۴
حملات و انتقادات از علیرضا بیرانوند اوج گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از شکست سنگین تیم آنتورپ با علیرضا بیرانوند، حملات و انتقادات به این دروازه‌بان ایرانی شدت گرفت.

خبرورزشیلژیونرها؛ هفته بیستم ژوپیرلیگ بلژیک برای علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی خوش یمن نبود. بعد از مصدومیت ژان بوته فرانسوی دروازه‌بان اصلی آنتورپ، همانطور که انتظار می‌رفت علیرضا بیرانوند جانشین وی شد و در بازی با تیم مشلن در هفته بیستم درون دروازه قرار گرفت.

با این حال بیرانوند در نیمه دوم این مسابقه و در عرض ۸ دقیقه، ۳ گل دریافت کرد تا شب کابوس واری را پشت سر بگذارد و آنتورپ هم شکست ۳ بر صفر را تجربه کند.

بعد از این مسابقه، حملات و انتقادات به بیرانوند در فضای مجازی شدت گرفت. «راب ون لیر» مدیر خبر سایت HLN نوشت: «کنجکاو درباره تمام شوالیه‌های فیس‌بوکی که بوته را در یک نیم فصل قربانی و بیرانوند را صدا کردند. ۱۲ هفته طولانی بدون بوتز در انتظار خواهد بود.»

حساب کاربری «تیم کوربیل» با اشاره به شکست آنتورپ نوشت: «می خواهید با دروازه‌بان سوم بازی بعد را شروع کنید؟ تصور اینکه او هم از بیرانوند بدتر است، سخت است.»

«پیتر» یکی دیگر از هواداران تیم آنتورپ نوشت: «چه شکستی. شرم‌آور است. بیرانوند با اختلاف بدترین دروازه‌بان دو فصل اخیر است.»

حساب کاربری Belgisk fotboll هم در شکست آنتورپ، پیکان انتقادات را به سمت دروازه‌بان ایرانی گرفته است: «باخت آزاردهنده برای آنتورپ که باید دروازه‌بان جدیدی پیدا کند زیرا بیرانوند کافی نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران5 IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    فردی نزد حکیمی آمد و گفت خبر داری فلانی درباره ات چقدر غیبت و بدگویی کرد؟ حکیم با تبسم گفت: او تیری را بسوی من پرتاب کرد که به من نرسید....تو چرا آن تیر را برداشتی و در قلبم فرو کردی؟!
    • .،. IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      |:
    • علی US ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      مثکه سایت ورزشی رو با سایتهای ادبی اشتباه گرفتی. اشعارت رو باید تو سایتهای ادبی بذاری
  • جعفر IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    بالاخره عیار واقعی ایشون معلوم شد. کاملا مشخص بود ایشون زیادی بزرگش کرده بودن و واقعا در حد همین لیگ مضحک خودمون هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی