پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
۱ |
۰
پرسپولیسی‌ها ورزشگاه جدید خود را بررسی کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است ورزشگاه شهدای گمنام برای مدتی نسبتاً طولانی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ورزشگاه شهدای گمنام متعلق به اداره کل تربیت ‌بدنی جنوب غرب استان تهران است و با شرایط خاصی به باشگاه پرسپولیس تحویل داده خواهد شد.

این ورزشگاه دارای یک زمین چمن مصنوعی بسیار بی‌کیفیت و بدون سکو است که درست در میان چند ساختمان بلند و مرتفع قرار گرفته است. دور تا دور این چمن مصنوعی که در واقع یک موکت از بین رفته سبزرنگ است، فنس کشیده شده و بخشی از این مجموعه ورزشی در محاصره خار و گیاهان خودرو است. همچنین پارکینگ بسیار کوچکی دارد که نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای یک مجموعه ورزشی باشد. یک استخر بزرگ بدون هیچ امکاناتی در کنار یک سالن بدنسازی خالی و بدون تجهیزات در سمت راست زمین و یک سالن با کفپوش چند منظوره به همراه یک سالن ورزش‌های رزمی در سمت شمالی ورزشگاه زمین چمن به چشم می‌خورد. اگر باشگاه پرسپولیس مدیریت این مجموعه را بپذیرد، برای سر و سامان دادن به ورزشگاه گمنام و رساندن آن به شکل مطلوب و مورد بهره‌برداری، چیزی نیاز به حدود ۵ میلیارد تومان هزینه دارد. سرخپوشان اگر بتوانند این هزینه را به دست ‌آورده و شهدای گمنام را تجهیز کنند، شاید این ورزشگاه به درد تیم‌های پایه پرسپولیس بخورد و آنها بتوانند بهترین بهره ممکن را از زمین چمن مصنوعی جدید ببرند. همچنین می‌توانند از استخر و سایر امکانات مثل سالن فوتسال استفاده بهینه داشته باشند و درآمدزایی کنند اما این موضوع مستلزم آن است که مدیران باشگاه بتوانند سرمایه‌گذار ثروتمند و پیمانکار معتبری را برای رسیدن به خواسته‌های خود پیدا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    ورزشگاه شهید کاظمی هم همین طور بود اما به همت علی اکبر طاهری و محمد ترکاشوند ورزشگاه شهید کاظمی تجهیز و بازسازی شد . تازه علی اکبر طاهری و محمد ترکاشوند می خواستند یک ورزشگاه اختصاصی برای پرسپولیس بسازند که بازی های پرسپولیس در آن ب گزار شود نه ورزشگاه آزادی که البته بخاطر بعضی از دلایل این کار انجام نشد .با شناختی که از جعفر سمیعی داریم در این چند ماه به تظر من می تواند ورزشگاه شهدای گمنام را تجهیز و بازسازی کند و هم اینکه می تواند قرار داد بازیکنان اصلی پرسپولیس را تمدید کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی