نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
۰ |
۰
زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

خبرورزشی/ جام ملت‌های آسیا؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی اعلام کرد دوره بعدی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از تاریخ ۱۶ ژوئن تا ۱۶ جولای ۲۰۲۳(۲۶ خرداد تا ۲۵ تیر ۱۴۰۲) به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات که با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود، به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و طولانی‌ترین دوره تاریخ این مسابقات خواهد بود. در دوره گذشته در سال ۲۰۱۹ که به میزبانی امارات برگزار شد، این بازی‌ها ۲۷ روز طول کشید. دلیل طولانی شدن تورنمنت، برگزاری بازی‌های در ۱۰ شهر چین و مسافت طولانی بین شهرها عنوان شده است.

«داتو ویندزور جان» دبیر کل AFC در این خصوص گفت: جام ملت‌های آسیا به رشد و شکوه خود ادامه می‌دهد و هر دوره از انتظارات فراتر می‌رود. ما اطمینان داریم که مسابقات آینده در چین بزرگترین مسابقات در تاریخ فوتبال آسیا خواهد بود. می‌دانیم که کمیته برگزاری محلی و اتحادیه فوتبال چین یک تورنمنت واقعاً تاریخی را در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌کنند. در حال حاضر ، ما شاهد بودیم که LOC با وجود چالش‌هایی که در سراسر جهان دیده‌ایم ، از نظر توسعه زیرساخت‌ها پیشرفت خارق العاده ای داشته است. ما آنها را به خاطر تعهد و سخت کوشی تحسین می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر وضعیت نامشخصی برای صعود به جام ملت‌های آسیا دارد. ایران در گروه سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بعد از عراق و بحرین، با ۶ امتیاز سوم است و چشم انتظار برگزاری بازی‌های برگشت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی