شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
۳ |
۳
سرمقاله| تنها راه جذاب شدن دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از چند روز قبل فضای کاملاً مشمئزکننده‌ای برای دربی درست شده است. هنوز داور دربی را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند اما فضا را به سمتی برده‌اند که هر تیمی ببازد صد درصد «داور» مقصر است!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ خدا را شکر دیگر علی پروین نمی‌تواند بگوید شما روزنامه‌ها دربی را حساس کردید چون چیزی هست به نام فضای مجازی که همه ملت هر چه دل تنگ‌شان بخواهد آنجا می‌نویسند و هر ایرانی برای خودش یک خبرنگار شده است. البته همان موقع هم که سلطان این حرف را می‌زد، دربی ذاتاً حساس بود و نیازی احساس نمی‌شد که روزنامه‌ها حساسش کنند؛ در واقع روزنامه‌ها تیترهای جذاب می‌زدند که بیشتر بفروشند و بازی خودش حساس بود.

از چند روز قبل فضای کاملاً مشمئزکننده‌ای برای دربی درست شده است. هنوز داور دربی را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند اما فضا را به سمتی برده‌اند که هر تیمی ببازد صد درصد «داور» مقصر است! این فشار فقط روی داور نیست بلکه روی مربیان دو تیم هم هست و گل‌محمدی و فکری به طور حتم در درجه اول برای نباختن تیم‌شان را ارنج می‌کنند و بعید است که مثلاً ۵، ۶ بازیکن تهاجمی را در ترکیب اصلی قرار بدهند مگر اینکه در جریان بازی عقب بیفتند و تغییر روش بدهند.

یحیی مهاجم خوب ندارد و استقلال هم در مرکز خط دفاعی مشکلات خاص خود را دارد، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود، سرمربی پرسپولیس بازی را با هافبک‌های پرتعداد شروع کند تا وسط زمین را از استقلال بگیرد و فکری هم در فاز دفاعی بیشتر احتیاط می‌کند تا نفرات بیشتری در قلب خط دفاع به مرادمند و غلامی کمک کنند. با توجه به جمیع جهات بعید به نظر می‌رسد دربی دوشنبه جذاب و تماشایی از آب دربیاید مگر اینکه در ۱۵، ۲۰ دقیقه اول گل داشته باشد. هر چه بازی بیشتر با نتیجه صفر- صفر جلو برود، احتمال زیباتر شدن آن کمتر است و باید امیدوار باشیم حداقل نیمه اول دربی یک گل داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    تنهاراه جذاب شدن دربی اینه که داورداوری ش رابکنه وفکردرآوردن بازی برای استقلال رانکنه
    • مانی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      دقیقا . البته امسال فغانی نیست که 2 دقیقه زودتر سوت بزنه تا تیم محبوبش نبازه و یا پنالتی رو احمد نوالهی رو نگیره و چشمی رو اخراج نکنه و پنالتی اهدایی به تیم حکومتی بده
  • red IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بهشون نشون میدیم جاشون کجاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی