نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علی کریمی از کدامیک از این افراد، بدتر مدیریت می‌کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وقتی بانیان انعقاد قرارداد ویلموتس و فاجعه شکایت سرمربی سابق تیم ملی که ضرری هنگفت و غیرقابل جبران بر بدنه فوتبال کشور وارد کرده‌اند با اعتماد به نفس مثال‌زدنی در این انتخابات شرکت می‌کنند، علی کریمی چرا در این عرصه حاضر نشود؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال دیروز به پایان رسید و در نتیجه این افراد برای ریاست فدراسیون نام نویسی کردند:

*حیدر بهاروند (نواب رئیس: شهاب الدین عزیزی خادم - منصور قنبرزاده و شهره موسوی)

*علی کریمی (نواب رئیس: مهدی مهدوی کیا - سعید دقیقی و فاطمه علیپور)

*شهاب‌الدین عزیزی‌خادم (نواب رئیس: منصور قنبرزاده - حیدر بهاروند و شهره موسوی)

*کیومرث هاشمی (نواب رئیس: غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی و پریا شهریاری)

*مصطفی آجورلو (نواب رئیس: حسن نصر اصفهانی- سعید فتاحی و لیلا محمدیان)

***

در این میان اما کاندیداتوری علی کریمی در انتخابات فوتبال همچنان برای بعضی‌ها محل سوال است و در این زمینه گفته می‌شود او با چه تجربه ای از مدیریت می‌خواهد بر کرسی ریاست تکیه بزند؟

این دوستان متاسفانه یک قاعده واضح را نادیده می‌گیرند؛ چرا که علی کریمی در نخستین مصاحبه‌اش پس از ثبت نام گفت فقط مرحله نخست حضورش در انتخابات که نام‌نویسی و تحویل مدارک است انجام شده و اصلا مشخص نیست تا چند روز آینده چه خبرهایی خواهیم شنید. تازه حتی اگر کار کریمی به حضور بی مشکل در انتخابات فدراسیون فوتبال بکشد، باز هم معلوم نیست اعضای مجمع چه برخوردی با این مسئله دارند؟

تجربه چند حضور ما در مجامع انتخاباتی فوتبال، بی برو برگرد ثابت می‌کند اعضای مجمع در ائتلافی از قبل برنامه‌ریزی شده به گزینه‌هایی که مسئولیت مستقیم در همین فدراسیون را دارند رای می‌دهند! از دوران صفایی فراهانی این قاعده در فدراسیون فوتبال وجود داشت تا آخرین مجمع که مهدی تاج در آن حائز اکثریت آرا شد. بنابراین برای انتقاد از حضور کریمی، خیلی ها نباید عجله کنند و حداقل بابت این شهامتی که او نشان داده، کمی جانب انصاف را در نظر بگیرند.

اگر مدیران کارکشته و نخبه فوتبال کشور فرصتی برای حضور در این انتخابات داشتند، تردید نداریم حتی خود علی کریمی هم شیوه ای دیگر را در پیش می‌گرفت اما امروز صادقانه باید از منتقدان سوال کرد کریمی از کدامیک از این مدیرانی که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، کمتر است؟ یعنی آوازه، سوابق و کارنامه کریمی از نگاه آنها کمتر از همین کاندیداهاست که داعیه ریاست در فدراسیون فوتبال را دارند؟ کریمی قرار است از کدامیک از آنها در فوتبال، بدتر مدیریت کند؟

این سؤال درباره افرادی که قبلا در همین فدراسیون مدیریت کرده‌اند هم وجود دارد؛ وقتی بانیان انعقاد قرارداد ویلموتس و فاجعه شکایت سرمربی سابق تیم ملی که ضرری هنگفت و غیرقابل جبران بر بدنه فوتبال کشور وارد کرده‌اند با اعتماد به نفس مثال‌زدنی در این انتخابات شرکت می‌کنند، علی کریمی چرا در این عرصه حاضر نشود و حرف‌های ما و شما را که سال‌ها در سینه حبس کرده‌ایم در مجمع فدراسیون فوتبال بر زبان نیاورد؟ این حضور و اصل اتفاقی که رخ داده را لطفا نادیده نگیرید و بابت آنچه فوتبال ایران به تاریخ خواهد سپرد اندکی تامل کنید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    روسای فوتبال استان کوچیکترین نقشی در فوتبال ایران ندارند ولی اصل ترین عوامل رای دهیی هستن.عمرا ادم هایی مثل هاشمی نگذارن یکی مثل کریمی ک سالم کار میکنه بیاد بالا
    • لنگعلی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      هاشمی از همه بهتره
  • رضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    این ادمو نمیزارن چون شک نکن نه به حرف وزارت گوش میده و صدرصد بخاطر جریان حق پخش جلو صدا و سیما می ایسته .. کاش میشد
  • احسان IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    ما سرمایه سوزی را خوب بلدیم، شاید کریمی میخواد ب خیلی ها بگه شماهایی،ک ادعای مدیریت دارید و منتقد وضع موجودید،چرا وارد گود نمیشید،کریمی بیتجربس،؟قبول،اما حداقل جرات حضور داشت..در فوتبالی ک بظاهر سیاسی نیس اما کاملا سیاسیه..فوتبال ما چرا نباید شخصیتی چون دایی را در راس ببینه؟چرا امثال اکبر محمدی ..اصفهانیان.ممبینی...ووووووووو مدام باید در بدنه فوتبال ما باشند ..اگرچه تازمانی ک مجامع ما انتخاباتشون شفاف نباشه و افراد دلسوز و کاربلد نباشن توش..خروجی اون بهتر از این وضع نمیشع
  • سهیل IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    به نظرم با توجه به سوابق مدیران قبلی تنها صفایی فراهانی و دادکان بودن که در زمینه ی مدیریت از کریمی سر تر بودن و کاندیداهای جدید هم که اصلا چیزی واسه بهبود فوتبال ندارند اما انتخابات از قبل نتیجش مشخصه و امکان نداره کریمی انتخاب بشه
  • پارسه IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    چون تابو شکنه چون اهل زدوبند سیاسی نیست چون جلوشون سر تعظیم فرود نمیاره.
  • کانتونا IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    دوست دارم علی کریمی رییس بشه و ترکیب خو بی بچینه احساسی نشه فعلا مهدوی کیا خوبه امیدوارم از کارامدهای استقلال وسایر تیمها هم استفاده کنه ولی از پیشکسوتان مدعی مثل قلیچ عریشاهی شیث فنونی زاده پروین نیکبخت مهدی فنونی زاده سپهر و سایر کم سوادها که هر روز فقط حرف میزنند استفاده نکنه موفق باشی
  • مدیریت سابقه دار وکنونی بی کیفیتی فوتبال ایران! DE ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    فردی ,که بعد از دوران بازیگری اش در یک الی و دو تیم تیم سطح پآیین لیگ فوتبال در شمال ایران بعنوان باصطلاح مربی فوتبال و بدون هیچ اموزش و دانشی و تجربه ای مربیگری چندین بار با بی کفایتی و بی صلاحتی خود شکست خورده و و آن در مدت هر روز برعلیه این وآن بر سرمالکیت تیم و یا مربیگری جنجال وهیاهو بپا میکرد ( خیلی افراد این حافظه کوتاه را هم بعمد گم کرده اند) و هیچ علم و دانشی وآموزشی و تجربی و کار مدریتی درهیچ کاری و رشته دیگری هم نداشته و در ضمن از روی حسادت و کینه مدام برعلیه تیم ملی کشور خود و با همراهی افراد دیگر مانند خود (طرفداران هوچیگران یک تیم قرمزی دولتی...) عوام فریبی و فرافکنی میکرد و به منافع تیم ملی و ملت ایران ضربه های بزرگ زدند و نفاق و دودستگی در ملت ایجاد کردند وآن هم با یک ادبیات زشت وتوهین آمیز کوچه بازاری و پوپولیستی ودرعمل خود آلت دست شده بازی های وزارت ورزش و صدا و سیما از چنین فردی ,که از نظر آخلاقی و انسانی هم هیچ نشانه ای شخصیتی تا بحال دیده نشده است , حال با کمال حیرت فرا وان وقاحت کامل خود را کاندید درانتخابات آینده برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران کرده است؟
  • مدیریت سابقه دار وکنونی بی کیفیتی فوتبال ایران! DE ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    و درادامه... از همه بد تر و درد ناک تر اینکه , این فرد شخصیتی با ارزشی و محترمی مانند مهدوی کیا را هم الت دست بازیچه خود کرده است , که این هم خیلی و باورنکردنی ازعجایب فراوان گذشته وحال فوتبال ایران است؟؟؟ وای یحال این فوتبال آشفته بازار ایران, از یک چاله بزرگ سیاه دیگر بیک چاه بزرگ سیاه دیگری خواهد افتاد و زد و بند ها وفساد های ریشه دار فعلی فوتبال ایران مانند این چند دهه با روشی دیگری و با نام های دیگری همچنان ادامه خواهد داشت. جای تعجب هم نیست , که یک عده ای هم با پوپولیستی بی حد خود از این فرد حمایت میکنند. فوتبال ایران تبدیل شده است بیک خیمه شب بازی مضحک و یا یک طنز تلخ, جای حیرت و تعجب هم دیگر نیست !!! برای این فوتبال ایران چه در گذشته و چه حال و چه در آینده با این افراد باید گریست و تاسف عمیق خورد ,نه فقط در مورد این فرد خاص !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی