نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بهزاد داداش‌زاده: آقای مربی به بازیکن تیمش پیشنهاد عجیبی داد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت: مگر می‌شود یک مربی را از لیگ برتر به لیگ یک ببرند و مرتب جای او را عوض کنند؟

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس در مصاحبه‌ای به نکته ای عجیب و غریب در در فوتبال ما اشاره کرد. داداش‌زاده گفت: مگر می‌شود یک مربی را از لیگ برتر به لیگ یک ببرند و مرتب جای او را عوض کنند؟ مربی داریم که ۳ تیم را نابود کرده، باز دوباره سر کار است. معلوم است که با این روش فوتبال ما نابود می‌شود.

داداش‌زاده ادامه داد: روز گذشته به زمین یکی از دوستانم رفتم و دیدم در آنجا یک مسابقه دوستانه بین تیم لیگ برتری و تیم لیگ یکی برگزار می‌شود. در بین دو نیمه به سرویس بهداشتی رفتم و دیدم یک بازیکن تیم لیگ یکی هم به سرویس بهداشتی آمد، مربی این تیم که نمی‌دانست من در سرویس بهداشتی هستم به بازیکن تیمش گفت از شیاف استفاده کن! او می‌خواست بازیکنش با این حربه بیشتر بدود، آن هم در بازی دوستانه مقابل تیم لیگ برتری. آیا این مسائل در فوتبال ما رصد می‌شود؟ آیا بحث دوپینگ در لیگ‌ها بررسی می‌شود؟ همین است که هر روز در فوتبال‌مان نزول می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسی ! IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    احیانا سیامک نعمتی اونجا نبود ؟!!!!
    • هادی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      انگار اشنباه تایپ کردی!!!!!!!
    • MGH IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      ;))))))))))))))))))))))))
    • شاهین DE ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      نه فرهاد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    اقای داداش زاده تونون ونمک کیسه رو خوردی نباید اسرار کار کیسه کشا رو لو بدی!
  • MGH IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    معلومه که دوپینگ رصد نمیشه. هزینه آزمایشش و ارسالش به آزمایشگاه های معتبر خارج از کشور زیاد میشه. ولی هر از گاهی اگر شک کنند کسی داره بی مورد هی هر هفته از کشور خارج میشه شاید ازش آزمایش بگیرند و برای اینکه تابلو نشه سریع وسط فصل خداحافظیش بدن!!
  • مسعود IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    مدیونید اگه فکر کنید لطیفی را میگه
  • ققنوس IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    اقای داداش زاده مدعیه که زمان بازی خودش همه چی پاک بوده؟.... اینکه فوتبالمون پس رفت کرده یه دلیلش کنار از بین رفتن زمین خاکیا و توپ پلاستیکی ها نسل ایشونن که وقتی مربی شدن جای استعداد یابی رفتن دنبال بازیکن پولی.... این شد که اگه شانس میورد فوتبال بچه یه مایه دار استعداد داشت کنار پول اگه نه هم که هیچی.... میشد امثال همینایی که با چوب ایجنت ازین تیم ب اون تیم میرنو خودشونم میدونن قرار نیس چیز بالاتری بدست بیارن.... بماند که خیلیاشون تو جوونی ول کردن رفتن دنبال پول دراوردنشون... خیانت نسل ایشون بود که خودشونو از پولای فوتبال بی نصیب دیدن و تمام تلاششونو کردن تا جای ممکن تو مربیگری حق نداشتشونو از فوتبال بگیرن... حالا هرکدوم بی تیم میمونه انگشتشو میگیره طرف بقیه و ای دزد ای دزد....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی