نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
۱ |
۰
نظر محسن قهرمانی درباره قضاوت نیمه اول دربی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن قهرمانی کارشناس داوری فوتبال ایران به بررسی صحنه‌های مهم دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس پرداخت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محسن قهرمانی در خصوص برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه این تیم و در دقیقه ۱۰ دربی ۹۴ اظهار داشت: این صحنه پنالتی نبود چرا که قانون به صراحت می‌گوید این اتفاق پنالتی نیست.

کارشناس داوری فوتبال در مورد خطای سیدجلال حسینی در دقیقه ۲۸ و در میانه زمین عنوان کرد: در این صحنه داور می‌توانست به کاپیتان پرسپولیس اخطار بدهد.

وی در خصوص دو برخورد انجام شده پشت محوطه جریمه پرسپولیس که منجر به سرنگونی بازیکنان استقلال گفت: هیچکدام از این صحنه‌ها خطا نبود.

قهرمانی در مورد کارت زرد داور به سرمربی استقلال گفت: این کارت به علت ادامه دار شدن اعتراضات محمود فکری بود. رضا کرمانشاهی حتی با دست خودش هم به سرمربی استقلال اشاره کرد که به شما دو بار تذکر دادم و هنگامی که برگشت اعتراضات فکری ادامه داشت. در این صحنه تصمیم داور درست بود.

وی در مورد کارت زردی که موسوی بازیکن استقلال دریافت کرد، افزود: در این صحنه بازیکن استقلال جلوی حمله حریف را گرفت و اعلام خطا و کارت زرد تصمیم صحیح داور بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران تصریح کرد: در مجموع داور این بازی عملکرد خوبی داشت، مشکلی وجود نداشت و ۹۹ درصد سوت‌های او درست بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جوکر پرسپولیس IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    برگ برنده منم تو همون یکدرصده خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی