آنتونیو کونته: بانوی شانس، اینترمیلان را از یاد برده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اینتر پس از باخت خارج از خانه افعی‌ها برابر سامپدوریا گفت: بعضی روزها می‌بازید چون هر کاری می‌کنید، شانس با شما یار نیست و اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود.

خبرورزشی/ سری‌آ ایتالیا؛ اینتر می‌توانست با شکست سامپدوریا چند ساعتی صدرنشین شود، اما این اتفاق رخ نداد و ۲ بر یک از حریف شکست خوردند.

آنتونیو کونته پس شکست اینتر برابر سامپدوریا به خبرنگاران گفت: «بازی کاملاً عجیب بود، تا به خودمان آمدیم دیدیم که یک پنالتی را از دست دادیم و بعد از آن هم دو گل پشت سر هم خوردیم. مسلماً این کارمان را سخت کرد اما تیم ما داشت خوبی بازی می‌کرد و موقعیت‌های گلزنی فراوانی هم ایجاد کرد. بعضی روزها شما سزاوار باختن هستید و بعضی روزها هم می‌بازید چون هر کاری می‌کنید، شانس با شما یار نیست و اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. امروز از آن روزها بود که شانس با ما یار نبود. ما حتی در ریباند پنالتی می‌توانستیم گل بزنیم اما توپ به تیر دروازه خورد. وقتی ۲ بر صفر عقب افتادیم دیگر بازگشت به بازی سخت شد اگرچه ما تا آخر بازی تلاش‌مان را کردیم. بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند اما امشب بانوی شانس اینتر را به کلی از یاد برده بود. البته قبول دارم که تیم ما در این فصل شاید تعادل لازم را هم نداشته است و به همین دلیل هم بیش از اندازه گل می‌خوریم. با این حال من از عملکردمان در فاز هجومی راضی هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی