نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
۱۱ |
۲
آماری که استقلال را به برتری در دربی امیدوار می‌کند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان محمود فکری آلومینیوم اراک را هم از پیش‌روی برداشتند تا بازی‌های خانگی خود در فصل جدید را بدون شکست به پایان ببرند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پیش از آن‌که محمود فکری سکان هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد و یک میراث ارزشمند که از زمان حضور فرهاد مجیدی برای استقلال باقی‌مانده، رکورد شکست‌ناپذیری آن‌ها در دیدارهای خانگی است؛ چرا که آبی‌ها پس از آن‌که در مقابل ماشین سازی در آذر ماه ۹۸ شکست خوردند، دیگر در ورزشگاه آزادی مقابل رقبای خود دستِ خالی میدان را ترک نکرده‌اند و حالا این رکورد نیز در دوران محمود فکری ادامه‌دار شده است.

آبی‌ها از زمانی که با محمود فکری در لیگ بیستم کار خود را دنبال می‌کنند، در چهار مصاف خانگی مقابل رقبای خود صف‌آرایی کرده‌اند که سه پیروزی و یک تساوی برای استقلالی‌ها به دست آمده است و آن‌ها در صورت حفظ این رکورد می‌توانند یک آمار ویژه و استثنایی را از خود دیدارهای خانگی به ثبت برسانند.

استقلال پس از شکست مقابل ماشین سازی در ۲۸ آذر ۹۸، در دیدارهای خانگی خود از سد تیم های نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن، سپاهان، ماشین سازی، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک گذشته و با تیم های سایپا، تراکتور، نساجی، پیکان و صنعت نفت آبادان به تساوی دست پیدا کرده است.

بدون‌تردید سخت‌ترین رقیب این تیم در راه حفظ شکست‌ناپذیری در دیدارهای خانگی، پرسپولیس است چرا که آن‌ها در دربی پیش‌روی طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ میزبان هستند و شاگردان فکری می‌توانند با شکست رقیب ستنی، تعداد دیدارهای بدون شکست متوالی خود را به عدد ۱۲ برسانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    حتما ، حتما ، حتما چون پرسپولیس از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم تا حالا هفت الی هشت باخت در استادیوم آزاری متحمل شده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • صامت US ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      تنهاآماری که استقلال راامیدوارمیکندآمارداوری ست.سربریدن صنعت نفت ،سربریدن ذوب آهن ،سربریدن سیرجان وازاین ورنگرفتن پنالتی مفت ومسلم پرسپولیس برابرسپاهان .وگرنه استقلال هیچ آمارامیدوارکننده دیگری ندارد
  • مزدبگیران تیم حکومتی SE ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    واقعا نمی شه کسی که خودش به خواب زده بیدار کرد نمونه اش همین خبرنگاران کیسه کش داوری ها ببینی روت می شه دروغ بنویسی
  • کامل پرسپولیسی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    حکمند حکمند حکمند
  • پرویز کلاگیس رشوه ای IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    مظلومی چند وقت پیش رفت فدراسیون حاصلش شد الطاف داوری به کیسه، امروز هم حنیف عمران‌زاده تشریف برده فدراسیون!!! خدا به داد پرسپولیس هفته بعد برسه!
  • .......... IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    البته روزهای قبل مظلومی می رفت اینبار حنیف فرستادن در روز جلسه تعیین داور دربی اینم یک امتیازه برای تیمی که شریفات بازیکن اسبق خودشون می گه من در استقلال بازی کردم و همه این مسائل را میدانم...........
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    کیسه کشها ۵۰ سال باید تلاش کنند شاید بتونن افتخارات ۴ سال اخیر پرسپولیس رو بدست بیارن.من دربی رو پیش بینی نمیکنم ولی مطمئنم پرسپولیس اصلا بازنده نخواهد بود
  • محمدطاها IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    به نظرم یحیی گل محمدی دیشب با قراردادن سه هافبک دفاعی و نذاشتن عبدی تو ترکیب نشان دادبرای دربی تفکر دفاعی و دل به ضد حملات امیری بسته..آقای فکری باید هوشیار باشه و وسط زمین رو نده..ما نباید با سه مهاجم همزمان بازی کنیم تو نیمه دوم که حریف خسته شد سی دقیقه آخر این کا رو کنیم..باید با ریگی،رضاوند،مهدی پور،و شجاعیان وسط زمین رو بگیریم و با تکنیک قایدی دفاعشون رو باز کنیم..سی دقیقه آخر با ورود ارسلان تازه نفس و تکنیک قایدی راحت میتونیم بازی رو ببریم..به امید برد استقلال:)))
  • کی روش IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    احتمال زیاد دربی مساوی میشه
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    یه امار اصلی که رای به برتری کیسه میده رو ازقلم انداختید!تبانی باداور و ساخت وپاخت با اپارتمان داوری به کمک پاپی ویکی دیگه هم از اون پودرهایی که فرهاد پودری به خورد کیسه کشا میداد که الان کاشف بعمل اومده باید شیاف میکردند اما جهت اثرگذاری فوری میخوردند تا بهتر بدوند!خخخ خخخ ادمین کیسه ورزشی دیگه تا این حد کیسه بازی در نیار.بزار کیسه کشا بدونند ما میدونیم.
  • بهروز نبوی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    خدارو شکر هر چی نظر هست برای لنگی هاست...اینقدر ترسیدن که به همه چی گیر میدن..موفقیت استقلال با داوری و سازمان لیگ میدونن ولی ضعف خودشونو نمیان بگن که ضعیفترین خط حمله لیگ دارن...از بس دفاعی و ترسو بازی میکنند...طبق همین برنامه برتر لنگی استقلال فقط بازی با الومینیوم داوری به نفعش شد تو بقیه بازی ها به ضررش شد که فکری سر همین مسئله صداش دراومد و مصاحبه کرد...دوستان لنگی ها بجای گیر دادن به داوری های تیم دیگه دنبال حل مشکل ضعف تیم خودشون باشن که هر هفته دارن بدتر بازی میکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی