دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
۳ |
۳
نیمکت پرسپولیس متخصص زدن گل پیروزی به استقلال 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از دغدغه‌های کادر فنی پرسپولیس در بازی امروز گلزنی خط حمله است، این درحالی است که اکثر اعضای کادر فنی سرخپوشان تجربه گلزنی به استقلال را در کارنامه دارند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بالاخره دربی بزرگ پایتخت از راه رسید و چیزی تا آغاز جدال حساس پرسپولیس و استقلال باقی نمانده است. پرسپولیس در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته و خیلی‌ها مشکل اصلی این تیم را در خط حمله می‌دانند جایی که تا به حال مهاجمان پرسپولیس در لیگ موفق به گلزنی نشدند. اما سرخ‌پوشان روی نیمکت خود افرادی را دارند که هم سابقه زیادی در دربی دارند و هم به نوعی متخصص زدن گل‌های پیروزی مقابل آبی‌پوشان به حساب می‌آیند. افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی موفق شد به استقلال گل بزند و با آن گل پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم که در چند مقطع لباس این تیم را در دوران بازی برتن کرد سابقه باز کردن دروازه استقلال را در کارنامه دارد. یحیی در اولین دربی بعد از بازسازی چمن ورزشگاه آزادی موفق شد گل اول تیمش را در جریان برد ۲ بر یک به ثمر برساند.

کریم باقری دستیار یحیی گل‌محمدی هم  یکی از باسابقه‌های دربی به حساب می‌آید. کریم همواره جزو بهترین های دربی بود و سابقه گلزنی به استقلال را هم دارد. باقری بعد از چند تساوی زشت و کسل‌کننده در دربی در لحظات پایانی با یک شوت سنگین از راه دور دروازه طالب‌لو را به زیبایی باز کرد تا به قول عادل فردوسی‌پور همه ما از شر تساوی های پشت سر هم خلاص شویم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس، زخم‌خورده همه مربیان استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کشون IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    همش یطرف گل کریم باقری از ۴۰متری یطرف.یعنی اگه تور دروازه ی کیسه از فولاد هم بود با اون شوت سوراخ میشد.یادش بخیر.
    • تاجی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      به مرتضی علی لنگی ها به ما نمیخورن
  • ستارگان لنگ ایران و آسیا IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    گل های باقری و فکری سوپر گل های دربی بودن ولی گل علی سامره که چرخید شوت زد خورد ب تیر رفت تو گل زیبا ترین گل دربی بود البته گل حامد کاویانپور قشنگ بود. به امید برد استقلال جلوی تیم حکومتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی