استقلالی‌ها در صورت برد در دربی چقدر پاداش می‌گیرند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گقت: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را های وب، ۲۰۰ میلیون تومان را من و ۲۰۰ میلیون تومان را هم مهندس عبدیان در اختیار باشگاه قرار دادیم که بعد از پیروزی در مسابقه به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از پایان جلسه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد باشگاه جناب آقای نظری صحبت می‌کنند اما در مورد دربی باید بگویم که تیم رقیب ما یک تیم بزرگ است و هواداران زیادی دارد. مدیرعامل دانا و هیئت مدیره خوبی دارد. هواداران زیادی دارند و از آن طرف هم تیم استقلال یک تیم بسیار آماده که در صدر جدول ایستاده است.

او ادامه داد: امیدوارم که امروز بازی بسیار زیبا توام با برد استقلال را شاهد باشیم. انتظار دارم که بازیکنان ما امروز خوب بازی خواهند کرد و بازی جوانمردانه را به نمایش خواهند گذاشت. در جلسه‌ای که هیئت مدیره برگزار کرد در این راستا یک سری مبالغ را برای تیم در نظر گرفته است. مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را های وب، ۲۰۰ میلیون تومان را من و ۲۰۰ میلیون تومان را هم مهندس عبدیان در اختیار باشگاه قرار دادیم که بعد از پیروزی در مسابقه به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

اگر برنده نشوید این پاداش‌ها چه می‌شود؟ خلیل زاده در پاسخ به این سوال گفت: به هر حال.

او در پاسخ به اینکه در جلسه چه گذشت گفت: جناب آقای نظری در این باره صحبت می‌کنند.

خلیل زاده درباره غیبت عبدیان در جلسه امروز گفت: ایشان یک کاری داشتند و قرار بود ساعت ۱۲ برسند که به امید خدا فردا یک جلسه هیئت مدیره خواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره درباره اعتراض دو باشگاه به سهمیه کم میهمانان برای حضور در ورزشگاه گفت: با توجه به محدودیتی که به وجود آمده من می‌دانم که برای این مسابقه ۵ میهمان خواهیم داشت. به هر حال این نظر ستاد کرونا بوده که افراد گفتند این اندازه به تماشای بازی خواهند رفت و ما هم مشکلی نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی