منصور قنبرزاده: رئیس آینده فدراسیون باید حتماً برنامه اقتصادی داشته باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منصور قنبرزاده مدیرعامل اسبق باشگاه نفت تهران گفت: رئیس جدید فدراسیون و تیم همراهش باید حتما پلن اقتصادی داشته باشند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ منصور قنبرزاده بعد از ثبت نام برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فرآیند ثبت نام کاملا مشخص بود و من قبل از آن هم به صورت الکترونیکی ثبت نام کردم. بنده نایب رئیس اول عزیزی خادم و به عنوان نایب رئیس دوم آقای بهاروند ثبت نام کردم.

وی در خصوص اینکه مهره کلیدی ۲ نفر در انتخابات است گفت: اصلا این مباحث نیست. من ۳۵ سال در وزارت نفت مسئولیت ورزشی داشتم و یک دوره ۴ ساله عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و ۸ سال هم عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بودم و ۱۰ سال نیز در باشگاه نفت تهران مدیرعامل بودم و شاید به خاطر همین تجربیات و به زعم دوستان بتوانم کمک کنم.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص پیش‌بینی اش از انتخابات یادآور شد: رئیس فدراسیون و تیم همراهش باید حتما پلن اقتصادی داشته باشند. از شما اجازه می‌خواهم عزیزان ابتدا برنامه‌های خود را ارائه بدهند چون این موضوع مفصل است و در چند دقیقه نمی‌شود در موردش صحبت کرد.

قنبرزاده در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات عنوان کرد: یکی از افتخارات در این دوره این است که فضا باز شده تا فوتبالی‌ها بیایند. من چند لحظه علی کریمی را دیدم و او می‌گفت بعد از ۱۰ سال پایم را در فدراسیون گذاشتم. تعداد قابل توجهی از فوتبالی‌ها و حتی اعضای سابق تیم ‌های ملی در هیئت رئیسه ثبت نام کردند و این افتخار مبارک و میمونی است.

وی در خصوص اینکه فدراسیون جدید چالش‌های مالی جدید را چگونه باید از پیش بردارد گفت: شما به عنوان نمایندگان رسانه ها  باید از کاندیاداهای ریاست پلن اقتصادی را بخواهید تا توضیح بدهند. همانطور که گفتم این بحث بسیار مفصل است و نمی‌شود در یکی دو دقیقه پیرامون آن صحبت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی