نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
۶ |
۵
ماجرای حواله مرسدس بنزی که به علیرضا فغانی نرسید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال ایران در یک گفت‌وگوی لایو اعتراف کرد که برای رسیدن به شرایط امروز دوران سختی را پشت سر گذاشته است.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران که در استرالیا زندگی می کند در یک گفت‌وگوی اینستاگرامی به نکات جالبی اشاره کرد.

فغانی درباره شغلش در شهرداری گفت: من به عنوان نگهبان در شهرداری استخدام شدم و باکی هم ندارم که این را مطرح کنم. کارم در آنجا نگهبانی بود و بعد از آنکه تغییراتی در مجموعه شهرداری صورت گرفت جا برای ما باز شد و من به عنوان کارمند کارم را در مجموعه شهرداری ادامه دادم.

مصاحبه کننده از فغانی درباره استقلالی یا پرسپولیسی بودنش پرسید و فغانی در پاسخ گفت: این را قبلاً هم‌ گفتم که پدرم به پرسپولیس گرایش داشت اما خودم از پیشکسوت‌ها و قدیمی‌هایی مثل علی پروین، منصور پورحیدری، ناصر حجازی و... خوشم می‌آمد و از بازی‌های آنها لذت می‌بردم. 

فغانی درباره کل‌کل‌هایش با فرهاد مجیدی در یکی دو مسابقه بازی‌های استقلال گفت: مشکلاتی بین ما در درون زمین بود که با مرور زمان این مسئله حل شد و در حال حاضر ما با هم در ارتباط هستیم و دوست‌های خوبی هستیم و ایشان از نظر من از بازیکنان و مربیان با استعداد هستند و من سبک بازی‌اش را دوست داشتم و از آن لذت می‌بردم.

در بخش دیگری از این گفت‌وگو از فغانی درباره کفاشیان پرسیده شد که او با دلخوری از رییس سابق فدراسیون گفت: بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ قرار بود به من و آقای کامرانی‌فر هم حواله واردات ماشین لوکس (مرسدس بنز) داده شود که این اتفاق رخ نداد. آقای کفاشیان بعدا گفتند این کار را برای پسرشان انجام دادند اما برای من قدمی برنداشتند و این دلخوری برای من وجود داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    فقط یه تصویر باحال از فغانی درذهنم مانده .اونجایی که فرهاد به عنوان کاپیتان اومد هوچیگری کنه وداور رو تحت تاثیر قرار بده همچین با واکنش قاطع فغانی روبرو شد تا اخر بازی هم جرات حضوردر نزدیک داور را پیدا نکرد وفقط سر خودش داد میزد و دستاش رو تکون میداد!
    • اس اسی دستا بالا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      من تنها تصویری که از فغانی به ذهن دارم تصویر یه داور ملبس به لنگ است اون روزی که داش علیمنصور پرفسورتون رو تو آزادی سه تایی کرد استادفغانی خیلی نگران باخت پرسپولیس بود اما نشد که نشد
  • بابا مسعود IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    البته من هم بی طرف بودم
  • فوتبال پاکم آرزوست IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    بین خودشون حواله و بنز تقسیم میکنند اونوقت پول قرارداد ویلموتس رو باید از شستا که درواقع متعلق به کارگران و بازنشستگان و بیمه پردازان کشور هست پرداخت کنند انشالله که با ورود قوه قضائیه به عملکرد فدراسیون و وزارت در این ماجراها ریال به ریال این هزینه ها از جیب مبارک مسئولین ذینفع پرداخت بشه
    • آنالیزور DE ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      آرزوهایی دارین شماها ؛ یکی بگیره استاد اسدی رو !
  • ناشناس IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    چرا همه ی امکانات و حواله ها برای فوتبالی هاست؟؟؟چرا وقتی جایزه سی تا سکه به قهرمانان شد سکه ۵ میلزونی رو دو میلیون حساب کردن و از همونم مالیات کسر کردن،همه چیز واسه فوتبال و اقازاده هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی