چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
۹ |
۲
حامد لک «رشید» شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزی که حامد لک «رشید» شده بود پرسپولیس به سومین مساوی پیاپی تن داد تا با استرس به مصاف دربی برود.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ دیر تعویض کردن یحیی آدم را یاد وقتی می‌انداخت که پنجره‌های پرسپولیس بسته بود! به نظر می‌رسید گل‌محمدی تیمش را طوری ارنج کرده که گل نخورد و البته گل هم نزند! با توجه به شرایط جدول این مساوی برای پرسپولیس خوب نبود و حالا باید دید آیا قرار است دربی ۲۲ دی هم همین ‌قدر زشت و بی‌روح باشد؟

از پرسپولیس و سپاهان انتظار به مراتب بیشتری داشتیم؛ اینکه اگر گل نمی‌زنند حداقل بهتر و تماشایی‌تر بازی کنند اما خود غلط بود آنچه می‌پنداشتیم! پرسپولیس با کلی هافبک دفاعی و بدون مهاجم تمام‌کننده پا به میدان گذاشت و نتوانست موقعیت‌های زیادی درست کند. شاید آن شوت احسان پهلوان در دقیقه ۶۸ مهم‌ترین موقعیت پرسپولیس بود. در آن سو سپاهان هم زهر لازم را نداشت و البته در یک صحنه حامد لک منجی دروازه تیمش شد تا پرسپولیس حداقل نبازد و با سه مساوی پی‌درپی به دربی برسد. در واقع یحیی دیروز گل نخوردن در دربی را تمرین کرد.

تعویض دقیقه ۹۲ مهدی عبدی هم جالب بود و کسی نفهمید یحیی از این مهاجم چه می‌خواست و قرار بود او چه‌کار کند؟ پیمان یوسفی که می‌گفت نیمه دوم بازی بسیار خوبی بود ولی راستش متوجه نشدیم او در مورد کدام بازی صحبت می‌کند و اساساً کدام بازی را دیده است. بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های دو تیم در تمام سال‌های اخیر بود که برنده نداشت و در روزی که لک «رشید» شده بود پرسپولیس به سومین مساوی پیاپی تن داد تا با استرس به مصاف دربی برود. دربی‌ای که بعید نیست مثل بازی دیشب بدون گل تمام شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تاجی. IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    استرس چرا تیم پرسپولیس در زمان دنیزلی در نتیجه گیری ب شدت بد بود ولی دیدین ک حماسه ساخت ایمون زاید
    • با ذلالتو حقارت لنگی. IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      قبلش چوبله شده بودین داداااااااا
    • گل آقا IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      خوشبختانه اون ۳گل ایموند زاید اونم دقایق آخر خیلی خیلی دلچسب و گواراتر از هزار پیروزی بود ....نه غغغغغلام...یادش به خیر.❤❤❤❤ ❤
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    موقعیت های سپاهان خیلی بیشتر از لنگ بود
  • کیسه کش منفور US ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    اگر منظورت رشید مظاهری است اتفاقا بر عکس چون لک در لیگ قهرمانان آسیا خودش رشید واقعی بود نه رشید .............
    • کامران5 IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      لک رشید شد؟! لک بهترین دروازبان جام قهرمانان آسیا شد، تیتر می‌زنین در حد تیم ملی مالدیو! اون رشید دروازه بان که خیالش راحته مدافعا نمیذارن کسی به دروازش نزدیک بشه حتی شده با خطا! پنالتی گرفتن علیه استقلال هم که فعلا تا اطلاع ثانوی ممنوع شده!!
  • محمدطاها IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    خب بازی دیروز ضد فوتبالی ترین بازی لیگ‌بود..یحیی گل محمدی اتوبوس چیده بود..سه تا هافبک دفاعی بدون مهاجم دفاع بشدت اتوبوسی حتی جلو اولسان هم آنقدر بسته بازی نکرد خخخ..تیم پیروزی عجیب و غریب خوش‌شانس بود توپ تو گل نمیرفت باس از تیر دروازه ممنون باشند..سپاهان اگر کی‌روش مصدوم نمیشد یا شل نمی گرفت بازی رو راحت می برد..استقلال اگر تو دربی باهوش بازی کنه راحت بازی رو میبره..
  • محمدطاها IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    رفلکس استثنایی لک تو ثانیه های آخر بازی تیم پیروزی رو از شکست نجات داد برن خدا رو شکر کنند نباختن..حالا چرا دو تیمی که ال کلاسیکو رو برگزار کردن تا حالا قهرمانی تو قاره خودشون ندارن به نظرتون؟!!!
  • ناشناس IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    یکی بگه وظیفه دروازبانها چیه ...خوب باید بهترین عملکرد را داشته باشند دادا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی