حاج‌رضایی: آقایان! جای شما اینجا نیست، بگذارید فوتبال نفس بکشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال کشورمان به خبرورزشی گفت: ماجرای مارک ویلمتوس واقعاً یک فاجعه ملی بود اما همه آنهایی که آن قرارداد را امضا کردند راحت به کارهای خودشان مشغول هستند و  اتفاقی برایشان رخ نداده است.

خبرورزشیمدیریت فوتبال؛ حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران، تا اینجا با حمایت بخش عمده‌ای از اهالی فوتبال روبه‌رو شده است. امیر حاج‌رضایی، پیشکسوت و کارشناس فوتبال معتقد است حضور کریمی و معرفی مهدی مهدوی‌کیا به عنوان نایب رئیس یک پیام روشن را به همراه دارد.

حاج‌رضایی در این مورد گفت: «من نمی‌دانم آیا فیلترینگی وجود دارد که می‌تواند به حذف کاندیداهایی مثل علی کریمی در مراحل بعدی منجر شود یا نه اما نگاه من به این انتخابات فراتر از  این مسائل است. من بر این باور نیستم که آقای کریمی و همراهانشان حتماً در این انتخابات برنده خواهند شد یا اینکه در صورت برنده شدن بتوانند یک رنسانس در فوتبال ایران به وجود بیاورند و این خانه ویران را به یک ساختمان عظیم و مجلل در شأن فوتبال ایران تبدیل کنند.»

مربی سابق فوتبال ایران از کاندیداتوری علی کریمی حمایت می‌کند: «بله، من از حضور او کاملاً حمایت می‌کنم چون این حضور و حمایتی که اهالی فوتبال از کریمی دارند پیامی است از جامعه فوتبال به کسانی که ۱۰، ۱۵ سال کاری جز آسیب زدن به فوتبال انجام نداده‌اند. جامعه فوتبال دارد از نماد خودش که آقای کریمی است سود می‌برد تا صدایش را به کسانی که سال‌ها در پست ریاست و دیگر پست‌های کلیدی بودند برساند و این برای من خیلی اهمیت دارد. دو نکته مهم وجود دارد، اول اینکه همان‌طور که گفتم امیدوارم فیلترینگی وجود نداشته باشد که منجر به حذف کریمی شود و دوم اینکه در هر صورت کسانی که در این چندین سال گذشته هدایت فوتبال ایران را بر عهده داشته‌اند باید در انتخابات جدید از ساختمان فدراسیون به بیرون هدایت شوند.»

حاج‌رضایی که دل پری از مدیریت سال‌های اخیر فوتبال ایران دارد نگران است که سیاسی‌کاری‌ها منجر به حذف کریمی و امثال او شود: «فوتبال بر خلاف تمام ادعاها و تبلیغاتی که می‌شود اصلاً از سیاست جدا نیست و حتی فیفا که سازمان اداره‌کننده فوتبال جهان است نیز همیشه درگیر سیاسی‌کاری‌ها در تصمیماتش است که نمونه آن انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی بود که بازی‌های سیاسی فراوانی پشت خود داشت. امیدوارم بازی‌های سیاسی این بار به حذف علی کریمی و مهدوی‌کیا و امثال آنها از انتخابات ختم نشود.»

او با انتقاد از وضعیت فعلی فوتبال ایران گفت: «یک جست‌وجوی ساده بکنید و  ببینید ما چقدر پرونده در حال حاضر در آسیا و فیفا داریم یا داشتیم که همه را باختیم. این باخت‌ها نه در زوریخ رقم خورد و نه در کوالالامپور، بلکه همه این باخت‌ها در تهران و با قراردادهای بد ما رقم خورد. نمی‌شود که ما این همه ببازیم، این همه پول را هدر بدهیم و بعد آقایانی که مسبب این فجایع هستند راحت کنار بنشینند و هیچ آسیبی نبینند. ماجرای مارک ویلمتوس واقعاً یک فاجعه ملی بود اما همه آنهایی که آن قرارداد را امضا کردند راحت به کارهای خودشان مشغول هستند و  اتفاقی برایشان رخ نداده است. به همین دلیل است که می‌گویم حضور علی کریمی و امثال او، یک مانیفست و یک بیانیه است از جامعه فوتبال که بگویند آقایان جای شما اینجا نیست چون شما نه ذره‌ای عاشق فوتبال هستید و نه جز آسیب زدن به آن کاری انجام داده‌اید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    علی کریمی سواد نداره بخدا
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      علی آقای عزیز چرا شما ندیده و نشنیده و فقط با نگاه رنگی به همه مسائل نگاه میکنید از کجامیدانید سواد ندارد آیا با ایشون نشست و برخاست داشتید؟ آیا همسایه اش بودید ؟اصلا به فرض صحت ادعای شما مگر قبلی ها که سواد داشتند چه گلی به سر ورزش ما مالیدند این فاجعه ویلموتس مگر نتیجه کار با سوادها نبود ؟ بذارید یه بار هم به قول شما یه بیسواد زمام امور رو در دست بگیره البته خودم هم شخصا با انتخاب ایشون موافق نیستم چرا که ما توی این 4 ساله کم با این توهمات حمایت وزیری عذاب نکشیدیم اون وقت دوباره هوچیگری شروع میشه که ایشان چون پرسپولیسی هست پس هوای پرسپولیس روداره و ایشان هم برای اینکه نشون بده اینجوری نیست حق وناحق ممکنه اقدام علیه پرسپولیس انجام بده در واقع انتخاب ایشان درنهایت ممکنه به ضررما بشه ولی مطمئن باشید ایشان اگر اومد از افراد کاردان در کنار خودش بعنوان مشاورونایب استفاده خواهدکردمنجمله اقای مهدوی کیا و...البته مطمئن باشید رأی نمی اوردالان رئیس هیئت فوتبال بندرعباس(رنجبریان) ازطریق دوستان اعلام کرده که ازبالازنگ زده اندکه به هیئت ها کسی به ایشان رأی ندهد خیالت راحت مافیای فسادراحت کنارنمیره
  • لرستاني تيغ IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    اين آقا اگر كارشناس بود اونقدر در مورد كيروش با حرص و كذب و كينه حرف نميزد! يادمون نرفته نقشي كه در تضعيف تيم ملي در جام ملتها و جام جهاني داشت! كلي ادعا با دانش قديمي مال ٥٠ سال پيش كه بدرد آكادمي هاي پايه فوتبال هم نميخوره!
  • سعید IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    آقای حاج رضایی برواستراحت کن،حرص،نخورسکته میکنی،آخه ازتو بعیده که حمایت بی چون وچراوچشم بسته انجام بدی،ریاست به این مهمی حتماسوادمیخواد،حتماسابقه مدیریت میخوادتمام سرمربیهای تیم ملی درزمان علی کریمی میگفتن اوبی انضباط است،حرف گوش کن نیست،همیشه خوابه وبه سختی بیدارمیشه،ماتوایران زندگی میکنیم چرانظرخودتونوبه کشورتحمیل میکنید،اگه فیلترینگی نباشه باید ناراحت بود،چنین شخصی باسابقه درخشان بشه رئیس توهم بشومشاورارشدش،ویلموتس قطعادوباره برمیگرده شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی