نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ارسلان مطهری: پنالتی استقلال را می‌گرفتند روند بازی تغییر می‌کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارسلان مطهری، مهاجم استقلال گفت: اگر پنالتی ما را دقیقه ۱۰ می‌گرفتند، روند بازی تغییر می‌کرد و فشار زیادی روی حریف می‌آمد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ارسلان مطهری در مورد تساوی دربی ۹۴ اظهار داشت: به زبان خودمان می‌گویم که به هر دو تیم حال نمی‌دهد. اگر دقیقه ۱۰ پنالتی را برای ما می‌گرفتند، روند بازی خیلی تغییر می‌کرد و فشار زیادی روی تیم پیروزی می‌آمد. مطمئنا نظر خود کرمانشاهی و کارشناسان داوری هم همین است که پنالتی بود.

وی در مورد اینکه متخصص گل زدن به پرسپولیس شده است، گفت: این چیزی جز لطف خدا، تلاش بچه‌ها، تدابیر کادرفنی و دعای پدر و مادرم نیست. اگر با برد همراه می‌شد، خیلی خوب بود.

مهاجم استقلال در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند حق شان برد بوده است، عنوان کرد: اگر اینطور بوده که باید یک گل  بیشتر زده باشند، حق برد این است. هر دو تیم دو گل زدند. سال گذشته برای ما این اتفاق افتاد و امسال هم برای آنها.

مطهری در مورد اینکه آیا از این تساوی ناراحت هستید یا خیر، گفت: بله ناراحت هستم. یک گلایه هم از مددی، مدیرعامل باشگاه دارم، چون قبل از دربی قول پرداخت درصدی از قرارداد را به ما داد. برخی از بازیکنان هنوز از فصل قبل تسویه نکرده‌اند. خیلی محترمانه گلایه می‌کنم. این موضوع در تمام رسانه‌ها پخش شده بود و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده و اصلا درست نیست. مبلغی که قبلا گفته بودند با مبلغی که می‌بینیم، تفاوت چشمگیری دارد.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان فقط ۱۰ درصد گرفته‌اند، عنوان کرد: برخی نفرات یک درصد هم نگرفته‌اند و تسویه پارسال هم مانده است. این روش درست نیست. خواهش می‌کنم که به فکر باشگاه استقلال بیشتر باشید.

مهاجم استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود، خواهان افزایش قرارداد بوده است، تاکید کرد: به هیچ وجه درخواستی برای افزایش نداشتم و پایبند به قراردادم هستم و دروغی نداریم. قراردادم این فصل به پایان می‌رسد و بعد از آن برای قرارداد جدید می‌نشینیم و صحبت می‌کنم. 

ویدیو| گل اول استقلال به پرسپولیس توسط ارسلان مطهری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    درود به شرفت ، همیشه همه تلاشش رو می‌کنه و این همه تبعیض باعث خراب شدن روحیه ش نمیشه
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اون هند اگر بر علیه استقلال اتفاق می افتاد داور حتما پنالتی میگرفت و کارشناسان داوری هم جملگی سینه چاک میکردن که بععععله گرفتن این پنالتی اوج هنر داوری بوده !! عمو کرمانشاهی اون حالی رو که باید به لنگیا میداد داد
    • کیسه کش متوهم IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      آنقدر پنالتی های مفت و اهدایی برای کیسه گرفتند عادت کردن همیشه داوران برای کیسه پنالتی هدیه بدهند طبق صدرصد نظر کارشناسان داوری آن صحنه پنالتی نبود و طیبق نظر کارشناسان داوری غلامی باید اخراج می شد اوج شاهکاری داوری مثل همیشه اخراج نکردن غلامی و هدیه دادن یک امتیاز داوری
  • محمدم IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    دم داور گرم. خوب بازی رو برامکن دراورد . پنالتی اگه میگرفت. تیممون از هم میپاشید
    • محمدم IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ای بابا..بازم سوختی که . . . محمودفکری..:مسئولین استق لالی نظام فکری به حال این تیم بکنند....هههه...
  • صامت IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بس که پنالتی مفت براتان گرفته اند که توقع تون بالارفته.هیچ کارشناسی اون صحنه راپنالتی ندیده .اگرپنالتی ای بایدگرفته می شد پنالتی مظاهری روی عبدی بود.
  • مهرشاد IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    متوهم بودن هنر کیسه کش جماعت هست . عمویی سه تا کارشناس در همین سایت گفتن پنالتی نبود اما حکایت کیسه کش جماعت حکایت نرود میخ آهنی در سنگ هست
  • سعید IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    آن راکه عیان است چه حاجت به چاخان است،اگه به دست بازیکن استقلال خورده بودبه قول فیروزبایددست بازیکن قطع میشد،عبدی بادو دست هل دادبریدنگاه کنیدمن دوسه باردیدم،یه جاهم غلامی روهل داد رودروازه بان که احمدبه لطف خداگل نکرد،نه اینکه نمیتونست نه، قرارنبودوقتی داورنامردی کنه خداهم حواسش نباشه،این بازی رو داور درآوردیه مردپیدانشدبگه داوراشتباه کرد،جلال بایدکارت میگرفت، چون نگرفت خودش به خودشون گل زد،خدارویادتون باشه دستش در فینال به سرتون خوردبازپرروهستید
  • 6 IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    خوش شانس بودي جونتو برداشتي در رفتي... اشك شوق تونو ميخرم خخخخخخخخخخخ
  • هوشنگ مرادی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    بنظرم پنالتی بود و اگر داور میگرفت امیری هم باید اخراج میشد. استقلال نتیجه رو دو صفر میکرد و پرسپولیس باید 10 نفره میشد.... اما بازم 10 دقیقه اخر قرمز ها تاریخ سازی میکردند... خیالتون راحت عزیزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی