محمد نوری: پیروزی در دربی گام بلندی برای قهرمانی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: دربی بازی روحیه‌هاست و هر تیمی از نظر روحی آمادگی بهتری برای این بازی داشته باشد می‌تواند نتیجه دلخواهش را بگیرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد نوری در صحبتی که با خبرورزشی داشت درباره دربی گفت: «استقلال با بازی‌های خوبی که در این مدت ارائه کرده نشان داد هفته به هفته بازی‌های بهتر و هماهنگی مطلوب‌تری را ارائه می‌کند. فکر می‌کنم دربی در هفته خیلی خوبی برگزار می‌شود چون استقلال در این فصل جابه‌جایی‌های زیادی در کادر فنی و بازیکنانش داشت و توانست به فرم مطلوب و مورد نظر کادر فنی‌اش برسد.»

او گفت: «استقلال در نیمه دوم بازی با آلومینیوم گوشه‌هایی از فوتبال فصل قبل خود را ارائه کرد و این نوید را داد که می‌تواند باز هم با نفرات جدیدش فوتبال روان و هجومی‌اش را به حریف دیکته کند. اینکه محمود فکری جرأت کرد بازی را با سه مهاجم دنبال کند نشان‌دهنده همین مهم بود.»

نوری درباره دربی گفت: «دربی بازی روحیه‌هاست و هر تیمی از نظر روحی آمادگی بهتری برای این بازی داشته باشد می‌تواند نتیجه دلخواهش را بگیرد. اینکه الان استقلال صدر جدول است نباید باعث غرور بچه‌های تیم ما شود و تصور کنند برنده دربی هستند. این بازی وضعیت متفاوتی با همه دیدارهای هر فصل دارد و فکر می‌کنم استقلال باید از همان ابتدا با دست بالا گرفتن حریفش بهترین فوتبال خود را با اعتماد به نفس ارائه و ان‌شاالله در پایان برنده هم زمین را ترک کند تا بتواند گام بلندی برای قهرمانی نیم فصل و سپس لیگ بیستم بردارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Parzit IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    تا اطلاع ثانوی وزیر پرسپولیس نیست
    • حمید علوی CA ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      برای هواداری جوانمون که به لحاظ سن و سال در جریان نباشن عرض میکنم که؛ در استقلال چند بازیکن (در زمان خودشون) داشتیم که بقول امپراطور قطبی “سرباز تیم” بودن. یعنی بیشترین فداکاری رو‌ میکردن و بیشترین تلاش و‌ دوندگی و‌ناثیر گذاری رو‌ داشتن اما به دلیل پست بازی و یا به دلیل شخصیت بسیار آرومی که داشتن، چندان دیده نمیشدن و جالبه که علیرغم این بازم همواره تلاش میکردن. در واقع این بازیکنا وقتی توزمین نبودن معلوم‌میشد چه نعمتهایی برای تیم هستن چون تیم بدجور میلنگید و هیچکس هم نمیتونست خلأشون رو پر کنه. شخصن این بازیکنا برام خیلی عزیز بودن. جناب محمد نوری و جناب کیانوش رحمتی که هر دوشون هم هافبک دفاعی بودن حائز این ویژگی ستودنی بودن. محمدآقا نوری و کیانوش رحمتی واقعن سرباز تیم بودن.
  • محمدطاها IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    موافقم..بازی دربی قطعا با تمام بازیها فرق میکنه و هیچ ارتباطی به جایگاه جدولی دو تیم نداره..چیزی که میتونه تیم رو از قبل بازنده کنه غرور کاذبه مرز بین غرور و اعتماد به نفس فقط یه تار مو هست ..استقلال واقعا بازیکنای توانمند و همدلی داره و از نظر جایگاه تو جدول شرایطش ایده آل است نباید فراموش کنه که هیچ تیمی برای باخت وارد زمین نمیشه کارمون سخته همیشه تیمهای پایین جدول جلوی تیمهای صدر جدول انگیزه دارند..به امید برد استقلال تو دربی..
  • sohrab IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    اس‌دب‌لال در نیمه دوم الومینیوم گوشه‌هایی از فوتبال فصل قبل خود را....و.و.و.میتواند فوتبال هجومی‌خودراب‌حریف دیکته کند نقل‌ب‌مضمون کِی وکجا تیم‌تون فوتبال هجومی ب حریف دیکته می‌کرده؟ ازینگذشته درسته حالا در محافل رسمی هوچیگرز می‌کنین ودست پیشو گرفتین که پس نیفتین ولی دیگه هررکی ندونه خودتون که می‌دونید که سه‌تا بازی رو با الطاف بچه‌های بالا وتضییع حق رقبا براتون درآوردن بااین اوصاف یعنی بنظرتون مغرور باید باشین یا شرمسدروسرافکنده؟ در درخواست صریح سرمربی‌تون از پاپا مسعود برای ورود ب داوری‌ها واشتباهات پیاپی داورها ب‌نفع تیم حکومت و و و...ومتعاقبا صدرنشین کردن‌تون،‌ نشانه‌هایی‌ست برای انان که اهل اندیشه‌اند. تیم_حکومت_شرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی