کلاس آموزشی برای داوران حذف شده کشتی و بدون دفترچه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین کلاس داوری در شرایط کرونا با تدریس رییس کمیته داوران، به‌میزبانی سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

خبرورزشیکشتی؛ محمد مصلایی‌پور داور المپیکی و رییس کمیته داوران فدراسیون‌کشتی دراین باره گفت: علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در سفر به سیستان و بلوچستان، قول برگزاری کلاس داوری در این استان را داده بودند که با مدرسی بنده کلاس بازآموزی قوانین داوری را برگزار کردیم. این جلسه برای داورانی بود که از جمع داوران استان حذف و دفترچه‌ داوری آنها باطل شده بود.

در این کلاس قوانین داوری را با نشان دادن فیلم و اسلاید مرور و بازگو کردیم. سپس از داوران امتحان کتبی و همچنین امتحان با نشان دادن فیلم داوری گرفتیم تا در صورت قبولی، به جمع داوران استان سیستان و بلوچستان اضافه شوند. 

مصلایی پور همچنین گفت: کمیسون داوران برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد. یکی از برنامه‌های ما برگزاری وبینارهای آموزشی برای داوران استان‌هاست که به صورت هفتگی انجام می‌شود و هر استانی اعلام آمادگی کند، وبینار آموزشی را برای آن استان برگزار می‌کنیم. اگر شرایط مهیا باشد، می توانیم کلاس‌های داوری را به‌صورت حضوری نیز در استان‌ها برگزار نماییم.

همچنین آماده کردن فیلم و اسلاید از داوری کشتی‌های بین‌المللی و جهانی برای اردوهای تیم‌های‌ملی از دیگر برنامه‌های ماست. هر زمان که کادرفنی تیم‌ملی اعلام آمادگی کند، حاضریم کلاس آموزش داوری را برای کشتی‌گیران و کادرفنی برگزار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی