید به ناچار بعضی بازیکنان در پست های غیر تخصصی خودشون بازی کنند ا انشالله با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی این مشکل حل میشه
  • صامت US ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    برانکوعالی بود.یحیی عالی تره .خواهیددید.
    • مسعود IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      دمت گرم همین درسته از مربی جدید حمایت کنید برانکو هر چقدر هم خوب بود الان دیگه سرمربی تیم ما یحیی هستش پس از یحیی حمایت باید بکنیم ما یاد گرفتیم پشت سرمربی و بازیکن تیممون باشیم تو هر شرایطی دمت گرم صامت حال کردم با نظرت
    • صامت US ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      اتفاقابحث حمایت ازسرمربی حاضرنیست.براین باورم که اگرسرمربی حاضرضعیف باشه بایدگوشش رابه موقع گرفت وانداختش بیرون .ولی یحیی واقعاعالیه .وپرازایده ای ناب وتازه .وباکادری بسیاربادانش
  • بهمن IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    اصلا قياس کردن این دواشتباه بزرگیه چه بخواهیم و بگیم.. یحیی تیموترسوباراورده.. برانکوحتی تیم دویاسه برصفرهم جلوبودبازم مدافع کم میکردمهاجم میاوردیعنی تیموهمیشه برنده می‌ساخت آخه حتی فقط بارسا بودتویه سال چندین جام آورد زمان ایشون تمام جامهارادروکردیم ولی یحیی همش نهایت مساوی بعدبهانه یابشار یاخلیل یافلان وبهمان.. به جوانان اعتقادی نداره سی میلیارد برای دوسال هم میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی