نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محرم نویدکیا – جواد نکونام؛ دوئل همبازیان سابق و رقبای امروز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی امروز سپاهان و فولاد تقابل همسایه‌های جدولی و جنگی برای مدعی شدن تلقی می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سپاهان و فولاد از با ثبات‌ترین و با برنامه‌ترین تیم‌های فوتبال ایران هستند و شاید به همین دلیل باشد که امروز شاهد هستیم دو مربی جوان و آینده دار را روی نیمکت خود نشانده‌اند. نکونام که نشان داد می‌توان به عنوان یک مربی صاحب سبک روی او حساب کرد امسال حتی می‌تواند به قهرمانی در لیگ برتر هم فکر کند. در سمت مقابل نویدکیا بر خلاف نکونام ماه‌های ابتدایی مربیگی خود را تجربه می‌کند و در سپاهان توانسته اندیشه‌های خود را به خوبی پیاده کند.

محرم و جواد در دوران بازی رابطه خوبی با هم داشتند و این رابطه تا جایی پیش رفت که فصل قبل نکونام در تقابل با سپاهان با انتقاد از قلعه‌نویی عنوان کرد سپاهان جای مربیان با اخلاقی مثل نویدکیاست و به نوعی به همبازی سابق خود ادای احترام کرد. بازی امروز دو تیم تقابل همسایه‌های جدولی و جنگی برای مدعی شدن هم هست. هر کدام از این دو تیم اگر برنده بازی باشد با توجه به تقابل استقلال و پرسپولیس با هم می‌توانند جایگاه خوبی در جدول پیدا کنند و از لحاظ روحی نیز با شرایط خوبی مسابقات را پی بگیرند.

این در حالی است که سپاهان پس از شکست یک بر صفر مقابل فولاد در لیگ هفدهم در اصفهان، دو بازی خانگی بعدی خود مقابل این تیم را با پیروزی های سه بر یک و دو بریک پشت سر گذاشته و از این حیث به هت‌تریک مقابل فولاد فکر می‌کند. فولاد چهار بازی پیاپی است که موفق به شکست سپاهان نشده و حالا نکونام باید این طلسم را مقابل تیم خوب نویدکیا بشکند. هر دو تیم با فراز و نشیب در این چند هفته روبرو بودند و نه بسیار خیره کننده و نه نا امید کننده ظاهر شدند و برای رسیدن به یک روند مثبت و کم نوسان‌تر می‌توانند از همین بازی و رسیدن به پیروزی در این دوئل دیدنی شروع کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی