نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مسعود اسماعیل‌پور، مشاور عالی ورزشِ مدیرعامل برق مازندران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود اسماعیل‌پور دارنده مدالهای نقره و برنز کشتی‌آزاد جهان به‌عنوان مشاورعالی مدیرعامل شرکت توزیع‌برق مازندران منصوب شد.

خبرورزشی/ کشتی؛ بعداز اعتراض اخیر نایب‌قهرمان‌جهان به رفتار ناشایستی که بعضی از مسئولان وزارت‌نیرو با او داشتند، همزمان بابزرگداشت سالگرد جهان‌پهلوان‌تختی، طی مراسمی دراداره‌کل ‌ورزش‌وجوانان مازندران با حضور حسن رنگرز مرداول ورزش استان، عسگری محمدیان رییس و اعضای هیئت‌کشتی، فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ضمن اهدای حکم مشاورعالی‌ورزش به مسعود اسماعیل‌پور گفت: مقامات استانی و کشوری پیگیر اشتغال مسعوداسماعیل‌پور بودند، باید یاد بگیریم از سرمایه‌های اجتماعی خود به‌خوبی نگهداری و استفاده کنیم. اسماعیل‌پور در بخشی از  شرکت‌برق کار می‌کرد که مناسب ایشان نبود، اما امیدوارم از این‌پس بتواند با استفاده از ظرفیت‌های شرکت برق به ورزش‌استان خدمت‌رسانی کند. امیدوارم باحضور این قهرمان‌ملی تیم کشتی‌برق مازندران مجدد راه‌اندازی شود.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با قدردانی از مدیر عامل شرکت توزیع برق، حضور اسماعیل‌پور در این شرکت را برای ورزش استان مفید دانست و گفت امکانات ورزش استان برای توسعه ورزش آماده خدمت‌ به برنامه‌های ورزشی شرکت برق قرار دارد و امیدوارم اسماعیل‌پور هرچه توان دارد برای رشد ورزش‌استان تلاش کند تا ورزشکاران دیگر نیز به سکوهای قهرمانی دست یابند.

عسکری محمدیان رییس هیئت‌کشتی مازندران نیز حل‌مشکل اسماعیل‌پور را اتفاق خوبی برای قهرمانان ورزشی دانست و گفت:  امیدوارم مشکل اشتغال قهرمانان دیگر نیز برطرف شود. پیشکسوتان بزرگ و ثروت کشتی استان و کشور هستند که بهترین سالهای عمر خود را برای ورزش هزینه کردند. اگر این پیشکسوتان نبودند ورزشکاران به سکوهای قهرمانی نمی‌رسیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی