جواد منافی: بحث تغییر کادر فنی واقعاً خنده‌دار است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، اُفت روحی این تیم بعد از فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قابل پیش‌بینی بوده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جواد منافی از پیشکسوتان پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم در دربی و همچنین شایعاتی که در مورد کادرفنی شنیده می‌شود صحبت کرد:

*پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و از دست دادن قهرمانی، تا حدود زیادی از لحاظ روحی اُفت کرد که این موضوع قابل پیش‌بینی بود. از طرفی این تیم در سه بازی اخیرش در لیگ برتر موفق به کسب برد نشد و پرسپولیس از لحاظ مهره‌ای هم شرایط ایده‌آلی ندارد، چون تعدادی از بازیکنان تأثیرگذارش را از دست داد. با این حال دربی یک بازی خاص است و نمی‌توان نتیجه این بازی را براساس شرایط دو تیم پیش‌بینی کرد.

*استقلال صدرنشین لیگ است و همه هم می‌دانند که قدرت این تیم در خط حمله است. آنها می‌خواهند در این بازی به برد برسند، ولی نباید فراموش کرد که پرسپولیس هم بازیکنان باکیفیتی دارد و در خط دفاعی هم از شرایط خوبی بهره می‌برد. فکر می‌کنم 15 دقیقه اول نقش مهمی در جریان بازی داشته باشد و باید دید کدام تیم می‌تواند نسبت به حریفش برتری پیدا کند.

*پیش‌بینی کار سختی است و یک اتفاق می‌تواند خیلی چیزها را تغییر دهد. با این حال امیدوارم پرسپولیس در نهایت برنده دربی باشد. از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهم که آرامش داشته باشند و به تیم‌شان انرژی بدهند. ما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس نایب قهرمان آسیاست و برای هر تیمی یک حریف خطرناک محسوب می‌شود.

*بحث تغییر کادر فنی واقعاً خنده‌دار است و این موضوع چیزی جز شیطنت برخی نیست که می‌خواهند تمرکز بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را به‌هم بزنند. پرسپولیسی‌ها باید هوشیار باشند تا تحت تأثیر این حواشی قرار نگیرند. هیچ منطقی برای تغییر کادر فنی وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی