نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهدی قایدی، محمود فکری را نجات داد؛ چه نیازی بود با ۳ مهاجم بازی کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری در مصاحبه‌اش به اشتباهات استقلال در نیمه دوم اشاره کرد اما آشکارا مشخص بود که از تساوی برابر پرسپولیس راضی است.

خبرورزشیزاوش محمدی؛ استقلالی که نیمه اول یک گل زد و پیروز به رختکن رفت، ناگهان در بین دو نیمه وریا را عقب برد، شیخ را جای احمد موسوی راهی میدان کرد و در سمت چپ و راست ضعیف شد. وریا در نیمه اول خوب به سمت چپ پرسپولیس فشار می‌آورد اما در نیمه دوم مدافع شد و ۳ فوروارده شدن استقلال هم دردی را دوا نکرد. در واقع وقتی تیم جلو بود هیچ نیازی به بازی با ۳ مهاجم نبود اما فکری شاید می‌خواست فشار بیشتری به دفاع پرسپولیس بیاورد که چنین تصمیمی گرفت. او در واقع دست به ریسک بزرگی زد که جواب نداد هر چند که دربی پایان خوشی برای استقلال و استقلالی‌ها داشت.

استقلال نیمه اول خوب موقعی گل زد تا هم بازی قشنگ شود و هم خودش با روحیه بهتری به بازی ادامه بدهد. شاگردان فکری در نیمه اول معقول بازی کردند و فرصت چندان خطرناکی به حریف ندادند اما در نیمه دوم تعویض‌ها استقلال را کشت و پرسپولیس توپ و میدان و محوطه جریمه استقلال را در اختیار گرفت. عجیب اینکه در نیمه دوم شاگردان فکری فوتبالی هم بازی نکردند که بتوان از آن دفاع کرد اما قایدی در آخرین دقایق با حرکت انفرادی خود فکری را نجات داد تا استقلال حداقل شکست نخورد. 

فکری بین دو نیمه و البته در جریان نیمه دوم تعویض‌هایی کرد که هیچ کدام جواب نداد و حتی می‌توان گفت او برای یحیی تعویض کرد! البته بدترین تعویض او همان تعویض دیاباته با احمد موسوی بود. دانشگر و بقیه تعویضی‌ها هم کاری از پیش نبردند. در واقع نمی‌توان گفت گل دوم استقلال به خاطر تعویض‌های فکری بود چون پرسپولیس نیمه دوم تیم برتر میدان بود و می‌توانست با ضربه نوراللهی گل سوم را هم بزند که نزد تا استقلال همچنان امیدوار بماند. شاید اگر ضربه نوراللهی گل می‌شد، بازی حکایت دیگری پیدا می‌کرد اما به هر حال آبی‌پوشان از نظر جدولی از این مساوی راضی بودند. حتی گل‌محمدی در پایان مسابقه به نبوغ قایدی اشاره کرد و اینکه او روی یک حرکت زیبا دروازه پرسپولیس را باز کرد. 

فکری در مصاحبه‌اش به اشتباهات استقلال در نیمه دوم اشاره کرد اما آشکارا مشخص بود که از تساوی راضی است. جریان مسابقه هم طوری بود که در پایان خیلی‌ها پرسپولیس را برنده می‌دانستند اما نبوغ قایدی به داد فکری و استقلالی‌ها رسید تا آنها بیشتر از رقیب دیرینه از مساوی خوشحال باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حقیر IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    در اینکه کیسه از تساوی شاد و خوشحال شدند هیچ شکی نیست مصاحبه فکری در تلویزیون با آن شادی و شنگول بودنش مشخص مساوی برای کیسه برد بود و ناراحتی یحیی نشان می داد مساوی برای پرسپولیس مثل باخت بود البته فکری و کیسه را کرمانشاهی با اخراج نکردن غلامی و بی دقت های نوراللهی ۳ موقعیت مسلم گل از دست داد نجات داد کیسه کش ها و هواداران آنها با این مساوی در فضای مجازی جشن گرفتند حتی یه عده ای هم از هواداران کیسه چه در خیابانها جشن و پاکوبی کردند خخخخخخخخخ
  • بخشی IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    اسمت فکریه ولی فکرفوتبالی مثل مظلومی ومرفاوی نداری،آقای محترم یه تمرین دهنده خوب بیار بخدا بامظلومی ومرفاوی به هیچ جا نمیرسی
  • مجهول الهویه IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    عیار استقلال امروز مشخص شد که کاملا شانسی و با فرصت سوزی پرسپولیس ی مساوی گرفتن وگرنه گل گوهر که شعبه خودشونه و الومینیوم هم که از دسته یک اومده پایین جدول که به زور با داور بردنش. در ادامه لیگ بهتر معلوم میشه. حالا فعلا از این مساوی اتفاقی سرمست و خوش باشید.
  • مسعود عشق اس اس IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    دربی امروز بر خلاف انتظارهای رسانه ها و کارشناسان که ترس و احتیاط از دو تیم می‌خواستند،،پرگل و تقریبا جذاب بود هرچند که استقلال می‌توانست خیلی بهتر بازی کند و 3 امتیاز را با هوشیاری و محکم بودن بیشتر از آن خود کند.. در نیمه اول استقلال خیلی منطقی و روبه جلو کار کرد و سریع و برق آسا به گل رسید.. این گل غرور بازیکنان استقلال را زیاد کرد و انگیزه حریف را دوچندان،، دست‌کم گرفتن دربی برای تازه واردهای استقلال نمود بیشتری داشت و متاسفانه محمود فکری بعنوان سرمربی و نفر اول کادر فنی نتوانست این غرور را از بین ببرد و اعتماد بنفس کاذب را از ذهن استقلالی ها دور کند..بکار گرفتن محمد نادری که مدتها مصدوم و از شرایط مسابقه دور بود جناح چپ استقلال و بطور کلی دفاع مرکزی را استقلال را با خطرات جدی مواجه کرد و عارف غلامی هم در نیمه دوم واقعا پراشتباه بود و دلیلش برای من هوادار معلوم نبود..البته دفاع گروهی و ساختار دفاعی استقلال هم بصورت کلی هنوز ایراداتی دارد و نوع دوندگی و پوشش فضاها خیلی ضعیف است..در وقت حملات هافبک‌های استقلال به خط آتش اضافه نمی‌شدند و هنوز فاصله بین خطوط در استقلال بالانس نیست..
  • مسعود عشق اس اس IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    ادامه..نیمه دوم با تعویض موسوی و آمدن شیخ استقلال عملا بازی را به حریف واگذار کرد چون جناح راست هم مثل چپ در نیمه اول آسیب پذیر شد، و ناهماهنگی کودکانه و عدم پوشش مدافعان و اشتباهات فردی وحشتناک با جریمه سنگین دو گل همراه شد..آشفتگی و به هم ریختگی هافبکها و مدافعان وسط استقلال در این دقایق واقعا مشهود بود و انصافا کمی شانس هم با تیم یار بود که گلی نخوردیم..طبیعتا هرچه به پایان بازی نزدیک شدیم فشار استقلال بیشتر شد و در نهایت قائدی با استفاده از خلاقیت بالا و هوش فراوان و تکنیک ناب،گل مساوی و نجات بخش استقلال را به ثمر رساند..در مجموع استقلال آن شجاعت و جسارت لازم برای بردن دربی را نداشت و بازیکنان تمرکز لازم و کیفیت فنی حرفه ای را نداشتند،،هرچند باید آمدن نفرات جدید امسال و بی تجربگی و ضمنا مسائل مدیریتی هم به آن اضافه کرد،، چیزی که کاپیتان و بازیکنان استقلال در آخر مصاحبه کردند و خیلی از دست مدیریت باشگاه به حق و به جا گله مند و شاکی بودند.البته محمود فکری انصافا با فرصت کم تیم خوب و قلدری روانه مسابقات کرده و با جرات و جسارت بیشتر و کمتر شدن اشتباهات فردی به موفقیت حتمی می‌رسند..
    • متوهمین کیسه IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      متن رو کپی میکنی میزاری اینجا که چی بشه کیسه کش ؟ خخخخ
    • جمشید IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      بازی را که نگاه میکردی متوجه میشدی که تیم را فکری کشت وکلا نابود کرد وواقعا به داد یحیی وتیم پیروزی رسید این تیم بایددست شفر ومربی ایتالیایی که فراریش دادن یا امثال وعیارآنها باشد با فکری بجایی نمیرسیم اگ اینها عاشق استقلال باشن همین حالا استعفا میدن
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    باور کنید وقتی مصاحبه آخر بازی فکری رودیدم و دیدم چقدر خوشحاله منم از شادی او خوشحال شدم .بنده خدا ها فشار زیادی روی مربی هاست....
  • 6 IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    كيسه است ديگر...
  • تیم هندبال پیروزی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    قائدی استقلال را نجات داد وداور لنگ را
    • كيسه نيوز IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      نمكدون خوش شانس نخاستيم خخخخخخخخخخ
  • shahin IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    حتی تو روز بد واشتباهات بچه گانه دفاعها هم نتونستند ببرند بابا قهرمانا با همین فرمون رکورد تساوی متوالی تو لیگ برتررو هم دارید میزنید البته با همین فرمون قهرمان نمیشید مساوی تساوی توقف ...مگر بابا مسعود هر چه زودتر دست به کارشه که احتمالش زیاده چون سال اخرشه....البته شما رکورد 5 باخت پشت سر هم تولیگ برتر رو هم دارید(زمان علی دایی)...تیم خاص.....ص...........
  • کانتونا IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    دبل لایی سه گل حساب میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی