نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اصرار به ماندن نصیرزاده، کم‌لطفی در حق مدیران کشتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالمهدی نصیرزاده رییس‌سازمان‌لیگ فدراسیون‌کشتی در انتخابات فدراسیون پرورش‌اندام با کسب ۲۸ رای از مجموع ۴۳ رای به‌مدت ۴ سال رییس این فدراسیون شد.

خبرورزشیمهدی شیروانی؛ بعد از انتخاب نصیرزاده و دریافت حکم‌ریاست از وزیر ورزش، علیرضا دبیر رییس فدراسیون‌کشتی گفت: «رئیس سازمان‌لیگ‌کشتی همچنان دراین مسئولیت می‌ماند. از همان ابتدا با کاندیدا شدن نصیرزاده برای فدراسیون پرورش‌اندام مخالف بودم و فقط به‌یک‌شرط باحضورش درآن انتخابات موافقت کردم که حتی درصورت انتخاب شدن هم به‌کارش در سازمان‌لیگ ادامه دهد. باصحبت‌هایی که با نصیرزاده داشتم او قول داد تمام تلاشش را انجام دهد تا همزمان با ریاست ‌فدراسیون‌بدنسازی، درسازمان لیگ‌کشتی نیز حضور داشته باشد و کارها را به‌نحو مطلوب پیش ببرد. نصیرزاده فرد توانمندی است و امیدوارم سال آینده لیگی به‌مراتب بهتر از لیگ امسال داشته باشیم.»

در این که نصیرزاده مدیری فعال، پرتلاش، باانگیزه و سخت‌کوش برای اجرای برنامه‌ها و پیگیری در تحقق و رسیدن به‌اهداف موردنظر محسوب می‌شود، جای‌هیچ تردید یا شک و شبهه‌ای نیست. اما این که او به‌طور همزمان هم ریاست فدراسیون پرورش‌اندام و هم سازمان‌لیگ فدراسیون‌کشتی را برعهده داشته باشد، قطعا نه به‌نفع او، نه به‌نفع فدراسیون پرورش‌اندام و نه به‌نفع سازمان‌لیگ فدراسیون‌کشتی خواهد بود. هم علیرضا دبیر و هم نصیرزاده به‌خوبی واقفند که فدراسیون پرورش‌اندام به‌عنوان یکی‌از ورزشها و فدراسیونهای پرحاشیه و تنش‌زا در کشورمان مطرح بوده و هست. البته نه این که خدای ناکرده نگارنده بخواهد به جامعه‌ورزش پرورش‌اندام بی‌احترامی کرده باشد، بلکه به‌این دلیل که اصولاً ورزشهای انفرادی و پربرخورد نظیر کشتی، یا ورزشهای قدرتی مثل پرورش‌اندام همیشه درگیر مسائل حاشیه‌ای بوده و هستند. هنوز اختلافات و درگیری‌های میان مسئولان برگزاری و قهرمانان و شرکت کنندگان در مسابقات مردان آهنین یا قویترین مردان ایران، یا همین اختلافات و حاشیه‌های چند روز اخیر مسابقات بیستمین دوره لیگ‌برتر کشتی‌آزاد باشگاههای‌کشور که مقابل چشم میلیونها بیننده تلویزیونی و درحضور وزیر ورزش، نزدیک بود آبرو و حیثیت چندین‌ساله کشتی برباد رود، از اذهان عمومی پاک نشده است. تازه، همه این اتفاقات درزمانی رخ داده که فدراسیون پرورش‌اندام رییس‌فدراسیونی تمام‌وقت و همیشه حاضر درصحنه داشته و سازمان لیگ‌کشتی نیز نه‌تنها رییس تمام‌وقت بالای سرِ خود داشت، بلکه هنگام بروزحوادثی مثل فینال لیگ‌برتر کشتی‌آزاد و موارد خاص، با مدیریت بحران از سوی علیرضا دبیر، رییس فدراسیون‌کشتی هم به یاری نصیرزاده آمده است. اکنون باحضور همزمان نصیرزاده در فدراسیون پرورش‌اندام و سازمان‌لیگ فدراسیون‌کشتی، نباید چشم انتظار بروز تنش‌ها و حاشیه‌های بیشتری باشیم؟! مزید براین‌که آیا اصرار به‌ماندن رییس‌فدراسیون پرورش‌اندام در سازمان‌لیگ فدراسیون‌کشتی، کم‌لطفی به قهرمانان و مدیران توانمند کشتی نیست؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی