نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
درخواست رشید مظاهری از مدیران استقلال: تا شرایط بدتر نشده، رسیدگی کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران تیم اگر با همین روند بخواهند کار را پیش ببرند استقلال را تخریب خواهند کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رشید مظاهری پس از پایان دیدار استقلال برابر پرسپولیس که با تساوی ۲-۲ همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. رضا کرمانشاهی داور بازی هم عملکرد خوبی داشت اما او اگر آن صحنه برخورد توپ به دست (وحید) امیری را برای ما پنالتی اعلام می‌کرد شرایط فرق می‌کرد و بازی به نفع ما برمی‌گشت. به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: من اینجا هستم که به خاطر مطالبات بازیکنان صحبت کنم. بحث من نیست اما بازیکنانمان محجوب هستند. قبل بازی همه آنها جمع شدند و گفتند که در مورد مسائل مالی صحبتی نداریم و می‌خواهیم عملکرد خودمان را داشته باشیم اما خود مدیران آمدند و صحبت کردند و گفتند مبلغ قابل توجهی را می‌خواهیم به حسابتان واریز کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر قصد واریز پول را داشتید این کار را انجام می‌دادید. بازیکنان ما محجوب هستند و با تمام توانشان هم در زمین حاضر شدند اما اقدام مدیران باشگاه قشنگ نبود. بحث من خودم اصلا مطرح نیست. مدیران تیم اگر بخواهند اینگونه پیش بروند تیم را تخریب خواهند کرد. آنها باید زودتر به فکر باشند. مدیران باید زودتر شرایط را جمع و جور کنند و درصد خوبی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنند.

مظاهری خاطرنشان کرد: احمد مددی با بازیکنان صحبت کرد و به بازیکنان قول داد. فقط بحث مددی تنها نیست چرا که هیات مدیره هم باید همراهی کند. از مدیران خواهش می‌کنم تا شرایط از این بدتر نشده رسیدگی کنند.

وی گفت: بازیکنان ما خیلی نفرات خوبی هستند که با غیرت ظاهر می‌شوند و من خیلی خوشحال هستم که با این نفرات هم تیمی هستم. به عنوان یک عضو کوچکتر درخواست می‌کنم سریعا به وضعیت بازیکنان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: عضو هیئت مدیره استقلال: تساوی پاداش ندارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    یعنی به طور هماهنگ بعد از صحبت یحیی یکی یکی اومدن بگن ما هم اوضاع مون خوب نیست داداش اون قرارداد هنگفتی که شمای تراکتوری و اون ندای قلبی و ممد نادری و چ گوارا بستین ده درصدش معادل یک فصل حقوق ستاره ی تیم های دیگه ست انقدر مردم را ساده فرض نکنید
    • مانی IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      به بازیکنان استقلال : یکم صبر کنید پاداش پرسپولیس همین روزا میرسه و میدن بهتون
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بازی ندادن سرمربی استقلال به ستاره تیمش اون هم در روزی که خط دفاع تیمش به اتوبان تبدیل شده بود مُهر تاییدی به دوپینگ این بازیکن بود تکذیب کردن و پاس دادن پی در پی مسئولان ذیربط به هم دیگه برای فرار از پاسخگویی به هیچ وجه نمیتونه ماله ای رو این رسوایی باشه.میلیچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی