نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
علی موسوی: پرسپولیس ببازد، از هم می‌پاشد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی موسوی، پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: استقلال باید بداند دربی پیش‌رو ۳ امتیاز ناب، با ارزشِ ۶ امتیاز دارد! ۳ امتیازی که می‌تواند علاوه بر جایگاه جدولی تیم را به لحاظ روحی تا حد زیادی جلو بیندازد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علی موسوی درباره دربی پیش‌رو بین استقلال و پرسپولیس و مسائل پیرامون آن با ما همکلام شد. 

پیش‌بینی‌تان از دربی با شرایط استقلال و پرسپولیس چیست؟
معتقدم دربی شلوغ و پربرخوردی پیش‌رو داریم و بازی زیبا نخواهد شد. 

چطور؟
هر دو تیم با تکیه بر بازی روی زمین در میانه زمین به هم فشار می‌آورند و دوست دارند از این طریق به دروازه هم برسند که باعث می‌شود بازی درگیرانه‌ای را بین نیمه زمین شاهد باشیم. 

پس داوری نقش مهمی را بازی می‌کند؟
قطعاً سوت‌های داور در این دیدار می‌تواند تعیین‌کننده باشد و بازی را از آرامش به سمت جنجال ببرد. داور باید به دقت نزدیک به صحنه‌ها باشد و کار را درست دنبال کند. 

نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
قطعاً شرایط جدول می‌گوید استقلال باید برنده شود ولی همه ما می‌دانیم که این مسابقه ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی ندارد و باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب بود. البته امیدوارم استقلال بازی‌های منطقی این چند هفته‌اش را به نمایش بگذارد. 

برد این دیدار چقدر مهم است؟
استقلال باید بداند دربی پیش‌رو ۳ امتیاز ناب، با ارزشِ ۶ امتیاز دارد! ۳ امتیازی که می‌تواند علاوه بر جایگاه جدولی تیم را به لحاظ روحی تا حد زیادی جلو بیندازد و امیدواری به قهرمانی را افزایش بدهد. 

نقش دروازه‌بانان دو تیم در این دربی چقدر مهم است؟
گلرها می‌توانند نقش بسیار مهمی در حفظ آرامش تیمی‌شان داشته بشند. باید با مدافعان حرف بزنند و در جلوگیری از عصبانیت تأثیرگذاری خودشان را نشان بدهند. البته حامد لک هم هفته‌های خوبی را پشت‌سر گذاشته ولی مظاهری با توجه به خطراتی که روی دروازه‌اش بوده، به مراتب آماده‌تر نشان داده است. 

اوضاع روحی دو تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خب استقلال با تلاش و زحمت زیاد به صدر جدول رسیده و به نظرم راضی نمی‌شود به این سادگی این جایگاه را از دست بدهد و در نقطه مقابل پرسپولیس که در ۴ سال گذشته قهرمان لیگ ایران بوده قطعاً از وضعیتی که الان در این فصل دارد، کلافه است. این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم ناکام مانده و عصبی‌تر به نظر می‌رسد. فکر می‌کنم کفه روحی دربی به سود استقلال سنگینی می‌کند. 

باخت دو تیم چه تبعاتی می‌تواند داشته باشد؟
قطعاً این برای استقلال اثر سوء کمتری دارد. استقلال در این فصل همواره در بالای جدول حرکت کرده و اگر هم ببازد، می‌تواند خودش را پیدا کند ولی این برای پرسپولیس اصلاً عادی نیست و این تیم با شکست در دربی حتی ممکن است اسیر دردسرهای زیادی شود و تیمش از هم بپاشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 7 IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    اگه ببازه نصف اینایی که از یحیی حمایت میکردن دیگه حمایت نخواهند کردن
    • کامران5 IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      خوش خیالی هم عالمی داره ، تفاوت پرسپولیس با استقلال تو همین چیزهاست، پرسپولیس با یه برد مربیشو بالا و پایین نمیندازه و با یه باخت از هم نپاشیده و نمی پاشه . استقلال همیشه همین جوری بوده و هست "بعد از چهار گلی که از پرسپولیس برانکو خورد از هم پاشید! و با یه برد از سپاهان، شفر رو بالا و پایین مینداختن!!" تاریخ رو هم فراموش میکنن
    • صامت CH ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      بایحیی تاقهرمانی آسیا.حاتی اگردوتادربی هاراببازیم.حتی اگرقهرمان لیگ هم نشویم.والبته که دربی رانمی بازیم وقهرمان هم میشویم
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    خیلی جالبه که تیم خودتون با تلاش و کار زیاد به صدر جدول رسیده بعد تیم دیگر با ا«امدادهای غیبی تو چار سال پوکر میکنه دوبار فینال ای سی ال میره. جسارتا حرف بیخود نزنید تیم پرسپولیس از هم نمیپاشه حتی با باخت به استقلال. یک نیمفصل و نیم دیگه از لیگ باقی مونده
  • محمدطاها IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    به امید خدا یه دربی جذاب و خوب ببینیم که هر دو طرف هم از بازی راضی باشند هم از داوری..بنظرم ماهیت دربی متفاوت از بازیهای قبل از اونه، دربی روحیه و ذهنیت خودشو داره کادر فنی علاوه بر توصیه های فنی باید تیم رو از لحاظ روحی و روانی آماده کنه تا بتونیم سه امتیاز بازی رو بگیریم..برد تو دربی سکوی پرتاب استقلال به سمت قهرمانی است..
  • پارسه GB ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد.
  • Roojaa IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    اول اینکه، ایشون هنوزعین دهه هفتاد فکرمیکنه خلایق الله موبایل ندارن و تو عکسش گوشیشوبه رخ مردم میکشه، بابا حالادست هر نوزادی یکی از اونها هست، گذشت زمان ندیدپدید به رخ کشیدن موبایل!!! دوم اینکه حرف از برنده شدن و قهرمانی استقلال میزنید، پس اون همه تیم وزارتی و دولتی و حکومتی و .... چی شد؟ پس کجارفت!! هان ! هان ! جواب بدین.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    خوشحالم به لطف عدم حضور تماشاچی از تساوی های تعمدی مصلحتی خبری نیست
  • علی غریبی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    خیلی متاسفم برای اون کیسه کشی که خودشو وحشتناک باهوش تلقی میکنه اما نظراتش حتی یک نفر هم تاییدش نمیکنه وبا نظراتش موافق نیستن حتی خود کیسه کشا هم قبولش ندارن خخخ
    • لنگ IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      منم برای تو متاسفم با نظرات بی ارزشت
  • م IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    یک کلمه هم از مادر عروس
  • پارسا IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    پرسپولیسی های عزیز با این همه توهین که در بالا کردید فقط دارید شخصیت خودتونو نشون میدید ما که توهینی نمی‌کنیم .این حرفارو بزارید برا بعداز دربی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی